Printer, wie denkt mee?

Printer, wie denkt mee? 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door fleurie zelf op 28 oktober 2019 om 12:26:24

Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik heb een Samsung kleuren laserprinter, duurder dan wat jij wilt/kunt betalen, maar ik ben er heel blij mee!

    De afdrukken gaan nml niet vlekken als ze vochtig worden en toner mag dan wel prijzig zijn, maar gaat wel heel lang mee.
    Ik bestel de toner ook bij 123 inkt.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb onlangs ook een pixma gekocht. Goedkoop en goed. All in one.
  3. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    Die Pixmaatjes komen er allemaal wel goed uit volgens mij ;-)
    Een duurdere kleurenlaserprinter valt helaas buiten mijn budget.

    Ik ga mijn zoektocht beperken tot de Pixmaatjes. Ook al gaan ze maar een paar jaar mee (deze haalde net de 5 jaar) maar dat geldt voor alles tegenwoordig, helaas.

    Bedankt voor het meedenken, het heeft me echt geholpen!
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef fleurie
    Die Pixmaatjes komen er allemaal wel goed uit volgens mij ;-)
    Een duurdere kleurenlaserprinter valt helaas buiten mijn budget.

    Ik ga mijn zoektocht beperken tot de Pixmaatjes. Ook al gaan ze maar een paar jaar mee (deze haalde net de 5 jaar) maar dat geldt voor alles tegenwoordig, helaas.

    Bedankt voor het meedenken, het heeft me echt geholpen!


    Als je zoveel print als je zegt, is een laserprinter met toner voor jou op de lange duur hoogstwaarschijnlijk veel goedkoper dan de inkjetprintertjes die je nu aanschaft (samen met alle inkt).
    Ja, het is in 1e aanschaf duurder (maar tegenwoordig niet eens zoveel meer voor een redelijke kwaliteit printer) en lijken de cartridges (drums/toner) veel duurder, maar in gebruik is het vele malen goedkoper.
    Geen last van verstopte koppen, veel meer printjes per cartridge (probeer maar eens 5000afdrukken uit 1 inktcartridge te halen en dat is vaak nog het minimale wat een laserprinter kan met een standaard cartridge).

    Let wel op dat met inkjet en laserprinters hetzelfde marketingsysteem gebruikt wordt: ze worden uitgeleverd met een "startcartridge" waarin veel minder toner/inkt zit dan een nieuwe uit de winkel.

    Ik zou toch adviseren om hier goed naar te kijken en evt budget voor vrijmaken als de nieuwe ook stuk gaat.
  5. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    Is inderdaad wel iets om over na te denken, dank je!
  6. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Ik heb een Epson ET-2650 staan. Geen gedoe met cardtridges . Gewoon inkt bijvullen als de inkttank leeg raakt
  7. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Ik heb een Epson ET-2650 staan. Geen gedoe met cardtridges . Gewoon inkt bijvullen als de inkttank leeg raakt



    Dat systeem ken ik niet, maar het klinkt heel aantrekkelijk! Ik google erop en zie "Ecotank", ik ga me daar ook eens in verdiepen. Hij gaat wel boven mijn budget, maar dat Ecotanksysteem scheelt écht een smak centen!
  8. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Dat systeem ken ik niet, maar het klinkt heel aantrekkelijk! Ik google erop en zie "Ecotank", ik ga me daar ook eens in verdiepen. Hij gaat wel boven mijn budget, maar dat Ecotanksysteem scheelt écht een smak centen!


    Ik verbaas me nog telkens hoe weinig inkt ik verbruik in de 4 kleuren. En dat ik toch haast alle fotos gewoon zelf full collor print
    Ok aanschaf is wat duurder maar als ik ga tellen wat de inkt kost stukken goedkoper
  9. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik heb een Canon ts5050. Gekocht via 123inkt.nl. Hun huismerk cartrigde's kunnen ook in deze printer. Ik print nauwelijks. Printer staat op zolder en ik print op de week een a 4the om te voorkomen dat de koppen verdragen. Ook de stekker vd printer in het stopcontact houden werd mij geadviseerd
  10. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids


    Ik verbaas me nog telkens hoe weinig inkt ik verbruik in de 4 kleuren. En dat ik toch haast alle fotos gewoon zelf full collor print
    Ok aanschaf is wat duurder maar als ik ga tellen wat de inkt kost stukken goedkoper



    Ik print op dit moment weinig, maar in de toekomst zou dat wel eens makkelijk meer kunnen worden. Het is nog niet zeker, maar als het doorgaat zal ik zéker aan deze denken!
  11. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik heb een Canon ts5050. Gekocht via 123inkt.nl. Hun huismerk cartrigde's kunnen ook in deze printer. Ik print nauwelijks. Printer staat op zolder en ik print op de week een a 4the om te voorkomen dat de koppen verdragen. Ook de stekker vd printer in het stopcontact houden werd mij geadviseerd



    Klopt, van die stekker er in laten.

    Deze lijkt me ook aardig! Gaat op mijn lijstje.


    Wel opmerkelijk dat vooral de Canon wordt genoemd! Hoewel die Epson me ook wel wat lijkt.

    Wat ik nog ga uitzoeken is: automatisch omdraaien. De MG5650 doet dat wel en dat is wel érg prettig (zeker als de plannen die ik heb door kunnen gaan).
  12. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Wat ik nog ga uitzoeken is: automatisch omdraaien. De MG5650 doet dat wel en dat is wel érg prettig (zeker als

    Dat doet mijn printer niet.
Terug naar de lijst