Claudia veilt.... 

Onderwerp van OAsint

BEHEERD DOOR:
OAsint
. Terug naar de lijst
  1. Claudia
    Dans je vrij, wees liefde

Toon alleen de berichten van Claudia
    Tot nu toe hebben zich trouwens alleen nog maar vrouwelijke deelnemers gemeld, maar deze workshop is ook voor mannen, hoor!

Dus, waar blijven de eventuele mannelijke deelnemers? SmileSmile
    11 nov '19 - 22:58:53 / 12 nov '19 - 13:31:01
  2. Liek
    Bitch please!

Toon alleen de berichten van Liek
    Ik doe ook (graag?) mee en bied 20€
  3. Cynthia9
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Cynthia9
    Wat leuk dat je dit doet, Claudia! Ik heb inmiddels 2x aan een familie opstelling meegedaan, 1x als representant en 1x had ik zelf een opstelling. Heel boeiend! Ik heb nu ook een opstellingsvraag, dus zou graag een opstelling doen. Ik bied 35 euro.
  4. Claudia

quote:
    Dit schreef Liek
    Ik doe ook (graag?) mee en bied 20€

Leuk, Liek! En of het nou graag is of misschien een beetje minder "graag" Smile, je bent sowieso van harte welkom! Smile
  5. Claudia

quote:
    Dit schreef Cynthia9
    Wat leuk dat je dit doet, Claudia! Ik heb inmiddels 2x aan een familie opstelling meegedaan, 1x als representant en 1x had ik zelf een opstelling. Heel boeiend! Ik heb nu ook een opstellingsvraag, dus zou graag een opstelling doen. Ik bied 35 euro.

Hallo Cynthia, wat fijn dat jij ook mee wil doen! En fijn ook om te weten dat jij het al eens eerder meegemaakt hebt, zowel als representant alsook als vraagsteller.

Wees welkom! Smile
  6. Claudia

quote:
    Dit schreef Claudia
    Tot nu toe hebben zich trouwens alleen nog maar vrouwelijke deelnemers gemeld, maar deze workshop is ook voor mannen, hoor!

Dus, waar blijven de eventuele mannelijke deelnemers? SmileSmile

Bovenstaande (aangepaste) bijdrage heeft er -tot op heden- niet toe bijgedragen dat zich al mannelijke deelnemers gemeld hebben, dus ik doe -op de voorlaatste dag van deze veiling- nog een poging SmileSmile.
    Smile

Met of zonder (mogelijke) koudwatervrees zijn ook de mannen hier van harte welkom bij mijn workshop!

SmileSmile

12 nov '19 - 13:41:48 / 12 nov '19 - 14:00:06
  7. Claudia

En aan iedereen, die er mogelijk nog over aan het nadenken is... Smile.... jullie hebben nog iets meer dan 30 uur bedenktijd om op één van de laatste 5 overgebleven plekjes te kunnen bieden....Smile...

En vergeet niet, daar kunnen nog veel kinderen blij mee gemaakt worden! Smile
Terug naar de lijst