PascallevdPas veilt.... 

Onderwerp van OAsint

BEHEERD DOOR:
OAsint
Terug naar de lijst
  1. OAsint
    grijs en wijs

Toon alleen de berichten van OAsint
    PascallevdPas schreef:

Ik vind dit zo'n mooie actie, en ik geef graag een reactie.
    Ik veil een coachingssessie, misschien zit je in een herfstdepressie. loop je vast in de professie, of wil je in je leven wat meer progressie.

Graag veil ik:
    Drie coachinagsessies in de regio Den Haag/Leiden.
    Ongeveer een uur per sessie, steeds een week er tussen, datum en tijd in overleg.

Bij de eerste afspraak
    maken we kennis en bespreken je coachingsvraag.
    Die gaat altijd over jezelf. Bijvoorbeeld:
    - wat zou ik eigenlijk willen op het gebied van ...
    - hoe kan ik omgaan met ...
    - wat belemmert mij bij ...
    - hoe zou ik kunnen bereiken dat ...
    Met behulp van de wondervraag formuleren we samen een klein, concreet en haalbaar doel.
    De wondervraag heet niet voor niets wondervraag, het is een bijzondere vraag die de aandacht richt.

Bij de tweede afspraak
    kiezen we samen een werkvorm. Wat past hangt af van je vraag en jouw voorkeur. Soms werkt het goed om iets neer te zetten zodat je er van buitenaf naar kunt kijken. Soms zijn associatiekaarten handig, bijvoorbeeld om te ontdekken hoe je van binnen iets ervaart. Een schilderijtje maken kan een optie zijn, soms werkt een wandeling goed en soms het naspelen van iets in een klein rollenspel. Het gaat in ieder geval niet alleen om praten en bedenken maar vooral om doen en ervaren. Dat werkt namelijk het beste. Zou je er al denkend uitkomen dan had je de oplossing al gevonden, want die is er namelijk al, in jezelf. Er is alleen een goede reden om die (nog) niet te zien. Juist door te doen en te ervaren kom je een stapje verder.

Bij de derde afspraak
    kijken we hoe het is gegaan, wat je hebt bereikt, en wat je er verder mee zou willen en kunnen doen.

Na elke afspraak geef ik je iets mee voor thuis. Ik kan je bijvoorbeeld vragen om op iets specifieks te letten, iets uit te proberen, op te schrijven of te maken.

Je zult zien dat je juist in zo'n korte tijd een stapje verder komt.

En als iets kleins gaat bewegen, beweegt de rest mee.

Het zou geweldig zijn als je, dankzij jezelf en met hulp van PascallevdPas echt een gelukkig 2020 gaat krijgen.

Wat een fantastische actie, dank je wel PascallevdPas. Smile

Plaatje
  2. OAsint
    grijs en wijs

Ik wens je een mooie sessie en ik hoop dat je mensen kunt helpen. Veel plezier en succes met je veiling.
  3. DianaB
    Go with the flow....

Toon alleen de berichten van DianaB
    25,00
  4. OAsint
    grijs en wijs

Hum... Bijzonder dat deze veiling wat achterblijft. Hebben OA-ers geen coach nodig, dan?

^BoekhoudPiet
  5. LeonieCH
    Abonnee

Toon alleen de berichten van LeonieCH
    27.50
  6. DianaB
    Go with the flow....

Ik ben het helemaal met u eens Sint.

PascallevdPas heeft echt een enorme expertise in huis. Het tegen elkaar opbieden heeft mijn voorkeur in deze ipv zelf een hoger bedrag te bieden.

30,00
  7. OAsint
    grijs en wijs

quote:
    Dit schreef DianaB

PascallevdPas heeft echt een enorme expertise in huis. Het tegen elkaar opbieden heeft mijn voorkeur in deze ipv zelf een hoger bedrag te bieden.

30,00

Spannend Diana, ben jij de winnaar van vanavond? Nog ongeveer vier uurtjes wachten.Smile
  8. OAsint
    grijs en wijs

quote:
    Dit schreef DianaB

30,00

Gefeliciteerd met het winnen van deze veiling Diana.

Betalen van een gewonnen Veiling
    Het verschuldigde bedrag dient binnen 5 werkdagen na sluiting van de veiling betaald te worden. Dit kan via het OAtegoed van OAsint, of via de INGrekening van OAsint (NL55 INGB 0700 2600 72 t.n.v. L.N. van der Velde).
    -Vermeld bij betaling via het OAtegoed als omschrijving de nick van de veilingaanbieder.
    -Vermeld bij betaling via de INGrekening als omschrijving je eigen nick en de nick van de veilingaanbieder.
  9. PascallevdPas
    van alles en nog wat

Toon alleen de berichten van PascallevdPas
    Leonie en Diana, bedankt dat jullie zijn gaan bieden. Ik ben helemaal niet meer ingelogd, ook vrijwel niet op OA, diepe schaamte hier! Leuk om jou weer te ontmoeten Diana, ik stuur je een berichtje.
  10. DianaB
    Go with the flow....

Betaald.
Terug naar de lijst