Advies; robotstofzuiger

Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Kan zo'n stofzuiger ook over drempels heen en op een wat dikker kleed? Of zeg ik nu iets heel geks ? We hebben zovaak zaagsel vd cavias op de grond liggen. Ik word er af en toe gek van.
  2. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Kan zo'n stofzuiger ook over drempels heen en op een wat dikker kleed? Of zeg ik nu iets heel geks ? We hebben zovaak zaagsel vd cavias op de grond liggen. Ik word er af en toe gek van.



    Dat is ook waar ik benieuwd naar ben, mijn kleed is een stukje dikker dan wat ik bij Eeva zie ook de foto.
  3. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Ik ben wel lid van de consumentenbond. Wie wilde er iets weten? Overigens lees ik al dat er maar een paar één voldoende hebben. Ook een roomba i7 van 1200 euro haalt slechts een 5.5. Er is er eentje van 100 euro, een dirt devil..die haalt een 4.2.
  4. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Ik ben wel lid van de consumentenbond. Wie wilde er iets weten? Overigens lees ik al dat er maar een paar één voldoende hebben. Ook een roomba i7 van 1200 euro haalt slechts een 5.5. Er is er eentje van 100 euro, een dirt devil..die haalt een 4.2.



    Of de Medion van de Aldi ( 70 euro, voorheen 149,00/109,00) in de test voorkomt en welke bevindingen er zijn...
  5. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Dat is ook waar ik benieuwd naar ben, mijn kleed is een stukje dikker dan wat ik bij Eeva zie ook de foto.



    volgens mij is een iets dikker kleed geen probleem. Zeker weten doe ik dat niet. Hier raast ie zonder enige twijfel over het kleed en ook de iets dikkere bankdelen op de vloer klimt ie overheen.
    Ik heb kattebakkorrels op de toiletvloer ( daar staat de kattenbak) maar deze ga ik niet de robomop laten opnemen. Ik heb wel gemerkt dat met iets dikkere draadjes in stofdeeltjes de robot blijft proberen deze tot zich te nemen en rondjes gaat draaien...

    maar het is de eerste keer ...
  6. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    De Medion staat er niet bij. Ze hebben alleen de grote merken getest.

    De best geteste en tevens beste koop is een Neato Botvac D4. Twee jaar geleden was dat ook al de beste. 489 euro ...

    Op het filmpje (Dat overigens wel op you tube te vinden is ) zie ik dat de ronde apparaten niet alleen de hoekjes niet doen maar ook een rand van pakweg 5 cm langs muren enzo moeilijk is. Dikkere kleden gaat volgens mij wel. Ze zijn alleen veel minder krachtig dan een gewone stofzuiger dus die blijft, zeker voor kleden en kieren nodig.
  7. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef on-my-own


    ronde apparaten niet alleen de hoekjes niet doen maar ook een rand van pakweg 5 cm langs muren enzo moeilijk is.



    Lijkt mij of een 4kantige de zelfde problemen ervaart. Met een gewone en veel sterkere stofzuiger zijn hoekjes en randen al moeilijker dan grote vlakken
  8. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Als ik stofzuig zuig ik regelmatig de plinten en de vensterbanken e.d. mee met een speciaal opzetstuk. Ik heb geen huisdieren dus geen last van haren. Dus ik heb besloten om toch maar zelf te blijven stofzuigen.
    Maar voor als ik wat ouder wordt hou ik dit wel in gedachte.
  9. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Het is een beetje off topic misschien, maar ik heb in december een Dyson V11 aangeschaft (met 100 euro korting via ING). En dat is mijn beste koop ooit! Zoon en ik vechten haast wie er mag stofzuigen elke dag😊. Is een hele investering, maar wat een uitkomst is dat met huisdieren.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    Lijkt mij of een 4kantige de zelfde problemen ervaart. Met een gewone en veel sterkere stofzuiger zijn hoekjes en randen al moeilijker dan grote vlakken

    Mijn vierkante gaat strak langs de muur. Met de borstels aan de zijkant werkt ie troep naar het midden waardoor de zuiger het opzuigt.

    Mijn laagpolige vloerkleed pakt ie moeiteloos. Daarnaast kan hij over drempels van een cm of drie. Maar mijn zwarte deurmat vindt hij lastig. Zijn infrarood werkt dan niet goed dus hij weet niet waar hij is.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Ben bezig via marktplaats...dan heb ik een goede voor een mooie prijs. Stel dat de accu vervangen moet, is dat nog geen probleem.

    En gelukt?

    @Eeva hoe bevalt jouw robot?
  12. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    En gelukt?

    Nee, via marktplaats is het niet gelukt..
Terug naar de lijst