Afgebroken aansluiting koptelefoon mobiel.

Afgebroken aansluiting koptelefoon mobiel.  

Onderwerp van BeBritty

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    De aansluiting van koptelefoon is afgebroken in mijn mobiel, Samsung 7 Edge. Een headphone-Jack leert internet meSmile
    Nu zit in de aansluiting dus dat pinnetje, dat ik er niet uitkrijg. Gepruts met een pincet leidt ertoe dat het pinnetje alleen maar dieper komt te zitten.

    Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
    Plaatje
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  3. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    lastig probleempje
    je kunt proberen met iets plakkerig aan een pennetje het stukje vast te maken en er dan uit trekken.
    seconden lijm moet je erg mee uitkijken anders zit het stukje definitief vast, maar dubbel tape, kauwgom of zo.

    ga je draadje verplaatsen, een mobiel is wel een kleine computer maar ik denk dat bij vraag en antwoord meer handige mensen voor dit probleem kijken.

    succes
  4. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    lastig probleempje
    je kunt proberen met iets plakkerig aan een pennetje het stukje vast te maken en er dan uit trekken.
    seconden lijm moet je erg mee uitkijken anders zit het stukje definitief vast, maar dubbel tape, kauwgom of zo.

    ga je draadje verplaatsen, een mobiel is wel een kleine computer maar ik denk dat bij vraag en antwoord meer handige mensen voor dit probleem kijken.

    succes

    Verplaatsen prima, gebeurd dus. Dubbel tape geprobeerd, niet gelukt, secondenlijm waag ik me liever niet aan🙄.
    Bedankt voor je reactie.
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Even mee naar een belwinkel.
  6. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef maartje

    Dank Maartje! Jeetje, voor alles is een oplossing, schijnbaarSmile. Blijkbaar is de geopperde super glue van rdolfijn dus toch onmisbaar getuige dit filmpje. Ik heb niet bijster veel geduld voor dit soort gepriegel maar ga van de week poging doen.
  7. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef scar
    Even mee naar een belwinkel.

    Ook nog een optie, had ik nog niet bedacht. Zelluf doen!
  8. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    Wanneer al je inspanningen niet tot een goed resultaat leiden kan je als laatste redmiddel een Bluetooth koptelefoon of oordopjes overwegen. Voor zo’n 20 EUR zijn bij AliExpress de prima QCY T5 te verkrijgen, die nauwelijks onderdoen voor Apple AirPods.
  9. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Jans
    Wanneer al je inspanningen niet tot een goed resultaat leiden kan je als laatste redmiddel een Bluetooth koptelefoon of oordopjes overwegen. Voor zo’n 20 EUR zijn bij AliExpress de prima QCY T5 te verkrijgen, die nauwelijks onderdoen voor Apple AirPods.

    Leuke tip Jans, ik koop alleen uit principe niks bij AlieExpress. Maar zal het typenummer opzoeken, vast wel ergens anders verkrijgbaar. Hoewel ik ervan uit ga dat me dit gaat lukken:-). Of een mevrouw of meneer in telefoonwinkel....
    Oh, maar dat zijn oortjes zie ik, kan ik niet hebben, te smalle gehoorgang. Maar mijn dochter maak je zeker blij met je tip, dank je wel!
Terug naar de lijst