opzetten coronahulp

opzetten coronahulp  

Onderwerp van Annemieke

Terug naar de lijst
  1. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    Hi Bart,

    Ik heb het zelf niet echt nodig want ik kan thuis werken en mijn baan is niet in gevaar. Maar ik denk dat er hier op OA heel veel mensen misschien wel extra hulp van elkaar kunnen gebruiken, met kinderopvang, boodschappen, en misschien ZZP 'ers die elkaar kunnen steunen.

    Kan jij misschien bedenken of er op OA een apart kopje kan worden aangemaakt met een vraag en antwoord functie of zo? Ik roep maar wat. MIsschien kun je er wat mee.
  2. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Annemieke
    Hi Bart,

    Ik heb het zelf niet echt nodig want ik kan thuis werken en mijn baan is niet in gevaar. Maar ik denk dat er hier op OA heel veel mensen misschien wel extra hulp van elkaar kunnen gebruiken, met kinderopvang, boodschappen, en misschien ZZP 'ers die elkaar kunnen steunen.

    Kan jij misschien bedenken of er op OA een apart kopje kan worden aangemaakt met een vraag en antwoord functie of zo? Ik roep maar wat. MIsschien kun je er wat mee.


    Dat is er al.
  3. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke

    Ja 1 draadje waar alles door elkaar staat. Ik bedoelde een wat gestructureerdere opzet met meerdere onderwerpen. Het was maar een ideetje.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Lief bedacht, maar ik denk niet echt haalbaar. Er zijn diverse fb groepen met corona hulp. Denk dat je daar meer aan hebt.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Annemieke
    Hi Bart,

    Ik heb het zelf niet echt nodig want ik kan thuis werken en mijn baan is niet in gevaar. Maar ik denk dat er hier op OA heel veel mensen misschien wel extra hulp van elkaar kunnen gebruiken, met kinderopvang, boodschappen, en misschien ZZP 'ers die elkaar kunnen steunen.

    Kan jij misschien bedenken of er op OA een apart kopje kan worden aangemaakt met een vraag en antwoord functie of zo? Ik roep maar wat. MIsschien kun je er wat mee.


    Ik denk dat dat een erg goed initiatief is, en hoop dat je er iets mee kunt gaan doen. Je bent vast niet de enige. Als je een draadje erover opent, wordt waarschijnlijk al snel duidelijk wat nodig is en wat haalbaar is....

    Ik wil zeker ondersteunen als het nodig is, maar ik heb niet de mogelijkheid om iets te coördineren.
Terug naar de lijst