Pisstraaltje derde etage

Pisstraaltje derde etage 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn dochter heeft echt een pisstraaltje in de douche en bij het aanrecht. Ze heeft een boiler op haar eigen etage hangen, maar ook bij warm water vraag is er erg weinig druk. Zijn er oplossingen, trucs waarmee ze met name in de douche wat meer straal krijgt?
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Mijn dochter heeft echt een pisstraaltje in de douche en bij het aanrecht. ................


    voor beelddenkers is dit een hele bijzondere zin.
    Laat ik verder m'n mond houden. Smile
  3. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    voor beelddenkers is dit een hele bijzondere zin.
    Laat ik verder m'n mond houden. Smile


    Juist, ik had ook beeld Smile
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    komt door de hoogte.... per 10 meter daalt de druk 1 bar. Hoge gebouwen hebben om de ca 10 verdiepingen (ca 30m) een "booster"

    mogelijk is de booster defect. Is dit nooit anders geweest! Op welke verdieping woont ze?

    mmm. 3de verdieping lees ik, dat kan max 1 bar schelen... Wat doet de waterdruk op de begane grond? staat de flat op een bult/verhoging in het landschap?

    als er een grootverbruiker op de BG zit, hebben de hogere verdiepingen daar ook last van, maar dat zou niet continue mogen zijn.

    is het zowel de koudwater als ook het warmwater?
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Kijken of de hoofdkraan volledig open staat, dat heb ik ooit eens gehad, op 3hoog.

    Waterbedrijf bellen.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Oké, bedankt voor de tips tot zover. Ik laat dochter eea checken.
  7. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Heeft ze een stopkraan zitten in de leiding die het appartement binnen komt ? Deze kan half dicht zitten maar ook al lijkt hij helemaal open te staan dan kan de klep zijn blijven hangen . Kijk goed bij de meter of daar alles open staat . Dit komt regelmatig voor bij oudere leiding systemen
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De koud water kraan is gewoon sterk. De warm water kraan is erg zwak. En ook niet heet. Er hangt een 70l boiler naast de douche. Boiler is van inventum aquasafe.
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De koud water kraan is gewoon sterk. De warm water kraan is erg zwak. En ook niet heet. Er hangt een 70l boiler naast de douche. Boiler is van inventum aquasafe.



    Lees hier

    >>LINK<<

    Meer mensen zelfde probleem
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Hmmm, ff belletje naar de verhuurder dus.
  11. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Ik had ook geen water meer boven. Totaal geen.
    Nieuwe geiser gekocht,, geen effect.
    Loodgieter kon niets vinden.
    Nieuwe doucheslang/kop. Niets hielp.
    Toen hoofdkraan dicht, leidingen leeg laten lopen.
    Vanaf boven azijn in de leidingen gegoten. Een paar liter wel.een nacht zo laten staan.
    Hoofdkraan weer open en flink doorspoelen en ik had weer goed water.
  12. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De koud water kraan is gewoon sterk. De warm water kraan is erg zwak. En ook niet heet. Er hangt een 70l boiler naast de douche. Boiler is van inventum aquasafe.

    O maar dan is het de inlaatcombinatie onder de boiler en staat de kraan daarvan wel open ? Anders kan het ook vervuiling van het apparaat zijn . Of zelfs verkalkte boiler . Wat ook nog kan is een vervuild zeefje bij de warmwater kant van de kraan
    Plaatje
Terug naar de lijst