Tijd voor nieuwe laptop

Tijd voor nieuwe laptop 

Onderwerp van Capibara

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Wat ik er oa op wil doen is mailen, fotos erop zetten+soms bewerken, Netflixen, youtube.

    Zoveel keusSmile

    Welke hebben jullie?
  2. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Capibara
    Wat ik er oa op wil doen is mailen, fotos erop zetten+soms bewerken, Netflixen, youtube.

    Zoveel keusSmile

    Welke hebben jullie?


    Toch ook wel op OA rondkijken? Smile

    Ik heb een chromebook (merk Acer) gekozen, veel goedkoper dan een standaardlaptop.
    Maar dan is fotobewerking beperkt mogelijk, en deze heeft weinig opslagruimte op de harde schijf.
    Dus foto's opslaan in de cloud en/of op een externe harddisk (die had ik toch nog liggen)
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    wil je perse een nieuwe of een andere/modernere laptop als wat je nu hebt?

    bijna 2 jaar gelden "een beest" van een (gebruikte) laptop gekocht bij >>LINK<<

    voor m'n dochter die met autocad aan de slag moest voor school. Bleek een voltreffer te zijn. volgend jaar kan ze haar studie bouwkunde afronden.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Waarmee ga je foto's bewerken, voor photoshoppen heb je meer capaciteit nodig dan met infranview bv.
  5. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara

    quote:
    Dit schreef hanss51


    Toch ook wel op OA rondkijken? Smile

    Ik heb een chromebook (merk Acer) gekozen, veel goedkoper dan een standaardlaptop.
    Maar dan is fotobewerking beperkt mogelijk, en deze heeft weinig opslagruimte op de harde schijf.
    Dus foto's opslaan in de cloud en/of op een externe harddisk (die had ik toch nog liggen)


    Bedankt Hans. Ik neem het mee in mijn beslissing
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Netflix en Youtube doen we hier via een chromecast op de tv.

    Wij hebben allemaal een ASUS laptop en externe harde schijven met grote opslag (foto’s)
  7. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara

    quote:
    Dit schreef koen
    wil je perse een nieuwe of een andere/modernere laptop als wat je nu hebt?

    bijna 2 jaar gelden "een beest" van een (gebruikte) laptop gekocht bij >>LINK<<

    voor m'n dochter die met autocad aan de slag moest voor school. Bleek een voltreffer te zijn. volgend jaar kan ze haar studie bouwkunde afronden.


    Dat is een goede tip en link ook idd. Had het er net over met iemand of refurbeshed ( of zoiets😂) niets was.
    Ik ga het bekijken.
  8. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Waarmee ga je foto's bewerken, voor photoshoppen heb je meer capaciteit nodig dan met infranview bv.


    Dank Rose, ik denk daar nog ff over hoe en wat.
Terug naar de lijst