Kalknagels

Kalknagels 

Onderwerp van Annemieke35

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Annemieke35
    Het leven is geweldig

    Toon alleen de berichten van Annemieke35
    Heeft iemand hier ervaring met het laten laseren van kalknagels (aan de voeten)?
    Is het effectief of weggegooid geld?

  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Heb je alles al geprobeerd?
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Nee, maar ik ga mezelf gelijk erin verdiepen. Als het echt zou helpen dan kan ik dat ook erbij aanbieden.

    Kalknagel is hetzelfde als schimmelnagel. De enige mogelijkheid om daar tegen te gaan is om goed te luchten, vaak blote voeten lopen dus, en iedere dag behandeld met appelazijn. Iedere dag je teennagels doordrengen met dat spul, vicks of teetree olie helpt ook. Maarrr, je moet het consequent iedere dag doen. Teennagels doen er ongeveer een jaar over om te groeien. Sauna's, sportschool waar je kan douchen, en zwembaden zijn een feestje voor schimmels. Vochtig, lekker warm, ze doen het heel goed daar.

    Maar goed, als iemand er nu ervaring mee heeft , positief of negatief dan lees ik het graag. Dan kan ik deze behandelmethode ook toepassen in mijn salon.
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    @Malero ga je straks ook iets doen met nagelreconstructies? Mijn zus doet dat óók, het is zó dankbaar. Dames die jarenlang in de zomer dichte schoenen droegen, en dan opeens met mooie teennagels slippers of sandalen durven te dragen
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    @Malero ga je straks ook iets doen met nagelreconstructies? Mijn zus doet dat óók, het is zó dankbaar. Dames die jarenlang in de zomer dichte schoenen droegen, en dan opeens met mooie teennagels slippers of sandalen durven te dragen


    Weet ik niet. Ik kijk stap voor stap vooruit. Eerst deze opleiding afmaken en dan voor medisch pedicure. ( diabetes, oncologisch, reuma) . En dan zien we wel weer verder. Inmiddels is het dan einde jaar.
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Terbinafine slikken gedurende 3 maanden.
    Schimmelnagels verdwijnen als sneeuw voor de zon in 70% van de gevallen.
    Alleen op recept en je moet geen nier- en/of leverfunctiestoornissen hebben.
  7. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Terbinafine slikken gedurende 3 maanden.
    Schimmelnagels verdwijnen als sneeuw voor de zon in 70% van de gevallen.
    Alleen op recept en je moet geen nier- en/of leverfunctiestoornissen hebben.



    Bij ons op de opleiding wordt dat ten zeerste afgeraden. Juist voor je lever en nieren.
  8. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Nergens last van gehad en t werk te als n tierelier. Je krijgt t niet zomaar. Ik had t wel heel hardnekkig. Alles al geprobeerd
  9. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Malero


    Weet ik niet. Ik kijk stap voor stap vooruit. Eerst deze opleiding afmaken en dan voor medisch pedicure. ( diabetes, oncologisch, reuma) . En dan zien we wel weer verder. Inmiddels is het dan einde jaar.


    Stap voor stap, uiteraard
    Maar mocht de gelegenheid zich voor doen....
    Het is ook niet goedkoop allemaal
    Maar goed, ik word plaatsvervangend blij van de foto's die mijn zus plaatst Smile
  10. Sonja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Sonja
    Tea tree oil werkt perfect consequent elke dag erop doen. Het heeft tijd nodig want de kalknagels moet eruit groeien
  11. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    M’n moeder heeft elke avond, een paar weken lang, sudocreme gesmeerd. Hielp haar goed, na járen een kalknagel gehad te hebben, is ze er nu eindelijk vanaf.
  12. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Sonja
    Tea tree oil werkt perfect consequent elke dag erop doen. Het heeft tijd nodig want de kalknagels moet eruit groeien


    Zo ben ik er ook vanaf gekomen.
Terug naar de lijst