Kattenluik

Kattenluik 

Onderwerp van Marry

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    Heel graag wil ik een kattenluik plaatsen in mijn achterdeur
    Het liefst 1 tje die de chip afleest van mijn katten

    Welke is betrouwbaar?


  2. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Ik heb pet a porte ......o.i.d.
    Prima
    Kan alleen niet tegen eennenorme plensbui als de tuindeur open staatSmileSmile
  3. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    Als je voor degelijkheid gaat, Petsafe/Staywell.
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Wij hebben al jaren een Sureflap, niet kapot te krijgen!
  5. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    Hier ook een Sureflap, maar die werkt dus niet bij de chip van een van mijn katten.Smile
    Oplossing zou zijn om de kat een tweede chip te geven, maar dat zag ik niet zitten. Als noodoplossing het palletje afgeplakt met ducttape. En dat is altijd zo gebleven. Duur luik dat dus wordt gebruikt als een eenvoudig luik. Miskoop.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Judith
    Hier ook een Sureflap, maar die werkt dus niet bij de chip van een van mijn katten.Smile
    Oplossing zou zijn om de kat een tweede chip te geven, maar dat zag ik niet zitten. Als noodoplossing het palletje afgeplakt met ducttape. En dat is altijd zo gebleven. Duur luik dat dus wordt gebruikt als een eenvoudig luik. Miskoop.



    Bandje om met een sensor?
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Dayenne



    Bandje om met een sensor?


    Dayenne is me voor, maar je hebt idd bandjes met zo'n penning ervoor. En het klopt dat als de kat niet tussen de schouderbladen, maar aan de zijkant op het schouderblad is gechipt (wat sommige dierenartsen doen), de Sureflap moeite heeft met aflezen. Wij hadden dat probleem met de oudste kat. Van de firma kregen we, toen we het probleem voorgelegd hadden, een soort van meetlatje met een chip erin om te kijken of het de sureflap was of de kat. En, een instructie erbij hoe je de Sureflap gevoeliger kon zetten. Dat werkte.

    Uiteindelijk wilden we een geavanceerdere Sureflap, dus ander model gekocht. Bij de dierenarts toen wel een tweede chip laten zetten tijdens een controle-afspraak. Was maar een paar euro, echt niet duur en kat heeft er echt geen last van. Beide chips staan nog steeds geregistreerd voor het geval het nodig is.
  8. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    Aha. Bedankt voor de tips. Inmiddels doen we het al vele jaren met de 'noodoplossing'. En de mannen houden zelf ongewenst bezoek buiten de deur. Prima zo.

    Overigens heb ik er destijds niet aan gedacht Sureflap zelf te benaderen. Ging via Zooplus, waar ik 'm gekocht had. Daar stelden ze voor dat ik iemand ging zoeken doe 'm ging maken Smile en dat zouden zij dan betalen. Shop sindsdien ook niet graag meer bij Zooplus.

    Maar goed, is allemaal al jaren geleden. De mannen lopen in en uit wanneer ze willen en zijn tevreden. Smile
  9. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Mijn poezebeest is links in de nek/schouders gechipt, geen enkel probleem voor het kattenluik.
Terug naar de lijst