Wie is bekend in Gouda

Wie is bekend in Gouda 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Volgende week vrijdag ga ik met een vriendin naar de bioscoop. De keuze is op Cinema Gouda gevallen, ligt mooi tussen onze beide woonplaatsen in. Willen voor de film ook nog ergens een hapje eten. Wie heeft tips qua parkeren en (betaalbaar) restaurant?
  2. Die bioscoop ligt pas naast het station. Ik zou de auto in bv Zoetermeer parkeren (gratis) en met de trein verder gaan.

    De bioscoop ligt wel aan de 'verkeerde' kant van het spoor als je wilt eten. In het centrum van Gouda zijn verl leuke restaurantjes.
  3. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    inderdaad direct naast het station,
    als je toch met de auto komt, is er direct naast het station de stations parkeergarage (aan de noordkant, net als de bioscoop), wel duur volgens mij
    Iets verderop ligt parkeerterrein Vossenburchtkade, dat is relatief goedkoop, maar wel betaald parkeren.
    De wijk rond de bioscoop is ook betaald parkeren. (daar woon ik, en wordt veel gecontroleerd,)

    restaurantjes vind je juist ten zuiden van het spoor, de stadskant.
    Zeker rondom de markt en het oude stadhuis vind je veel eetmogelijkheden. Maar de Lange en Korte Tiendeweg zijn ook een goed keuze.

    Tussen de eerdergenoemde parkeergarage en parkeerterrein ligt de stationstunnel, verbinding met de stad dus.
    Veel plezier!
  4. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Dank jullie wel! Ik ga dan zeker met de trein, woon tegenwoordig in Houten pal naast het station dus ideaal.
    Vriendin komt waarschijnlijk met de auto, had zelf inderdaad ook al parkeerterrein Vossenburchtkade gevonden.
    Volgens Google Maps is het ongeveer een kwartiertje lopen van bioscoop naar de Markt. Prima te doen!
    Ik ga me eens verdiepen in de restaurantjes ;-)
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    >>LINK<<

    Een aanrader! Een begrip in Gouda.
  6. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    Smile

    Jazeker, wel klein en snel te vol, helaas. Reserveren dus.

    Alternatieve, bestaat minder lang:
    Buiten Eten en Drinken:
    >>LINK<<

  7. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    >>LINK<<

    Bij mijn oude klasgenote eten.
    Ik heb op de Lage Gouwe gewoond en keek zo bij ze naar binnen. Topzaak!
  8. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Leuke tips, dank jullie wel!
Terug naar de lijst