Broodtrommel ideeen

Broodtrommel ideeen  

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik vroeg me even af of je geen scheve gezichten krijgt, als het ene kind allemaal lekkers mee krijgt en het andere "alleen" maar 3 broodjes ofzo.

  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Mijn zoon at vaak een banaan tijdens het fruitmomentje. Ik tekende er altijd een grappig gezichtje, ballonnetjes, bloempjes, hartjes etc. op. Of een leuk stickertje op het fruit. Op een gegeven moment was dat trouwens not done meer.... maar gedurende de kleutertijd en een tijdje daarna zeker nog leuk.
  3. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Mijn dochter van 22 vindt het nog steeds jammer dat ik nooit iets op haar banaan tekende Smile

    Naast brood en rauwkost deed ik ook weleens ontbijtkoek of bij haastdagen een kant en klare cracker met kruidenkaas oid. Of rijstwafel
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Fruit regelde school zelf bij ons dus dat was niet nodig. En ze kregen kabouterthee op school, alleen diksap wanneer er een feest was.
    Verder gaf ik alleen brood mee, 2 was zat, maar op de vrije school gingen ze toen korter naar school, nl tot 13:00.
    Vind je bloempje dingen lekker als kaas met komkommer of tomaat? Verder is alles wel genoemd denk ik en top dat ze beter eet.
    22 aug '20 - 11:53:00 / 22 aug '20 - 12:03:46
  5. Bericht van mamavan2 is op 22-08-2020 om 12:09:24 uur verwijderd door mamavan2.

    Reden: Oeps stond er al in

     
    Bericht van Marianne-b is op 22-08-2020 om 12:51:47 uur verwijderd door majan.

    Reden: Verkeerd gegaan

     
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Bloem

    ......... Sinds amandelen eruit zijn eet ze stukken beter.


    o wat fijn Smile
  7. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Tip: Alleen maar er instoppen wat ze lust. Hoe mooi, kleurrijk, gezond of whatever. Als ze het niet lust probeert ze het niet en eet ze het niet.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Tuwa


    o wat fijn Smile

    Ja heel fijn! 1,5 kilo aangekomen in een maand tijd Smile
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Mimi
    Tip: Alleen maar er instoppen wat ze lust. Hoe mooi, kleurrijk, gezond of whatever. Als ze het niet lust probeert ze het niet en eet ze het niet.

    Wat grappig dat jij mijn kind zo goed kent.
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik vroeg me even af of je geen scheve gezichten krijgt, als het ene kind allemaal lekkers mee krijgt en het andere "alleen" maar 3 broodjes ofzo.


    Ja daar was ik ook benieuwd naar. Aan de andere kant: bij het oudere Bloempje vielen me vooral de ongezonde dingen vaak op. Croissants en pakjes fristi en zo. Daar ben ik helemaal niet van.
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Of een kliekje van de avond ervoor meegeven met het verzoek het even op te warmen Smile

    Ja doe dat even Marlies. Of Kook meteen voor de hele klas Smile
Terug naar de lijst