Beveiligingscamera 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    >>LINK<<

    Was onduidelijk of je het binnen of buiten wilde, deze is voor binnen.

    Ex: Voor binnen is dit de beste oplossing. Zit een pir bewegingsmelder in en dat is het meest betrouwbaar. En geluid, wifi, nachtzicht, kan SD kaartje in voor opnemen.
  2. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Ik heb 2 van deze camera’s van Logitech. Ze gaan op de Wifi, detecteren beeld maar geen geluid. Beeld komt op je telefoon. Je kunt ook geluiden horen en praten tegen de ongewenste bezoeker.

    Ik dacht alleen dat Wifi ideaal is maar ik vind de verbinding best onstabiel en je moet toch een draadje leggen anders is in het weekend de batterij leeg.
    Plaatje
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Op zich is draadje leggen geen probleem, systeemplafonds met aansluitingen en electra van verschillende kanten erboven.
  4. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Op zich is draadje leggen geen probleem, systeemplafonds met aansluitingen en electra van verschillende kanten erboven.

    Je kunt deze camera’s ook bedraadt maken en dan zijn ze denk ik echt ideaal. Het is de Logitech Circle 2.
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ik zou voor bedraad gaan met opname op een NAS of in de cloud.

    UniFi Ubiquiti heeft hele goede camera's met goed beeld ook in de nacht, zodat je er ook nog wat aan hebt mocht er worden ingebroken.
    Naast de camera's heb je dan een cloud key/NAS nodig, waarop de beelden worden opgeslagen. SD kaart in de camera voor opslag zou ik niet adviseren als het om beveiliging gaat. Is zo meegenomen.

    Ik zelf heb een Dome en een Flex buiten hangen, en er staat nog een Flex binnen. Voor de voorkant wil ik nog een G3 aanschaffen. Handigste is om een Switch erbij te hebben met POE poorten, zodat je niet allemaal losse POE stekkers nodig hebt. Want dan moet je overal bekabeling voor internet en stroom hebben. Ik heb mijn volledige systeem van UniFi Ubiquiti, dus inclusief WiFi, router, NAS, camera's.
    UniFi Ubiquiti is een professioneel merk en wordt veel bij bedrijven geïnstalleerd. Je hebt geen abonnementen nodig. En je hebt uiteraard een app erbij. Verder komt er een deurbel uit van dit merk, wat ook zeer interessant kan zijn ipv de Ring deurbel.

    Ik heb mijn camera's overigens op constante opname staan en in de app zie je met een fotootje waar de camera beweging heeft geconstateerd. Wel moet je er rekening mee houden dat beelden wettelijk nooit langer dan 4 weken bewaard mogen blijven, tenzij er een feit mee is vastgelegd ter bewijsvoering voor iets.
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Erna
    Ik zou voor bedraad gaan met opname op een NAS of in de cloud.

    UniFi Ubiquiti heeft hele goede camera's met goed beeld ook in de nacht, zodat je er ook nog wat aan hebt mocht er worden ingebroken.
    Naast de camera's heb je dan een cloud key/NAS nodig, waarop de beelden worden opgeslagen. SD kaart in de camera voor opslag zou ik niet adviseren als het om beveiliging gaat. Is zo meegenomen.

    Ik zelf heb een Dome en een Flex buiten hangen, en er staat nog een Flex binnen. Voor de voorkant wil ik nog een G3 aanschaffen. Handigste is om een Switch erbij te hebben met POE poorten, zodat je niet allemaal losse POE stekkers nodig hebt. Want dan moet je overal bekabeling voor internet en stroom hebben. Ik heb mijn volledige systeem van UniFi Ubiquiti, dus inclusief WiFi, router, NAS, camera's.
    UniFi Ubiquiti is een professioneel merk en wordt veel bij bedrijven geïnstalleerd. Je hebt geen abonnementen nodig. En je hebt uiteraard een app erbij. Verder komt er een deurbel uit van dit merk, wat ook zeer interessant kan zijn ipv de Ring deurbel.

    Ik heb mijn camera's overigens op constante opname staan en in de app zie je met een fotootje waar de camera beweging heeft geconstateerd. Wel moet je er rekening mee houden dat beelden wettelijk nooit langer dan 4 weken bewaard mogen blijven, tenzij er een feit mee is vastgelegd ter bewijsvoering voor iets.

    Is er nog een reden waarom je je huis wilt beveiligen als Fort Knox🧐
  7. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Is er nog een reden waarom je je huis wilt beveiligen als Fort Knox🧐

    Ja
  8. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Erna

    Ja

    Mocht je hem ooit willen delen...
  9. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Mocht je hem ooit willen delen...

    Nee
  10. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Erna

    Nee

    Ah, dan weet ik genoeg.
Terug naar de lijst