Begin augustus heeft PostNL tot 2x toe via de app toegezegd dat er een pakketje zou worden bezorgd. De eerste keer werd de bezorgtijd aan het eind van de middag veranderd in de dag er op en de 2de keer veranderde de bozorgtijd in de loop van de dag van de dag er op naar dat bezorgdatum nog niet bekend is.
Allebei de keren onder het mom van dat door corona er teveel pakketjes waren om ze allemaal bezorgd te krijgen.
Nu zijn we 6 week verder en nog geen pakketje gezien.
Contact gehad met PostNL en nu blijkt dat pakketje onvindbaar is en dat ik contact moet opnemen met de afzender om met hem tot een oplossing te komen.
Afzender kan er toch niks aan doen dat PostNL pakketje kwijt is?
-
15 sep '20 - 20:07:56 / 16 sep '20 - 16:13:14
-
quote:
Dit schreef Vogeltje
Begin augustus heeft PostNL tot 2x toe via de app toegezegd dat er een pakketje zou worden bezorgd. De eerste keer werd de bezorgtijd aan het eind van de middag veranderd in de dag er op en de 2de keer veranderde de bozorgtijd in de loop van de dag van de dag er op naar dat bezorgdatum nog niet bekend is.
Allebei de keren onder het mom van dat door corona er teveel pakketjes waren om ze allemaal bezorgd te krijgen.
Nu zijn we 6 week verder en nog geen pakketje gezien.
Contact gehad met PostNL en nu blijkt dat pakketje onvindbaar is en dat ik contact moet opnemen met de afzender om met hem tot een oplossing te komen.
Afzender kan er toch niks aan doen dat PostNL pakketje kwijt is?
De afzender moet post nl benaderen ivm claim. -
-
-
quote:
Dit schreef leeuwin70
Er achter aan blijven gaan
Ik heb dat met DHL gehad ik had een pakket gestuurd
Maar die is nooit aangekomen
Ze krijgt nu een compensatie
Als jij hebt verzonden heeft de ontvanger een relatie met jou en niet met de koeriersdienst. Dus moet jij er achteraan. In Vogeltje haar geval is zij de ontvanger en moet ze dus bij de verzender zijn. -
-
-
quote:
Dit schreef Inge65
Er staat dat je nog even geduld moet hebben, je pakket is nog onderweg.
Heb al heel lang geduld.
Begin augustus 2x bericht gehad met dag en tijd dat pakje bezorgd zou worden, maar alles wat werd bezorgd, geen pakje van Ali.
Vanmorgen nog met PostNL gebeld en kreeg weer te horen dat pakje kwijt is en ik contact met Ali op moet nemen.
Gedaan en nu ipv geld terug of ander pakje, nog langer wachten op iets wat niet gaat komen omdat het kwijt is. -
-
-
-
Mijn bestelling uit China van begin mei werd begin augustus geleverd.
Gewoon die 10dgn wachten. Daarna claim bij Ali. Eén van mijn pakketjes was ook ingescand door post nl, zag ik in de app. Weken na de notificatie werd het geleverd. Verpakking in slechte staat. Kennelijk ergens tussen gezeten. Inhoud was nog oké. Maar goed, dat geld had ik al terug.