Gedoe met PostNL en bestelling bij Ali

Gedoe met PostNL en bestelling bij Ali 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Begin augustus heeft PostNL tot 2x toe via de app toegezegd dat er een pakketje zou worden bezorgd. De eerste keer werd de bezorgtijd aan het eind van de middag veranderd in de dag er op en de 2de keer veranderde de bozorgtijd in de loop van de dag van de dag er op naar dat bezorgdatum nog niet bekend is.
    Allebei de keren onder het mom van dat door corona er teveel pakketjes waren om ze allemaal bezorgd te krijgen.
    Nu zijn we 6 week verder en nog geen pakketje gezien.
    Contact gehad met PostNL en nu blijkt dat pakketje onvindbaar is en dat ik contact moet opnemen met de afzender om met hem tot een oplossing te komen.

    Afzender kan er toch niks aan doen dat PostNL pakketje kwijt is?
    15 sep '20 - 20:07:56 / 16 sep '20 - 16:13:14
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Begin augustus heeft PostNL tot 2x toe via de app toegezegd dat er een pakketje zou worden bezorgd. De eerste keer werd de bezorgtijd aan het eind van de middag veranderd in de dag er op en de 2de keer veranderde de bozorgtijd in de loop van de dag van de dag er op naar dat bezorgdatum nog niet bekend is.
    Allebei de keren onder het mom van dat door corona er teveel pakketjes waren om ze allemaal bezorgd te krijgen.
    Nu zijn we 6 week verder en nog geen pakketje gezien.
    Contact gehad met PostNL en nu blijkt dat pakketje onvindbaar is en dat ik contact moet opnemen met de afzender om met hem tot een oplossing te komen.

    Afzender kan er toch niks aan doen dat PostNL pakketje kwijt is?

    De afzender moet post nl benaderen ivm claim.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier staat eea ook uitgelegd. >>LINK<<
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Er achter aan blijven gaan

    Ik heb dat met DHL gehad ik had een pakket gestuurd
    Maar die is nooit aangekomen

    Ze krijgt nu een compensatie
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Er achter aan blijven gaan

    Ik heb dat met DHL gehad ik had een pakket gestuurd
    Maar die is nooit aangekomen

    Ze krijgt nu een compensatie

    Als jij hebt verzonden heeft de ontvanger een relatie met jou en niet met de koeriersdienst. Dus moet jij er achteraan. In Vogeltje haar geval is zij de ontvanger en moet ze dus bij de verzender zijn.
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    En wat nu?
    Mijn hoofd is zo moe van andere dingen dat het me niet lukt dit te vertalen 🙈
    Plaatje
    Plaatje
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Er staat dat je nog even geduld moet hebben, je pakket is nog onderweg.
  8. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Inge65
    Er staat dat je nog even geduld moet hebben, je pakket is nog onderweg.



    Heb al heel lang geduld.
    Begin augustus 2x bericht gehad met dag en tijd dat pakje bezorgd zou worden, maar alles wat werd bezorgd, geen pakje van Ali.

    Vanmorgen nog met PostNL gebeld en kreeg weer te horen dat pakje kwijt is en ik contact met Ali op moet nemen.
    Gedaan en nu ipv geld terug of ander pakje, nog langer wachten op iets wat niet gaat komen omdat het kwijt is.
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Don’t shoot the messenger, ik vat alleen samen wat er staat.
    Als ik het goed begrijp hebben ze nog 10 dagen om te leveren.
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ali kan hele lang duren zeker nu met de Corona..
  11. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Ow Ali. Dat kan echt wel weken tot maanden duren.
    Het kost niks, maar je moet wel even geduld hebben.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn bestelling uit China van begin mei werd begin augustus geleverd.

    Gewoon die 10dgn wachten. Daarna claim bij Ali. Eén van mijn pakketjes was ook ingescand door post nl, zag ik in de app. Weken na de notificatie werd het geleverd. Verpakking in slechte staat. Kennelijk ergens tussen gezeten. Inhoud was nog oké. Maar goed, dat geld had ik al terug.
Terug naar de lijst