Gedoe met PostNL en bestelling bij Ali

Gedoe met PostNL en bestelling bij Ali 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Imke
    Ow Ali. Dat kan echt wel weken tot maanden duren.
    Het kost niks, maar je moet wel even geduld hebben.



    Dat weet ik. Genoeg ervaring mee. Alleen heb ik over dit pakje al 2x bericht in de postNL app gehad met datum en tijd dat ze het zouden bezorgen.
    PostNL heeft ook toegegeven dat ze het kwijt zijn geraakt.

    Plaatje
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Is dit pakketje inmiddels wel aangekomen? >>LINK<<
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Dat weet ik. Genoeg ervaring mee. Alleen heb ik over dit pakje al 2x bericht in de postNL app gehad met datum en tijd dat ze het zouden bezorgen.
    PostNL heeft ook toegegeven dat ze het kwijt zijn geraakt.


    En dus verwijst postnl je naar Ali, want met hen moet je het regelen. Dit heb je gedaan en zij vragen nog 10dgn te wachten. Dat is wat je nu moet doen.
  4. Herma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Herma
    Duurt inderdaad soms lang. Mijn dochter had sorteerdoosje besteld voor Diamond painting. Na weken wachten onvindbaar...zij maar nieuwe besteld bij bol....nog geen paar dagen in huis toen kwam de AliExpress hahaha Ze kan nu een hele poos vooruit
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Bij Ali moet je echt wachten tot de tijd verstreken is, voordat je je geld terug kunt vragen. Ik calculeer vaak wel in dat iets niet afgeleverd wordt en ook wel dat ik mijn geld niet terug krijg.
    Daarom bestel ik er zelden iets van boven de €5.
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Is dit pakketje inmiddels wel aangekomen? >>LINK<<


    Die zijn ondertussen binnen.

    Dit is een ander pakketje.
    Die 10 dagen zijn ook al voorbij en heb na weer contact te hebben gezocht met Ali, weer dezelfde mail gehad dat ondanks dat de 90 dagen voorbij zijn ik nog eens 10 dagen geduld moet hebben.

    Heb ook geen idee hoe ik verder met hun in contact kan komen. Enige wat ik kan vinden is via dispute.
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Dat laatste kun je dan proberen. Open een dispute!
  8. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef EllesB
    Dat laatste kun je dan proberen. Open een dispute!



    Al gedaan. Die termijn van 10 dagen die daarin gesteld werd is ook al voorbij. Niks meer fehoord en geen idee wat nu.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Welk bedrag gaat het om?

    Ik had een oortje van €5 dat niet werkte, ik moest zoveel bewijs moeten aanleveren en elke keer wat anders. Ik heb het erbij gelaten en een slechte review gegeven.
  10. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    2 pakketjes van dezelfde verkoper, samen 22,50.

    Teveel om te laten gaan.

    Heb nogmaals de vraag gesteld binnen dispuut en krijg weer hetzelfde antwoord, nog een keer 10 dagen wachten. De uiterste reactiedatum vanuit Ali is deze keer niet vermeld. Deze stond eerder op 23 september.
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ja dat gaat om meer geld idd
  12. samsam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van samsam
    Dispute verder zetten door te reageren dat het nog steeds niet ontvangen is EN een bericht naar de verkoper dat de leveringstermijn ruim overschreden is en je je geld terug wil. Verkoper kan daar op reageren. Ben je het niet eens met de verkopers beslissing of antwoord dan meld je dat. Daarna besliste Ali bij mij dat ik het geld terugkreeg en stond het binnen een dag op mijn rekening.
Terug naar de lijst