Er gaat iets mis op OA 

Onderwerp van MaNu

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Hallo!

Toon alleen de berichten van Dayenne
    'deze account' 🤔 niet echt correct Nederlands....
  2. Dayenne
    Hallo!

>>LINK<<
    Werking datalek controle
    Safari vergelijkt al je opgeslagen wachtwoorden uit de iCloud sleutelhanger met een centrale database en controleert of deze betrokken zijn geweest bij een datalek op het internet. Tijdens deze controle wordt door Safari gebruikgemaakt van speciale extra beveiligde verbindingen. Hierdoor zijn je opgeslagen wachtwoord gegevens voor niemand zichtbaar, ook niet voor Apple zelf.
  3. MaNu
    Yesss

Toon alleen de berichten van MaNu

quote:
    Dit schreef Dayenne
    >>LINK<<
    Werking datalek controle
    Safari vergelijkt al je opgeslagen wachtwoorden uit de iCloud sleutelhanger met een centrale database en controleert of deze betrokken zijn geweest bij een datalek op het internet. Tijdens deze controle wordt door Safari gebruikgemaakt van speciale extra beveiligde verbindingen. Hierdoor zijn je opgeslagen wachtwoord gegevens voor niemand zichtbaar, ook niet voor Apple zelf.

Maar dan zou er een datalek moeten zijn op OA want het wachtwoord dat ik hier gebruik, gebruik ik nergens anders voor.
  4. MaNu
    Yesss

quote:
    Dit schreef scar
    Mwah. Je wachtwoord al eens veranderd Jacco?

Hebben jullie misschien het zelfde anti virus pakket?

Jullie gebruiken in ieder geval allebei Apple.

Apple heeft geen Antivirus pakket. Althans, niet standaard.
  5. jellehl
    Geregisseerd...

Toon alleen de berichten van jellehl
    Ik had deze melding vanmorgen op Managementboek.nl ... ik moest daar zelf een nieuw ww aanmaken... maar het oude was verwijderd wegens een hack
  6. Erik010
    Weet ik veel

Toon alleen de berichten van Erik010
    quote:
    Dit schreef MaNu

Maar dan zou er een datalek moeten zijn op OA want het wachtwoord dat ik hier gebruik, gebruik ik nergens anders voor.

Eerder dat het OA wachtwoord niet uniek genoeg was.. dus deze optie in IOS >>LINK<<
  7. scar
    Keihardstochtelijk

Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef MaNu

Apple heeft geen Antivirus pakket. Althans, niet standaard.

Zou ik toch installeren als ik jou was. Apple is goed virus-bevattelijk en doelwit.
  8. MaNu
    Yesss

Vandaag kreeg ik hem weer.
    Plaatje
  9. Dayenne
    Hallo!

Ik denk dat iOs graag wil dat je veilige wachtwoorden maakt bij ze. Lijkt er op dat ze je huidige wachtwoord niet veilig genoeg vinden.
Terug naar de lijst