Naaimachine kopen voor mijn dochter

Naaimachine kopen voor mijn dochter 

Onderwerp van Sheeba

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Sheeba zelf op 27 november 2020 om 10:27:29

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Dank! Wat een leuke! 5 kg is dat lichtgewicht?



    Ik vind die er niet degelijk uitzien,
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Sheeba
    Zelf had ik een Husqvarna, maar waar die gebleven isSmile

    Ik kwam Singer tegen , behoorlijk afgeprijsd
    Veel machines zijn niet leverbaar,

    >>LINK<<


    Bij de oude husqvarna brak bij mij het plastic uiteindelijk af, wel een top machine.


    Je kunt ook bij een naaimachine handel in de buurt vragen of ze een leuke 2e hands hebben
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    quote:
    Dit schreef Rose_s




    Je kunt ook bij een naaimachine handel in de buurt vragen of ze een leuke 2e hands hebben


    Dat is wel wat ze adviseren, beter investeren in een goede 2e hands, dan in een oke nieuwe

    Ik heb haar linken geapt, nu es kijken of er nog een naaimachinewinkel hier in het dorp is 😉
  4. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik zou voor een eenvoudig model van BV en Singer gaan. Wel een goed merk, niet te ingewikkeld. De mijne heb ik via een fbsite voor €15, maar meestal ben je wat meer kwijt.

    Internet staat ook vol met leuke en ook makkelijke patronen, wat wil ze gaan maken?


    Wat is BV voor merk?

    Ze zou gordijnen willen maken🙈
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Bijvoorbeeld is BV, mijn telefoon maakt daar hoofdletters van.
    Mijn gewone naaimachines zijn altijd 2e hands geweest, mijn lockmachine is wel nieuw.
    Bij een winkel vandaan heeft alle voordeel dat ze nagekeken worden, dat heb je via fb of markplaats niet.

    Vooral bij dikkere gordijnen is een wat betere machine prettig.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Bijvoorbeeld is BV, mijn telefoon maakt daar hoofdletters van.
    Mijn gewone naaimachines zijn altijd 2e hands geweest, mijn lockmachine is wel nieuw.
    Bij een winkel vandaan heeft alle voordeel dat ze nagekeken worden, dat heb je via fb of markplaats niet.

    Vooral bij dikkere gordijnen is een wat betere machine prettig.



    Aha oke, ik ga morgen es op zoek😊
    Vindt het superleuk dat ze gaat frobelen, ik was haar leeftijd toen ik op naailes gingSmile
  7. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Rose_s

    Je kunt ook bij een naaimachine handel in de buurt vragen of ze een leuke 2e hands hebben

    Hebben wij ook gedaan, geen spijt van gehad.
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Vroeger heb ik meerdere garderobes voor dochter genaaid op een Toyota machine. Op de goedkope machines moet je niet dikke denim of katoen willen naaien. Dat is, zeker bij doorstikken, veel te dik.


    Ik heb een paar jaar geleden een paar straten verder via MP of een andere verkoopgroep een Toyota naaimachine van iemand overgenomen voor 35 euro. Ik heb nog nooit achter zo'n fijne machine gezeten.
    Vorige week nog een zeiljack van een nieuwe rits voorzien. Ook is de machine niet te zwaar. Ik denk zo'n 5 kilo.
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    quote:
    Dit schreef twelve


    Ik heb een paar jaar geleden een paar straten verder via MP of een andere verkoopgroep een Toyota naaimachine van iemand overgenomen voor 35 euro. Ik heb nog nooit achter zo'n fijne machine gezeten.
    Vorige week nog een zeiljack van een nieuwe rits voorzien. Ook is de machine niet te zwaar. Ik denk zo'n 5 kilo.


    Ja dochter en ik gaan nu idd via marktplaats kijken, bedankt voor alle tips.Smile
Terug naar de lijst