Denken jullie al na over de zomervakantie? 

Onderwerp van Annett

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik denk altijd aan zon strand cocktail en vakantie.

    Helaas komt het er nooit van.
    Ik hoop komende zomer met mijn dochter naar Parijs te kunnen, maar we zullen zien of dat gaat lukken.
  2. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    Ik spaar al even voor een laatste vakantie met beide pubers, bedoeling was vlak na examen oudste.... Ik word 50 dus een hele goede reden om dat zo te vieren

    Maar het is allemaal te onzeker en mocht ik corona krijgen is het maar afwachten hoe ik eruit kom met mijn longtoestanden op dit moment

    Ik spaar dus gewoon door totdat het echt weer mag en kan, inclusief dan de echte voorpret Smile
    29 dec '20 - 16:47:25 / 29 dec '20 - 17:11:09
  3. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    Zeker, de voorpret is ook leuk! Afgelopen jaar in Nederland gebleven en dat is mij in de zomervakantie niet bevallen (camping vol, wasgelegenheid voor 2/3 gesloten, matig weer en minstens zo duur als naar elders gaan). Ik ben van plan om met eigen vervoer te gaan en voor campings te kiezen. Ik maak een plan voor verschillende bestemmingen en boek niet of voorlopig nog niet. Alle vertrouwen erin dat er plek is en we kunnen gaan. Zo niet, dan is aanpassen nodig.
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Hoe ontstaat een pandemie, en hoe houd je het in stand 🤷🏼‍♀️

    We zien wel hoe de wereld er tegen die tijd uit ziet
  5. saskiamaria
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saskiamaria
    Vorig jaar een fijne vakantie gehad in Nederland. De camping waar wij vaak heen gaan, midden in een natuurgebied, had alles zo mooi ruim en veilig opgezet dat ik even vergat dat er een pandemie was. Ik ga weer boeken.
  6. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Hoe ontstaat een pandemie, en hoe houd je het in stand 🤷🏼‍♀️

    We zien wel hoe de wereld er tegen die tijd uit ziet

    Er zullen heel veel (ontwikkelings)landen zijn waar in de zomervakantie nog niemand is gevaccineerd. Echt 'open' zal de wereld dus voorlopig niet gaan, tenzij de rijke landen eindelijk leren om te delen.
  7. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    Ja, en ws volgende maand boeken. Wel een iets aangepaste vakantie, met tent en auto.
    Gaat deze om welke reden niet door ben ik maximaal de kosten voor de campingplek kwijt.
  8. Es1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es1967
    Planning voor zomer 2021 was een roadtrip USA met mijn dan 18 jarige zoon, maar ik denk zomaar dat dat een jaar later wordt.
    Dit jaar last minute Zeeland gedaan , tijdens de hele warme weken, dat was heerlijk.
    Voor nu boek ik nog even niets.
  9. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Afgelopen jaar zouden wij een grote reis naar zuid afrika maken. Ivm trubbels met hun vader en toestemming nog niets geboekt gelukkig en een heerlijke vakantie in nederland gehad. Komend jaar zit za er ook nig niet in schat ik zo. We gokken nu op 2022. En dit jaar kijken we last minute wel wat we gaan doen
  10. Eni
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eni
    Dit jaar met de caravan uit nood terecht gekomen op een hele kleine camping (in nl), het hele seizoen laten staan. Het beviel daar zo goed dat ik komend jaar een jaarplek heb geboekt.
  11. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    Ik denk dat ik voor komende zomer toch maar vast iets boek in Nederland. De rondreis in Egypte, die we in mei zouden maken, zie ik nog niet op korte termijn gebeuren en ik wil dit jaar wel even weg. Afgelopen zomer zijn we thuis gebleven.
  12. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    De zomervakantie sla ik over.
    Weekje tuin denk ik.

    Richt me nu op een reisje naar Japan in november.

    Moet lukken, zelfs met de coronavaccinatieschema’s in ons land.
Terug naar de lijst