Antislipsokken die niet knellen.

Antislipsokken die niet knellen. 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Mijn vader krijgt 'snachts antislipsokken aan zodat hij als hij naar het toilet gaat noet uitglijd.
    Nu staat er bijna elke ochten in de rapportage dat de sokken 'smorgens ingesnoerd zijn in de enkels.
    Ik heb nu al van verschillende merken sokken besteld en het probleem van de te strakke boorden blijft.
    Heb voor mezelf hetzelfde probleem en draag ze een maat groter, maar dan sluiten ze niet meer aan en slobberen ze. Dat is dus voor mijn vader niet een oplossing.

    Weet iemand hier welke antislipsokken wel een wijdere boord heeft?
    Vraag dit voordat ik weer nieuwe bestel en het boordenprobleem nog niet opgelost is.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb sokken met anti slip er onder, ik denk alleen dat ze te warm zijn voor in bed (=wol). En als ze wijder zijn, gaan ze in bed ook makkelijker uit. >>LINK<<
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb sokken met anti slip er onder, ik denk alleen dat ze te warm zijn voor in bed (=wol). En als ze wijder zijn, gaan ze in bed ook makkelijker uit. >>LINK<<


    Dat denk ik dus ook dat ze dan uitgaan.
    Zijn oude zaten goed, maar die waren al een jaar of 3 oud, dus versleten en rek er uit.
    Had er nieuwe besteld bij Medipoint, Topsocks en Decathlon maar van alledrie de winkels is de boord te strak en knelt het af 'snachts.

    Heb voor mezelf een maat te groot maar als ik die 'snacht aan heb gehad zit de antislip vaak niet meer onder de voet maar is die naar de wreef gedraaid. Voor mijn vader dus ook geen optie omdat die ze juist aan moet hebben om niet uit te glijden als hij 'snachts naar toilet gaat.
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Dat denk ik dus ook dat ze dan uitgaan.
    Zijn oude zaten goed, maar die waren al een jaar of 3 oud, dus versleten en rek er uit.
    Had er nieuwe besteld bij Medipoint, Topsocks en Decathlon maar van alledrie de winkels is de boord te strak en knelt het af 'snachts.

    Heb voor mezelf een maat te groot maar als ik die 'snacht aan heb gehad zit de antislip vaak niet meer onder de voet maar is die naar de wreef gedraaid. Voor mijn vader dus ook geen optie omdat die ze juist aan moet hebben om niet uit te glijden als hij 'snachts naar toilet gaat.


    In het ziekenhuis (Meander Amersfoort) kreeg ik ook van die dingen. Die zaten goed, misschien kun je uitzoeken welke ze daar gebruiken Smile
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    In het ziekenhuis (Meander Amersfoort) kreeg ik ook van die dingen. Die zaten goed, misschien kun je uitzoeken welke ze daar gebruiken Smile

    In Nieuwegein ook. Zaten hartstikke strak. Vreselijk vond ik ze.
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    >>LINK<<

    De teensokken, zijn wel lastiger om aan te trekken..maar kunnen niet meedraaien en zijn wél laag!
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik heb hier pas mondkapjes gekocht, maar ze hebben ook anti-slipsokken.

    Ik heb deze er even uitgelicht, maar ze hebben er nog meer.

    >>LINK<<
  8. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Als je niets kunt vinden, kun je siliconenkit bij de bouwmarkt halen en sikken die wel goed zitten (en niet draaien in bed) van dunne dotjes voorzien die je platdrukt.

    Werkt ook als antislip
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    In Nieuwegein ook. Zaten hartstikke strak. Vreselijk vond ik ze.


    Die sokken van het Meander waren populair Smilein het revalidatiecentrum was er iemand die een extra paar had weten te scoren en met maar 1 been, deed hij er een keer zolang mee. Smile
  10. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
  11. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef meeuw
    Als je niets kunt vinden, kun je siliconenkit bij de bouwmarkt halen en sikken die wel goed zitten (en niet draaien in bed) van dunne dotjes voorzien die je platdrukt.

    Werkt ook als antislip



    Mijn vader woont in verzorgingshuis en buiten mijn moeder om mag er niemand op visite. Anders was dat hele sokkengedoe ook geen probleem. Dan was ik zelf met diverse soorten/merken er heen gegaan en wat niet goed is kon dan teruggestuurd worden, net zolang tot ik sokken had gevonden die wel goed zitten.

    Nu bestel ik op hoop van zegen via internet en laat ik ze bij mijn vader bezorgen. Verpleging doet ze hem 'savonds aan en dan lees ik in het clientenportaal weer dat de nieuwe sokken erg strak zaten en er striemen in de enkels zaten 'smorgens. Die sokken kunnen dus niet teruggestuurd worden.
    Heb al veel geld gestoken nu in sokken die niet goed zijn. Weggegooid geld.

    Zonet met de afdeling gebeld hierover. Kreeg het advies om dan een maar groter te bestellen. Dat wordt dan 47/48 terwijl mijn vader maat 43/46 (44) heeft. Ben bang dat ze dan er slap omheen zitten en dat het gaat draaien 'snachts en de antislip op de wreef zit dan zodat hij alsnog uitglijd.
  12. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Mimi
    Mijn vader heeft deze. : >>LINK<<



    Weet jij toevallig hoe die boord is?
Terug naar de lijst