Welke raambekleding?

Welke raambekleding? 

Onderwerp van Sanni66

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    mmmmm, zwart zit al in mijn hoofd en de kast wordt er op aangepast Smile

    Kan prima, maar hou er rekening mee dat het dus wel warmte kan geven. Die grote ramen zitten wel gunstig qua windrichting. Je hoeft je plan niet te laten varen.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Er zit wel ruimte tussen plafond en raam. Zie foto.
    Ik heb nog geen sleutel dus kan het alleen van buiten beoordelen.


    Een ontzettend leuk huis zeg!
  3. mtriviant
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mtriviant
    Wat een leuk huis, volgens mij rij ik daar wel eens voorbij, op weg naar een school. Mooie uitstraling, zijn deze levensloopbestendig?
  4. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    Tot bovenaan hangen


    Smile
  5. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    quote:
    Dit schreef mtriviant
    Wat een leuk huis, volgens mij rij ik daar wel eens voorbij, op weg naar een school. Mooie uitstraling, zijn deze levensloopbestendig?


    Bedoel je het blariacumcollege?
    Ja deze zijn levensloopbestendig, alles beneden dus.
  6. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Hangen ze bij jouw in het raamkozijn?
    2 jaloezieën op 3 ramen vind ik denk ik niet mooi dan hang de spleet precies voor de raam.
    Ik wil het liefst een geheel en zwarte.
    Anders laat ik maar iemand komen voor advies.



    Ze hangen bij mij voor het kozijn. En gekocht en op maat laten maken bij Karwei. Zij hebben ook de maat opgenomen.
    Mijn ramen zijn sowieso te breed voor één. Daarnaast vind ik het prettig dat ik maar 1 jaloezie omhoog hoef te doen om het raam ff wijd open te zetten als ik wol luchten. Zo zit ik niet gelijk in de kijker zeg maar.

    2 jaloezieen op 3 ramen bij jou geeft maar 1 spleet en die laat je netjes over het midden maar een kozijn lopen van een kantelraam. Een spleet in het midden vind ik ook echt niet mooi.
  7. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    mmmmm, zwart zit al in mijn hoofd en de kast wordt er op aangepast Smile


    Ze zijn er ook met een nerf donkerbruin/zwart. Heel mooi ook. Prima combi met de kast.
  8. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    quote:
    Dit schreef DianaB


    Ze zijn er ook met een nerf donkerbruin/zwart. Heel mooi ook. Prima combi met de kast.


    Dat zou idd ook nog kunnen.
  9. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    Ik heb het op laten meten bij de kwantum, ze geven ook advies.
    Bestel je daarna bij ze dan krijg je geloof ik de helft van het geld weer terug
  10. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    quote:
    Dit schreef DianaB


    Ze hangen bij mij voor het kozijn. En gekocht en op maat laten maken bij Karwei. Zij hebben ook de maat opgenomen.
    Mijn ramen zijn sowieso te breed voor één. Daarnaast vind ik het prettig dat ik maar 1 jaloezie omhoog hoef te doen om het raam ff wijd open te zetten als ik wol luchten. Zo zit ik niet gelijk in de kijker zeg maar.

    2 jaloezieen op 3 ramen bij jou geeft maar 1 spleet en die laat je netjes over het midden maar een kozijn lopen van een kantelraam. Een spleet in het midden vind ik ook echt niet mooi.


    Je bedoelt 1 smallere en een bredere jaloezie?
  11. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Je bedoelt 1 smallere en een bredere jaloezie?


    Yep. Zoals bij mij nu.
  12. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Hoe breed is de nis waar ze komen te hangen? A.d.h.v. deze breedte kun je navragen of het uit 1 geheel kan.
    En vraag meteen hoe groot het pakket is als je ze helemaal omhoog hebt, zodat je weet of het raam een keer helemaal open kan.
    Wil je laddervand of ladderkoord? Bij sommige merken kun je een beetje kiezen ( binnen een bepaalde marge) waar deze komen te zitten, maar houdt er rekening mee dat ze waarschijnlijk niet precies op de kozijnen komen... ik zou ze zeker boven de raampjes erboven plaatsen, dan heb je 1 geheel en kun je de ramen nog gewoon in de kiepstand zetten, alhoewel je misschien een kiepstanbegrenzer nodig hebt...vraag dit ook even na bij degene die het op komt meten...

    Enne...wat een geweldig leuk huis! Ziet er erg mooi uit zeg!!
Terug naar de lijst