Hello Fresh

Hello Fresh 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik kreeg aanbieding omdat ik lang geen helle Fresh had gedaan. 31 euro voor 5 maaltijden voor 2 personen
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik kreeg aanbieding omdat ik lang geen helle Fresh had gedaan. 31 euro voor 5 maaltijden voor 2 personen


    Dat is een leuke aanbieding!
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Dat is een leuke aanbieding!

    Ja vinden wij ook. Twee weken veel korting, daarna stop ik hem weer
  4. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Hier de grootste fan van HF. Ik bespaar enorm. Voor de basis naar de AH en geen impulsaankopen meer.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik impuls nog een beetje, soms vul ik de HF wel aan uit eigen voorraad, maar ik geniet van e andere dingen die ik eet.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef EllesB

    Gewoon lekker eten, waar je niet teveel voor hoeft aan te schaffen.


    Verspakketten bij de supermarkt kopen, keuze genoeg en goedkoper dan Hello Fresh. Als het teveel is, kun je een paar porties invriezen.

    >>LINK<<
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef maartje


    Verspakketten bij de supermarkt kopen, keuze genoeg en goedkoper dan Hello Fresh. Als het teveel is, kun je een paar porties invriezen.

    >>LINK<<



    Ik vind de verspakketten van de supermarkt helemaal niet goedkoop, je moet er nog zoveel bijkopen dat je veel duurder uitkomt dat Hello Fresh. Daarnaast is er erg weinig variatie, dat is niet te vergeljken. En ik hou er zelden wat van over, ik haal ze weleens omdat het zo uitkomt, maar verder niet.
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik vind de verspakketten van de supermarkt helemaal niet goedkoop, je moet er nog zoveel bijkopen dat je veel duurder uitkomt dat Hello Fresh. Daarnaast is er erg weinig variatie, dat is niet te vergeljken. En ik hou er zelden wat van over, ik haal ze weleens omdat het zo uitkomt, maar verder niet.


    Daar ben ik het mee eens. Bij onze supers is niet veel variatie, en ik moet steeds de ingrediëntenlijst bekijken of het wel vega is. En inderdaad extra artikelen bij kopen.
    .
  9. Zelf vonden wij Hello Fresh soms weinig
    Nu zitten wij bij Ekomenu en dan kun je zelf een leefstijl kiezen o.a variatie , gezin, lekker snel, vegetaris glute of lactose vrij, koolhydraat bewust, afvallen, eiwit rijk of seizoen.
    Zelf kiezen wij voor koolhydraat bewust ivm gezonder leven en wat afvallen.
    Wij vinden het makkelijk elke week komen ze het brengen en het brengt ons veel rust ivm alle twee full time werken.
    Bovendien eten we gezond en gevarieerd, en eten we dingen waar we nog nooit van hadden gehoord of zouden proberen.
    wel zit je aan een abonement vast maar dat is eenvoudig op pauze te zetten of stop te zetten.
    Bovendien hebben ze nu een leuke aanbieding.
    lees maar .


    Nu tijdelijk: 50% korting voor jouw vriend en jij ontvangt €10,-.
    Stuur een mailtje d.m.v. het uitnodigingsformulier onder aan deze pagina. In deze mail staat een kortingscode waarmee jouw vriend kan bestellen. Jouw vriend ontvangt 50% korting op de eerste box van een flexibel lidmaatschap en jij ontvangt een tegoed van 10 euro! Hiermee krijg je korting op een proefbox bestelling bij Ekomenu.

    et op: jouw vriend moet wel met het door jou doorgegeven e-mail adres bestellen anders ontvang je geen tegoed.

    als er iemand meer info wilt dan hoor ik dit graag
    wij zijn er echt blij mee



















    Bij Ekomenu staat een gezonde leefstijl hoog in het vaandel. Onze ingrediënten zijn 100% biologisch, zo werken we ook aan een gezonde bodem. Als klant van Ekomenu draag je bij aan een gezonde en duurzame samenleving.
  10. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Buschauffeur65
    Zelf vonden wij Hello Fresh soms weinig
    Nu zitten wij bij Ekomenu en dan kun je zelf een leefstijl kiezen o.a variatie , gezin, lekker snel, vegetaris glute of lactose vrij, koolhydraat bewust, afvallen, eiwit rijk of seizoen.
    Zelf kiezen wij voor koolhydraat bewust ivm gezonder leven en wat afvallen.
    Wij vinden het makkelijk elke week komen ze het brengen en het brengt ons veel rust ivm alle twee full time werken.
    Bovendien eten we gezond en gevarieerd, en eten we dingen waar we nog nooit van hadden gehoord of zouden proberen.
    wel zit je aan een abonement vast maar dat is eenvoudig op pauze te zetten of stop te zetten.
    Bovendien hebben ze nu een leuke aanbieding.
    lees maar .


    Nu tijdelijk: 50% korting voor jouw vriend en jij ontvangt €10,-.
    Stuur een mailtje d.m.v. het uitnodigingsformulier onder aan deze pagina. In deze mail staat een kortingscode waarmee jouw vriend kan bestellen. Jouw vriend ontvangt 50% korting op de eerste box van een flexibel lidmaatschap en jij ontvangt een tegoed van 10 euro! Hiermee krijg je korting op een proefbox bestelling bij Ekomenu.

    et op: jouw vriend moet wel met het door jou doorgegeven e-mail adres bestellen anders ontvang je geen tegoed.

    als er iemand meer info wilt dan hoor ik dit graag
    wij zijn er echt blij mee



















    Bij Ekomenu staat een gezonde leefstijl hoog in het vaandel. Onze ingrediënten zijn 100% biologisch, zo werken we ook aan een gezonde bodem. Als klant van Ekomenu draag je bij aan een gezonde en duurzame samenleving.

    Dat klinkt goed zeg; en wat zijn de prijzen per maaltijd per persoon?

    Herstel; ik heb het gevonden, vanaf 4,85euro.
    Zou ik van jou een couponcode mogen om het uit te proberen?
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik zag de eko langskomen bij eurosparen, daar krijg ik 25% korting. Maar de gerechten spreken me niet echt aan, zal ongetwijfeld per week verschillen.
    Via hello fresh eet ik ook vaak vega, daar ligt het niet aan
  12. Ja dat herkennen wij.
    We eten nu dingen zo als klyswortel, tofu, venkel
    (dingen die we niet eens kende of ooit aan zouden denken om te eten)
    om maar even wat te noemen.
    We proberen en het is lekker, soms meer soms minder .
    Soms als we aan het koken zijn denken we : ik weet het niet.
    Maar eenmaal aan het eten kijken we elkaar vaak aan en zeggen: het is lekker.
    Maar dat is onze ervaring maar daarbij komt ook :
    we eten gevarieerd,
    scheelt ons hoop stress en tijd
    we vallen af , niet veel maar langzaam en gestaag.
Terug naar de lijst