Printscreen maken van QRcode

Printscreen maken van QRcode 

Onderwerp van Ditty

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Voor mijn vakantie naar Spanje moet ik een formulier invullen en daarbij een foto van mijn QRcode bijvoegen.

    Helaas krijg ik de melding: schermafbeeldingen zijn niet toegestaan op dit scherm.

    Het betreft een Hauwei telefoon.

    Wie weet de oplossing?
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef ditty
    Voor mijn vakantie naar Spanje moet ik een formulier invullen en daarbij een foto van mijn QRcode bijvoegen.

    Helaas krijg ik de melding: schermafbeeldingen zijn niet toegestaan op dit scherm.

    Het betreft een Hauwei telefoon.

    Wie weet de oplossing?


    Papieren qr code aanmaken, die printen en foto maken. De qr code uit de app is niet geldig als foto
  3. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty

    quote:
    Dit schreef Piep


    Papieren qr code aanmaken, die printen en foto maken. De qr code uit de app is niet geldig als foto


    Ik heb een papieren print gemaakt maar als ik die code wil fotograferen dan zegt hij geen bruikbare gegevens gevonden.
  4. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty

    Op de iPhone lukt het wel gewoon
  5. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef ditty
    Op de iPhone lukt het wel gewoon


    Op de iphone foto maken en naar je huawei sturen
    ( of met een ander mobiel )
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Bij mij lukte het ook niet. Je kunt ook de gegevens uit de qr-code handmatig toevoegen.
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef ditty
    .....Helaas krijg ik de melding: schermafbeeldingen zijn niet toegestaan op dit scherm.
    ...

    Dat is niet helaas hoor, als dat wel zou kunnen zou de fraude met QR codes wel erg makkelijk zijn Smile
    Dus het ligt niet aan je telefoon, maar aan de instellingen van de QR code app
  8. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Dat is niet helaas hoor, als dat wel zou kunnen zou de fraude met QR codes wel erg makkelijk zijn Smile
    Dus het ligt niet aan je telefoon, maar aan de instellingen van de QR code app



    Zo gingen de jeugdige op QR code met meerdere in het begin na binnen... door screen foto te delen
  9. Edwin1967
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Edwin1967
    Ik ben verleden maand (laatste week september) met het vliegtuig naar Barcelona geweest.
    Via de vliegtuigmaatschappij werd ik verwezen naar deze site om een QR-code aan te vragen wanneer je naar Spanje vliegt.
    >>LINK<< https ://spth.gob.es/

    Deze QR-code moet je maximaal 2 dagen van te voren aanvragen.
    Ik heb de gegevens een week van te voren ingevuld, en de aanvraag op het laatste moment afgebroken/opgeslagen.
    Je krijgt dan een code in je mailbox, om later de aanvraag af te maken.
    Twee dagen van te voren heb ik de aanvraag afgemaakt en kreeg toen een digitaal document in mijn mailbox met een QR-code die je eventueel kan uitprinten.

    Houd dit document tijdens de vlucht bij je, voordat je bij de kofferband komt in Spanje, moet je deze QR-code laten zien.

    Tevens moest ik bij de terug reis in Spanje, mijn gewone QR-code al laten zien voordat ik de gebouwen van het vliegveld betrad.
    (In Nederland was dat pas nodig bij het inchecken)

    Officieel moesten we ook PPF2 maskers dragen in het vliegtuig.
    Maar er waren een aantal met gewone mondmaskers waar niets van werd gezegd.
    In Spanje moesten we in de openbare gebouwen (hotel, restaurants, winkels, enz) tijdens het lopen, mondmaskers op.

    Let op, dit was allemaal in de laatste week van September.
    Ik weet niet wat de huidige regels zijn.

    Fijne vakantie alvast.
  10. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    Ik heb het net hier gedaan >>LINK<< is meteen gelukt, succes en goede reis!
  11. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef AnnePA
    Ik heb het net hier gedaan >>LINK<< is meteen gelukt, succes en goede reis!


    Dat is een print en geen print screenSmile
  12. quote:
    Dit schreef Piep


    Dat is een print en geen print screenSmile


    Kun je die niet naar PDF printen? Dan heb je een digitale print die je bij kan voegen bij het formulier
Terug naar de lijst