Google nest mini

Google nest mini 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik gebruik de Google nest mini als geluidsbox in mijn huis. Stream geluid vanaf mijn mobiel. Het gebeurt me nu regelmatig dat de verbinding met m'n mobiel verbroken wordt en er ander geluid uit de box komt. Mobiel gaat verder met eigen geluid op de mobiel.

    In theorie kun je alleen verbinding maken met de box als je op zelfde WiFi zit. Het lijkt er op dat er iemand anders verbinding maakt met mijn nest, kan dat?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Oh ik heb de Bluetooth koppeling met m'n mobiel uitgezet.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Persoonlijk zou ik op de nest koppelen met bluetooth uitzetten, of in ieder geval het wachtwoord veranderen.
    Zover ik weet zal de nest degene die het laatst een verzoek tot muziek indient afspelen. Dus als jij al een tijdje muziek hebt draaien en iemand anders verbindt met bluetooth en geeft aan een ander nummer te willen, zal deze afgespeeld worden ipv jouw muziek.

    Vraag is dus: wie kan nog meer met je nest verbinden?
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Vziw niemand.

    Heb gezocht hoe je bluetooth uit kunt zetten, maar kan het niet vinden....
  5. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Vziw niemand.

    Heb gezocht hoe je bluetooth uit kunt zetten, maar kan het niet vinden....


    Ik vroeg me dat ook af.
    Niet in het minst omdat ik vaak 'tvhenk' en 'grote tv' zie staan als optie om te koppelen via bluetooth.
    Ik vermoed dat de bovenbuurjongen Henk heet Smile

    Ik vond allereerst geruststelling: om te koppelen moet je zelf bij de nest mini een optie aanzetten, en die is tijdelijk, tenzij je het apparaat al eerder hebt gekoppeld.

    De instellingen vind je in de Google App (niet Google Home). Onder Instellingen, Google Assistent, Apparaten, en dan de naam van je Nest. Dan de optie gekoppelde Bluetooth apparaten. Daarna vind je het wel @Dayenne, denk ik
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ja daar staat niks gelukkig. Vandaag gebeurde het weer. Blijkt dat de nest voor loopt of juist achter op mijn mobiel. De verbinding met mobiel is kwijt, dus Q-Music app draait op mobiel verder, maar ook op de nest. Overigens draaide de gecaste Q-Music app op de nest ook door terwijl ik een systeem update deed en de telefoon uit ging. Snap er niks van. Maar goed. Het lijkt me inmiddels onwaarschijnlijk dat er iemand aan het casten is naar mijn nest mini.
  7. rwin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rwin
    Casten staat ook min of meer los van je telefoon. Het apparaat downloadt dan zelf de muziek/video-stream en speelt dat af. Je telefoon is slechts een afstandsbediening. (Behalve als je telefoonscherm zelf cast natuurlijk.)
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef rwin
    Casten staat ook min of meer los van je telefoon. Het apparaat downloadt dan zelf de muziek/video-stream en speelt dat af. Je telefoon is slechts een afstandsbediening. (Behalve als je telefoonscherm zelf cast natuurlijk.)

    Oh echt, ja dat verklaart wel eea. Thanks!
Terug naar de lijst