Wasverzachter of niet?

Wasverzachter of niet? 

Onderwerp van Roberto

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea
    quote:
    Dit schreef K2

    Ik heb een ruim huis maar eigenlijk, gek genoeg, geen ruimte om was op te hangen. Als ik het boven hang moet ik er altijd met mijn hoofd doorheen, als ik het in de badkamer hang, moet daar de verwarming aan.
    Alleen in de zomer hang ik het wel eens buiten, als ik de hele dag thuis blijf. Maar zo balen als je droogrek weer eens door een windvlaag om is gewaaid - opnieuw een deel van de was doen! En dan de keren dat er een buitje over je bijna droge was gaat...
    Wij gebruiken de droogtrommel dus wel. AA+ ding, en met kleding uit de wasmachine (hoog centrifuge-getal) gaat een en ander in minder dan een uur. Qua energie vreet ie niet zoveel. Mijn gasverwarming is duurder dan de droger op elektra.
    Ik gebruik geen wasverzachter, wel een scheutje azijn.


    Ja, kan ik snappen. Een collega van mij woonde vroeger op een klein appartementje. Er was wel ruimte om de was op te hangen, maar die ruimtes bleven te koud en te vochtig. Als het dan drie dagen duurt voor je jeans weer droog is word je ook niet vrolijk. Dus zij had er ook een droger. En tegenwoordig besteden fabrikanten behoorlijk wat aandacht aan energiebesparing idd. Ik vergat even dat ik mijn was kan drogen in de ruimte waar ook mijn HR ketel hangt. Die ruimte is altijd droog en warm. En ik hoef er in principe niet permanent te zijn. Het is verder een opslagplaats. Ik dwaal af van de wasverzachter. Maar daar had TS al een besluit over genomen.
Terug naar de lijst