Welke samsung (?) telefoon?  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    De keuze is reuze.
    De ervaringen zijn reuze.
    De prijsverschillen zijn reuze.
    Naast dat je camera en accu belangrijk vindt, is het eerst denk ik van belang om een prijsklasse te indiceren om in te selecteren.
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Waarom wil je persé een Samsung?

    Dat wilde ik ook, maar toen kwam er een Nokia voorbij. Goedkoper en betere specs.
    Nu zoek jij sowieso een wat duurdere dan ik heb, maar was wel benieuwd naar de reden dat je nu een Samsung wilt.
  3. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    Uhm..
    Ja waarom eigenlijk..

    Ik Sony's gehad, Huawei's,..
    Steady merken kwa camera en goede reviews.

    Ik begin al wel wat te twijfelen nu door jullie reacties👍🏼
    Maakt de keuze idd nog groter 🤪
    Maar ben er wel blij mee!

    Prijsklasse..
    Ik weet dat ik moet betalen voor de eisen die ik heb.
    De Huawei die ik nu heb was iets van 800,-.
    Hoger wil ik niet gaan
    Nu denk ik, (door jullie Smile)..
    Ik heb deze telefoon nu zo'n 3jaar... Kan ik ook voor een slag minder gaan...


    Ik moet nu nog niet. Deze foon werkt nog prima. Ik doe er echt alles mee, gebruik nooit de laptop.
    Maar binnen nu en een paar maanden wil ik echt een andere.
    4 sep '22 - 11:39:22 / 4 sep '22 - 12:09:53
  4. Theemuts
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Theemuts
    Het ligt er wel aan wat voor foto's je wil maken. Ik heb een A71. Goede camera voor huis tuin en keuken foto's. Afgelopen zomer was ik een paar keer aan de kust om zeevonk te spotten. Helaas kon ik dat met mijn camera niet op de foto krijgen. Iemand die ook op het stand stond had een s 21. Ook daarmee lukte het niet goed. Ook bewegende beelden lukt niet heel goed. Zomaar een voorbeeldje. Ik ga zelf investeren in een losse camera. Zijn helemaal niet zo erg duur maar maken wel foto's wat ik graag wil. Mijn telefoon gebruik ik voor huis tuin en keuken kiekjes. Succes met jou keuze.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Uhm..
    Ja waarom eigenlijk..

    Ik Sony's gehad, Huawei's,..
    Steady merken kwa camera en goede reviews.

    Ik begin al wel wat te twijfelen nu door jullie reacties👍🏼
    Maakt de keuze idd nog groter 🤪
    Maar ben er wel blij mee!

    Prijsklasse..
    Ik weet dat ik moet betalen voor de eisen die ik heb.
    De Huawei die ik nu heb was iets van 800,-.
    Hoger wil ik niet gaan
    Nu denk ik, (door jullie Smile)..
    Ik heb deze telefoon nu zo'n 3jaar... Kan ik ook voor een slag minder gaan...


    Ik moet nu nog niet. Deze foon werkt nog prima. Ik doe er echt alles mee, gebruik nooit de laptop.
    Maar binnen nu en een paar maanden wil ik echt een andere.


    Mijn Huawei is echt stukken goedkoper, ik koop hem ook in een abonnement ja daar betaal ik iets extra voor maar dat is dan 30 euro verspreid over 2 jaar.
    Ik ga wel steeds voor de iets goedkopere lite versie, bevalt nog steeds erg goed.
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Theemuts
    Het ligt er wel aan wat voor foto's je wil maken. Ik heb een A71. Goede camera voor huis tuin en keuken foto's. Afgelopen zomer was ik een paar keer aan de kust om zeevonk te spotten. Helaas kon ik dat met mijn camera niet op de foto krijgen. Iemand die ook op het stand stond had een s 21. Ook daarmee lukte het niet goed. Ook bewegende beelden lukt niet heel goed. Zomaar een voorbeeldje. Ik ga zelf investeren in een losse camera. Zijn helemaal niet zo erg duur maar maken wel foto's wat ik graag wil. Mijn telefoon gebruik ik voor huis tuin en keuken kiekjes. Succes met jou keuze.



    Verdiep je goed in een losse camera er zijn zoveel verschillen in. Zolang fullframe, compact,welke cropfactor....welke software ga je erbij gebruiken, wat kost me dat... Welke kaartjes gaan erin en wat kosten die.


    Mijne lijkt laatst gecrasht, dus ben weer even op de telefoon aangewezen.
  7. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ik heb sinds een tijd de S22 Ultra. Heeft de beste camera's en maakt ontzettend mooie foto's. Voor mij echt een must. Altijd een Note gehad met pen. Die zit ook in de Ultra en maakt bewerken van foto's zoveel makkelijker.
    Maar ook snel even iets opschrijven kan daardoor erg makkelijk.
    Telefoon is alleen niet goedkoop. Ik heb het er voor over, omdat ik goede foto's echt ontzettend belangrijk vind, maar ook omdat ik er alles op doe.
Terug naar de lijst