Tevreden?

Tevreden? 

Onderwerp van Harryhl

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef twelve


    Ik vind het wel een goede combi!

    Want de kokers kunnen meestal niet klussen en de klussers niet koken! Zo helpen we elkaar!Smile


    hoi twelve,

    eeehhhh ben ik het niet echt mee eens. kan zowel aardig koken als klussen. ok geen superhoogstandjes met koken die restaurant waardig zijn, maar wel goed te eten. en het klussen, tja resultaat zal niet eruit zien zoals een goeie professional het doet, maar ben er zelf dik tevreden mee ( en ben toch best wel een piet lut erin, dat het zo perfect mogelijk moet). en krijg vaak genoeg complimentjes. :D :D :D :D groetjes.
  2. Jeetje Linda;
    je reageert op een berichtje van Twelve, gedateerd 17 augustus 2011 SmileSmileSmile
  3. Prima rubriek. Lekker zo laten dus. Smile
  4. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    Ik ga wel gewoon naar een Thais restaurant ... Teveel werk allemaal. Alleen al om het eerste bericht helemaal door te lezen. :scheel:

    Het is wel mijn favoriete keuken, al kan ik veel beter klussen. Ik kook nep Thais soms
  5. flint
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van flint
    Als iemand hulp nodig heeft met klussen - laat het maar weten.

    Ik woon in Den Haag

    Flint
  6. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ik vind het beiden leuk, maar niet samen.
    Wat heeft klussen met koken te maken, ik zie het verband niet.
    Ik wil nu eigenlijk iets weten over kaasfondue en dan zet ik dat in klussen en koken?
    Nogmaals leuke onderwerpen maar het is of klussen of koken.
  7. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Koken is soms een hele klus.
  8. Echt grappig!Smile
  9. Misschien dat deze vraag hier helemaal niet thuishoort, maar ik hoorde dat er een kookclubje bestaat in de regio Den Haag. Ik kan dat nergens terugvinden. Is er iemand die weet of het bestaat en zo ja, waar ik het kan vinden?
Terug naar de lijst