Vetvrije friteuse, ervaringen?

Vetvrije friteuse, ervaringen? 

Onderwerp van Lon

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Momentum
    Wij hebben ook een Airfryer en hiervoor nog nooit een friteuse gehad. We doen er nooit olie of iets dergelijks bij. De kinderen gebruiken hem naast de friet voor alle soorten snacks, wel die van Mora, want die worden echt het lekkerst in de Airfryer.
    Echt een super handig ding!



    Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar destijds had Mora kleine boekjes (gratis) met daarin de bereidingstijden. Heel handig!
  2. Momentum
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Momentum
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar destijds had Mora kleine boekjes (gratis) met daarin de bereidingstijden. Heel handig!




    De tijden voor de Airfryer staan ook gewoon op de verpakking van de Mora producten.
  3. quote:
    Dit schreef Momentum




    De tijden voor de Airfryer staan ook gewoon op de verpakking van de Mora producten.


    Oh, dat wist ik niet! Handig!
    (ik gebruik meestal de goedkope kroketten Smile)
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ik heb ook de Airfryer. Met name voor een klein huishouden heel erg prettig, anders moet je veel rondes bakken. We eten nu iedere woensdag patatjes en snacks uit de Airfryer, heerlijk. Ik vind het ideaal, veel gezonder en minder geur in huis.
  5. Lon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lon

    Bedankt voor alle reacties! Ik lees eigenlijk alleen maar positieve berichten. Smile

    Ik ben er nog niet helemaal uit, heb geen haast, dus kijk nog even rustig verder. Al is de aanbieding van Blokker wel een mooie!

    Hoe lang duurt het eigenlijk om een portie friet te bakken?
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Lon

    Hoe lang duurt het eigenlijk om een portie friet te bakken?


    20 minuten.
    2x10, na 10 minuten even schudden
    Klinkt lang,maar het is zo voorbij
  7. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef BiancaR


    ps op marktplaats staan ze heel vaak


    Zegt toch vaak ook wel wat als ze daar veel staan..Smile
  8. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    quote:
    Dit schreef loezepoes


    Zegt toch vaak ook wel wat als ze daar veel staan..Smile


    ja de vraag is wat dat dan zegt.
  9. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    quote:
    Dit schreef loezepoes


    Zegt toch vaak ook wel wat als ze daar veel staan..Smile


    Dat is ook mijn 1e reactie.
  10. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    quote:
    Dit schreef Arno


    Dat is ook mijn 1e reactie.



    Ik heb net eens gekeken op marktplaats, staan er welgeteld 13 op in heel NL, vind dat nog wel meevallen.

    maar nogmaals, wat zegt t jullie dat er *zoveel* opstaan?
    Het is jullie eigen invulling daarvan.

    voor mij zijn er zat redenen waarom deze zaken op marktplaats kunenn verschijnen
    Het zegt niet gelijk iets over de kwaliteit, volgens mij.
  11. quote:
    Dit schreef marion_5



    Ik heb net eens gekeken op marktplaats, staan er welgeteld 13 op in heel NL, vind dat nog wel meevallen.

    maar nogmaals, wat zegt t jullie dat er *zoveel* opstaan?
    Het is jullie eigen invulling daarvan.

    voor mij zijn er zat redenen waarom deze zaken op marktplaats kunenn verschijnen
    Het zegt niet gelijk iets over de kwaliteit, volgens mij.



    Broodbakmachines en keukenmachines staan ook "veel" op marktplaats. Ik begrijp ook wel waarom. Er zijn genoeg mensen die het uiteindelijk toch teveel gedoe vinden. Je moet er maar aardigheid in hebben.

    Ik heb er zelf wel aardigheid in. En zo kon ik vorig jaar een vrijwel nieuwe z??r uitgebreide keukenmachine voor een paar tientjes overkopen van iemand bij wie diezelfde keukenmachine alleen maar stof en ruimte stond te vreten (zo uitgebreid dat ik een oude kleinere machine en een blender zelf heb kunnen doorverkopen). Ik gebruik 'm volop, net als de airfryer en de broodbakmachine.
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef marion_5



    Ik heb net eens gekeken op marktplaats, staan er welgeteld 13 op in heel NL, vind dat nog wel meevallen.

    maar nogmaals, wat zegt t jullie dat er *zoveel* opstaan?
    Het is jullie eigen invulling daarvan.

    voor mij zijn er zat redenen waarom deze zaken op marktplaats kunenn verschijnen
    Het zegt niet gelijk iets over de kwaliteit, volgens mij.


    Precies. Soms kopen mensen zo'n ding of krijgen het voor de verjaardag en in de praktijk wordt er dan niks mee gedaan en wordt het een sta-in-de-weg.

    Dat zegt misschien meer iets over de mensen dan over het apparaat.

    Wil je meer weten over een apparaat, dan zijn er over de meeste apparaten wel reviews op internet te vinden.

    Als ik iets bepaalds zoek dan kijk ik ook eerst op Marktplaats of de kringloop.
Terug naar de lijst