Auto verkopen aan handelaar aan de deur, waar op letten?

Auto verkopen aan handelaar aan de deur, waar op letten? 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    ik zou de tank leeg halen en aan iemand verkopen of geven die t goed kan gebruiken
    is vast een handig truukje voor tank leeg halen ;-)

    succes ermee
  2. quote:
    Dit schreef marion_5
    ik zou de tank leeg halen en aan iemand verkopen of geven die t goed kan gebruiken
    is vast een handig truukje voor tank leeg halen ;-)

    succes ermee



    Ik heb geen jerrycan van 45 liter Smile

    Of ze zouden het van de ene naar de andere tank moeten overhevelen. Geen idee hoe je zoiets doet...

    Iemand interesse in 45 liter Euro95? Zelf een emmertje meenemen!Smile
  3. marsie
    hoi allemaal

    Toon alleen de berichten van marsie
    als je auto is overgeschreven kun je het kenteken invoeren op RDW gratis-autocheck.nl
    dan komt het type auto er te staan, en ook de datum wanneer deze op naam is gezet.
    kun je controleren of het goed is gebeurt.
    pas dan de auto meegeven.
  4. quote:
    Dit schreef marsie
    als je auto is overgeschreven kun je het kenteken invoeren op RDW gratis-autocheck.nl
    dan komt het type auto er te staan, en ook de datum wanneer deze op naam is gezet.
    kun je controleren of het goed is gebeurt.
    pas dan de auto meegeven.



    Oh, gaat dat automatisch meteen zonder wachttijd? Da's mooi, dan sta ik er met mijn telefoon met internet gewoon naast ;-)
  5. marsie
    hoi allemaal

    Toon alleen de berichten van marsie
    naam van de koper staat er natuurlijk niet bij , maar wel de datum.
    duurde bij mij maar paar minuten
  6. quote:
    Dit schreef marsie
    naam van de koper staat er natuurlijk niet bij , maar wel de datum.
    duurde bij mij maar paar minuten



    Mooi, dat is het wachten waard ;-)
  7. annick67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van annick67
    Jammer dat je (wat) ver weg woont, anders had ik je met alle plezier naast/bij gestaan: twee vrouwen 'sterk'....... kan hij vast niet tegenop. SmileSmileSmile
  8. Vossie181265
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Vossie181265
    Geen kennis die er iets van af weet?? Twee weten er altijd meer dan 1 toch??
  9. quote:
    Dit schreef annick67
    Jammer dat je (wat) ver weg woont, anders had ik je met alle plezier naast/bij gestaan: twee vrouwen 'sterk'....... kan hij vast niet tegenop. SmileSmileSmile


    quote:
    Dit schreef Vossie181265
    Geen kennis die er iets van af weet?? Twee weten er altijd meer dan 1 toch??


    Nee, sorry.
    Maar virtuele steun helpt me ook verder. En mocht het toch nog misgaan? Dan heb ik iig mijn best naar eer en geweten gedaan.
  10. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Hier zat ik pas ook mee...

    Ik heb pas de auto van mn broer mogen overnemen, ( m?n andere broer heeft me het bedrag voorgeschoten, zo lief )
    mn oude karretje, wat het nog prima deed en net weer voor 1 jaar goedgekeurd heb ik aan een kennis aangeboden,
    die er voor mij klusjes voor gedaan heeft,
    Goede deal, ik heb een nieuwe schuttingdeur en een fietsenafdakje, en hij heeft weer een heerlijk grotere auto...
    En misschien had ik er veel meer voor kunnen krijgen, maar ik was tevreden met deze deal en geen gedoe met vreemde meneren aan m?n deur Smile
    Hij blij ik blij !
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Carlita

    Ik heb pas de auto van mn broer mogen overnemen, ( m?n andere broer heeft me het bedrag voorgeschoten, zo lief )
    mn oude karretje, wat het nog prima deed en net weer voor 1 jaar goedgekeurd heb ik aan een kennis aangeboden,
    die er voor mij klusjes voor gedaan heeft,
    Goede deal, ik heb een nieuwe schuttingdeur en een fietsenafdakje, en hij heeft weer een heerlijk grotere auto...
    En misschien had ik er veel meer voor kunnen krijgen, maar ik was tevreden met deze deal en geen gedoe met vreemde meneren aan m?n deur Smile
    Hij blij ik blij !


    Wat een goed idee!Smile
  12. quote:
    Dit schreef Carlita
    Hier zat ik pas ook mee...

    Ik heb pas de auto van mn broer mogen overnemen, ( m?n andere broer heeft me het bedrag voorgeschoten, zo lief )
    mn oude karretje, wat het nog prima deed en net weer voor 1 jaar goedgekeurd heb ik aan een kennis aangeboden,
    die er voor mij klusjes voor gedaan heeft,
    Goede deal, ik heb een nieuwe schuttingdeur en een fietsenafdakje, en hij heeft weer een heerlijk grotere auto...
    En misschien had ik er veel meer voor kunnen krijgen, maar ik was tevreden met deze deal en geen gedoe met vreemde meneren aan m?n deur Smile
    Hij blij ik blij !



    Ook een goed idee!

    Ik heb zo snel niemand in de buurt die zit te wachten op een kapotte auto, maar ik heb het wel eens met andere dingen gedaan. Ruilen ipv (ver)kopen. Spullen en diensten. Heb ook wel eens logo's ontworpen en teksten geschreven in ruil voor een dienst of spullen.
Terug naar de lijst