Combinatie emigreren en schuldhulpsanering, kan dat? Hoe gaat dat?

Combinatie emigreren en schuldhulpsanering, kan dat? Hoe gaat dat? 

Onderwerp van Sterr

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Sterr
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sterr

    quote:
    Dit schreef Marnel

    Dan kan je je paspoort niet verlengen en niet meer terug.
    De vraag is of je het land uitkomt en zo ja, voorlopig echt niet meer terugkeren
    Eigenlijk kan je beter naar een ver oord gaan dat geen verdragen met Nederland heeft :haar:

    Maar wat vind je hier zelf van ... Bijna in de schuldsanering en emigreren is op z'n minst een wat vreemde combi Smile

    Succes in ieder geval! :D


    Dit is niet mijn verhaal. Ik vroeg het voor een vriendin. Ze was toen in de situatie dat haar dochter naar haar halfbroer en half zussen en stiefmoeder was gegaan in Engeland vvanwege het onaanvaardbaar pestgedrag van klasgenoten hier in Nederland. Inmiddels is de dochter, gelukkig voor die vriendin, weer terug bij haar moeder in Nederland.
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Sterr


    Dit is niet mijn verhaal. Ik vroeg het voor een vriendin. Ze was toen in de situatie dat haar dochter naar haar halfbroer en half zussen en stiefmoeder was gegaan in Engeland vvanwege het onaanvaardbaar pestgedrag van klasgenoten hier in Nederland. Inmiddels is de dochter, gelukkig voor die vriendin, weer terug bij haar moeder in Nederland.


    Marnel kon niet langer dan twee jaar wachten op je antwoord. Ze is inmiddels niet meer op OA. Zal ik je antwoord doorgeven? Smile
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Colly


    Marnel kon niet langer dan twee jaar wachten op je antwoord. Ze is inmiddels niet meer op OA. Zal ik je antwoord doorgeven? Smile


    Wat Colly bedoelt Sterr, is dat de OA-etiquette min of meer voorschrijft dat als je een vraag stelt, je ook antwoord geeft op de vragen die de mensen die met je meedenken stellen. En dat als je dat niet doet, je het onderwerp beter helemaal kunt laten rusten ipv na twee jaar alsnog antwoorden.

    In dit geval ligt het gevoelig, omdat je een zeer gewaardeerd OA-lid hebt gequote die is overleden. Vandaar de wat scherpe reactie.
  4. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Wat Colly bedoelt Sterr, is dat de OA-etiquette min of meer voorschrijft dat als je een vraag stelt, je ook antwoord geeft op de vragen die de mensen die met je meedenken stellen. En dat als je dat niet doet, je het onderwerp beter helemaal kunt laten rusten ipv na twee jaar alsnog antwoorden.

    In dit geval ligt het gevoelig, omdat je een zeer gewaardeerd OA-lid hebt gequote die is overleden. Vandaar de wat scherpe reactie.



    Marnel leeft gelukkig nog, hoor. Ik heb net nog contact met haar gehad. Maar voor de rest heb je helemaal gelijk.
  5. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Colly



    Marnel leeft gelukkig nog, hoor. Ik heb net nog contact met haar gehad. Maar voor de rest heb je helemaal gelijk.


    Djeezz ik schrok al
    Gelukkig maar
  6. Bericht van Cato is op 08-12-2018 om 12:20:52 uur verwijderd door Cato.

    Reden: Colly schreef het al

     
  7. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef Sterr
    Kun je emigreren naar Engeland als je binnenkort in de schuldhulpsanering gaat?



    nee
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Colly



    Marnel leeft gelukkig nog, hoor. Ik heb net nog contact met haar gehad. Maar voor de rest heb je helemaal gelijk.



    Smile Sorry Sorry Sorry!!!!!!!!!!!

    Ik vergiste mij, had Boep in gedachten


    *schaam* *kruipt even een hoekje in*
  9. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Suzette



    Smile Sorry Sorry Sorry!!!!!!!!!!!

    Ik vergiste mij, had Boep in gedachten


    *schaam* *kruipt even een hoekje in*


    Kom er maar weer gauw uit!! Smile
  10. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Colly


    Marnel kon niet langer dan twee jaar wachten op je antwoord. Ze is inmiddels niet meer op OA. Zal ik je antwoord doorgeven? Smile

    Ik vind het ook fascinerend als iemand ruim twee jaar na dato plots weer een draadje tot leven roept, en antwoord geeft alsof de draad hoogstens een weke oud is. Vooral als diegene ondertussen wel af en toe op OA schrijft.

    Maar ik ben blij dat het met Sterr's vriendin+dochter goed is afgelopen.
  11. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Tinus
    ..Maar ik ben blij dat het met Sterr's vriendin+dochter goed is afgelopen.

    Ja, toch?
    Misschien is dochter nog maar net teruggekeerd? Bijvoorbeeld.
  12. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Ik vind het ook fascinerend als iemand ruim twee jaar na dato plots weer een draadje tot leven roept, en antwoord geeft alsof de draad hoogstens een weke oud is. Vooral als diegene ondertussen wel af en toe op OA schrijft.



    Heb je het nu over mij of over Sterr? Sterr schrijft heel zelden en ik heb het draadje niet omhoog gehaald.
Terug naar de lijst