E-reader

E-reader 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Heb net gebeld met BCC. De Vara had een "foute" email verzonden. De reader werd niet binnen 1 week, maar binnen 2 weken verzonden.
    Wij moeten nog even geduld hebben dus.



    Ik heb 'm inmiddels binnen (en gevuld)
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Veel plezier ermee allemaal,,
    Ik zou niet meer zonder kunnen,,

    Hoop dat het jullie net zo bevalt,,


    >>LINK<<

    Ik heb een boekenclub waar ook tips en eboeken besproken worden,,
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Werkt hij bij jullie allemaal naar behoren??
    Ik ben er klaar mee. Na de e reader inmiddels al 3 x teruggebracht te hebben naar fabrieksinstellingen en weer opnieuw gevuld. Loop ik steeds tegen de volgende problemen:
    *Batterij is na twee dagen leeg
    *het verwerken van de inhoud duurt telkens 3 uur,Zelfs als ik er geenboek op heb gezet en alleen maar verbonden heb met de computer.
    * Sommige kaften van boeken blijven zwart.

    Vanavond sloeg hij in ene vast. Geen beweging in te krijgen. Niet met de aan uit knop, laadt niet op wanneer ik hem aan de oplaadkabel leg. Ook resetten met een paperclip lukt niet. Ik ga ermee terug naar BCC.

    Ik baal er wel van want ondanks dat hij in mijn ogen niet functioneerde had ik er toch plezier in/van
  4. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef robinet
    Werkt hij bij jullie allemaal naar behoren??
    Ik ben er klaar mee. Na de e reader inmiddels al 3 x teruggebracht te hebben naar fabrieksinstellingen en weer opnieuw gevuld. Loop ik steeds tegen de volgende problemen:
    *Batterij is na twee dagen leeg
    *het verwerken van de inhoud duurt telkens 3 uur,Zelfs als ik er geenboek op heb gezet en alleen maar verbonden heb met de computer.
    * Sommige kaften van boeken blijven zwart.

    Vanavond sloeg hij in ene vast. Geen beweging in te krijgen. Niet met de aan uit knop, laadt niet op wanneer ik hem aan de oplaadkabel leg. Ook resetten met een paperclip lukt niet. Ik ga ermee terug naar BCC.

    Ik baal er wel van want ondanks dat hij in mijn ogen niet functioneerde had ik er toch plezier in/van


    Goh, dat is zeker balen.
    Het is even wennen. Vooral met het instellen van de lettergrootte deed ereader niet precies wat ik wilde. Maar nu gaat het goed en lees ik er graag op.
    Verder herken ik jouw probleem helemaal niet.
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ik heb geen enkel probleem. Leest erg fijn. Loopt niet vast. Boeken laden goed.

    Balen voor je, maar zou er zeker mee terug gaan. Zit immers gewoon garantie op.
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Jemig inderdaad mee terug gaan,,,Smile
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik heb een sleepcover. Zelfs daarin bleef vannacht alles aanstaan. Vanmorgen was de e reader helemaal leeg. Zodra ik hem aan de stroom lag begon alles het weer te doen. Het boek wat ik aan het lezen was is in ene wel 20 bladzijdes teruggezet. Hij is nu aan het opladen. Ik houd het goed in de gaten. Ik heb immers twee jaar garantie.Er zat overigens nog 35% stroom in toen hij vast sloeg.
  8. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Terug gaan en een andere krijgen lijkt mij de beste oplossing.

    Dit is er 1 met een mankement. Jammer.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Geanna
    Terug gaan en een andere krijgen lijkt mij de beste oplossing.

    Dit is er 1 met een mankement. Jammer.


    Vanmiddag teruggegaan naar de BCC, zonder moeilijk doen kreeg ik een nieuwe. Brief die ik kreeg bij het pakket (garantiebewijs) kreeg ik terug met de mededeling:"Mocht deze ook niet werken, dan zie ik u graag weer terug". Ik hoop dat ik met deze meer geluk heb. Ik ben zeer tevreden
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef robinet


    Vanmiddag teruggegaan naar de BCC, zonder moeilijk doen kreeg ik een nieuwe. Brief die ik kreeg bij het pakket (garantiebewijs) kreeg ik terug met de mededeling:"Mocht deze ook niet werken, dan zie ik u graag weer terug". Ik hoop dat ik met deze meer geluk heb. Ik ben zeer tevreden



    Smile Netjes,,Smile
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef robinet


    Vanmiddag teruggegaan naar de BCC, zonder moeilijk doen kreeg ik een nieuwe. Brief die ik kreeg bij het pakket (garantiebewijs) kreeg ik terug met de mededeling:"Mocht deze ook niet werken, dan zie ik u graag weer terug". Ik hoop dat ik met deze meer geluk heb. Ik ben zeer tevreden

    Smile
  12. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef robinet


    Vanmiddag teruggegaan naar de BCC, zonder moeilijk doen kreeg ik een nieuwe. Brief die ik kreeg bij het pakket (garantiebewijs) kreeg ik terug met de mededeling:"Mocht deze ook niet werken, dan zie ik u graag weer terug". Ik hoop dat ik met deze meer geluk heb. Ik ben zeer tevreden



    Wat een goede service.
    Wij hebben hem inmiddels ook binnen. Ik hoor niet zo veel van dochter, dus neem aan dat hij goed is!Smile.
Terug naar de lijst