E-reader

E-reader 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef robinet
    Ik vrees dat je echt niet anders meer wilt. Zo handig om mee te nemen. Ik heb er een mooie sleep cover omheen dan is hij net iets groter en ligt goed in mijn hand.

    Een cover ga ik nog kopen. Smile
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Boep

    Jij hebt toch al een e-reader?
    ja heb ik ook. Mijn kobo Glo is al 4 jaar oud denk ik. Ik dacht, handig voor op de plank, voor ?60

    Wacht nog wel ff nu.
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef scar
    ja heb ik ook. Mijn kobo Glo is al 4 jaar oud denk ik. Ik dacht, handig voor op de plank, voor ?60

    Wacht nog wel ff nu.


    Die.van mij is ook 4 jaar oud en opeens bladert ie niet goed meer 😢
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Tussen kerst en oud/nieuw heb ik nog een abo op de vara-gids genomen voor 59,95. Incl e-reader. Ben nu in afwachting van de reader. Heb de mijne al een hele tijd, maar de accu ging veel te snel leeg, ook bij niet gebruik (Sony, 6jaar oud). Nu dus een Kobo Aura. Dochter heeft een GLO, dus die kan mij straks alles leren over de aura.

    Heb er zin in weer een e-reader te hebben. En dan nu met licht zodat het lezen ook in donker goed werkt. Bij de sony had ik wel een cover met lampje, maar dat was het toch niet helemaal.
  6. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    Poep. Ik wilde negatief reageren op de negatieve kritieken hier op de KOBO. Maar sinds 2017 startte doet de mijne, denk 4 jaar oud, niks meer. Smile
  7. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Poppetje
    Poep. Ik wilde negatief reageren op de negatieve kritieken hier op de KOBO. Maar sinds 2017 startte doet de mijne, denk 4 jaar oud, niks meer. Smile


    Hier hetzelfde.... Hij is erg narrig met bladeren. Maar een harde reset doen denk.
  8. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef Mar1970


    Hier hetzelfde.... Hij is erg narrig met bladeren. Maar een harde reset doen denk.

    Reageert hij hier niet op. Ook niet na een nacht stroom...
  9. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Poppetje

    Reageert hij hier niet op. Ook niet na een nacht stroom...


    Heb je dan een zachte reset gedaan met paperclip of de echte waarbij je ook al je boeken er weer opnieuw op moet zetten?
  10. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef robinet
    >>LINK<<

    Mooi hoesje. Is het ook echt een sleepcover? Las nl bij een review van een andere kleur dat het geen sleepcover is.
    Ik had altijd een Sony met hoes met licht, maar moet eerlijk zeggen dat ik dit handzame formaat ook wel lekker vind. Iets minder krampachtig vasthouden.
    Maar misschien is het toch wel handig voor op reis.

    Ik denk er nog even over na.
  11. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef Mar1970


    Heb je dan een zachte reset gedaan met paperclip of de echte waarbij je ook al je boeken er weer opnieuw op moet zetten?

    Allebei denk ik. Ook die met aanknop en licht tegelijk.
  12. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef milla

    Mooi hoesje. Is het ook echt een sleepcover? Las nl bij een review van een andere kleur dat het geen sleepcover is.
    Ik had altijd een Sony met hoes met licht, maar moet eerlijk zeggen dat ik dit handzame formaat ook wel lekker vind. Iets minder krampachtig vasthouden.
    Maar misschien is het toch wel handig voor op reis.

    Ik denk er nog even over na.


    Ja is een echte sleepcover. Bij de eerste e reader twijfelde ik daar aan. Die was binnen twee dagen leeg. Nu ik een andere heb. De eerste zat een fout in. Heb ik deze nog niet opgeladen na de aller eerste keer vol.
Terug naar de lijst