Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik mag toch hopen dat iedereen nieuw gekocht textiel eerst wast voor gebruik of dragen...


    Echt wel!
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef EmC
    Toch grappig hoe het van failliete agentschappen een gesprek wordt over ongewassen dekbedden Smile


    Beiden is een beetje louche.. begrijp ik nu.Smile

    Overigens, dat pick-up point was slechts ' bezocht door de FIOD en verzegeld'.. of het daarmee failliet is,.. is een 2e
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef SFR


    Beiden is een beetje louche.. begrijp ik nu.Smile

    Overigens, dat pick-up point was slechts ' bezocht door de FIOD en verzegeld'.. of het daarmee failliet is,.. is een 2e


    Nou, dicht in ieder geval Smile
    Van Fiod naar ongewassen dekbedden vind ik net zo grappig.
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef EmC


    Nou, dicht in ieder geval Smile
    Van Fiod naar ongewassen dekbedden vind ik net zo grappig.

    Nou he. Des OA's toch Smile
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    On topic. Ik heb net een nieuw dekbedovertrek besteld. Mn oog hing er al langer op vast maar niet echt nodig. Maar wel lekker!
    Eerst wassen natuurlijk. En gekozen voor achteraf betalen. Smile
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Ik zag dat het winkeltje weer open is hahaha. Nou ja, ik haal het pakket niet op, dan gaat het terug naar wehkamp. Helemaal goed.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Boep
    On topic. Ik heb net een nieuw dekbedovertrek besteld. Mn oog hing er al langer op vast maar niet echt nodig. Maar wel lekker!
    Eerst wassen natuurlijk. En gekozen voor achteraf betalen. Smile

    Dat is helemaal zoals ik het zou doen Smile
  8. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Dat is helemaal zoals ik het zou doen Smile

    Iets kopen wat je niet nodig hebt? Ja doe ik ook te vaak. Smile
  9. Denise
    Brabo-Queen

    Toon alleen de berichten van Denise
    ditzelfde maakt mijn moeder mee met telfort. Mobiel zou afgegeven worden bij een afhaalpunt. Nadat zij twee keer bij het afhaalpunt geweest was ging zij naar huis echter zonder telefoon, Er was geen telefoon afgegeven daar, Dus een mail naar telfort. Wat bleek het afhaalpunt was nog niet zo ingericht dat het als afhaalpunt kon dienen, Alle pakketten die daar aangeleverd werden gingen meteen met postnl terug.

    Telfort vertelde mijn moeder dat er een onderzoek ingesteld ging worden want waar dan al die telefooons gebleven waren was een raadsel.

    Ondertussen zat mij moeder nog steeds zonder telefoon. Na vier weken ging mijn moeder met kleinzoon naar de Telfort winkel. ZIj had immers een abonnement maar geen mobiel. Het abonnement kon nog niet opgezegd worden dat kon pas na zes weken volgens de medewerker.

    NU ruim twee maanden verder heeft mijn moeder nog steeds geen mobiele telefoon. Wel had ze al twee keer haar abonnement betaald.

    Vandaag was ik het beuSmile en nam telefonisch contact op met Telfort. Ik wilde dat ze een nieuwe telefoon zouden bezorgen of anders het contract ontbinden. Beide opties was niet mogelijk ze wachten het onderzoek af van Post NL. Ik vertelde die medewerker dat ik niks met Post nl heb geen contract dat dat hun probleem was en niet die van mijn moeder. Dat mijn moeder met Telfort een overeenkomst heeft waarbij Telfort verplicht is een mobiel te leveren. Aangezien ze dat niet gedaan hebben en dus nalatig zijn geweest Telfort het contract maar moet ontbinden wegens nalatigheid.

    Je staat dus gewoon met de rug tegen de muur.SmileSmile de incasso's heb ik terug laten boeken want wat heb je aan een abonnement zonder mobiel. Haar kosten van haar vaste telefoon lopen zo aardig op, OOk die is van Telfort dus zo maken ze lekker winst.

    Telfort kan dus nog wat van Wekamp leren.

    Mijn moeder geadviseerd om naar het juridisch loket te gaan.Smile
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Oh het is trouwens helemaal goed gekomen. Ze hebben me het gehele pakket nogmaals toegestuurd en het betaalde bedrag terug gestuurd. Wel jammer dat een dekbed er niet was.

    Tot mijn verbazing zat dat dekbed er wel bij maar stond het niet op de factuur. Mazzeltje voor mij.
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Slaapt dat wel lekker, onder zo'n' gestolen" dekbed?

    Smile

    Vraag netjes om een debet factuur.Smile
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Hoezo gestolen??
Terug naar de lijst