Overige aanbieders eenouderreizen

Overige aanbieders eenouderreizen 

Onderwerp van Tamara

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. mowgli
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mowgli
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Oh wat leuk, was dat camping Sirmione?
    Elba is buiten mijn budget :-)


    Ja ik denk dat het nog dezelfde camping is. Prima, zelfs toen het een avond heftig onweer was. Team was toen heel prima.
  2. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Bedankt voor alle reacties!
    Wel vervelend dat de ervaring met Labyrinth wisselend is. Gelukkig stond die niet bovenaan ons wensenlijstje.

    Estivant klinkt goed, maar is inderdaad wel de duurste.

    Ik heb nog geen knoop doorgehakt, dus tips blijven welkom!!!
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Estivant is gewoon de beste. En ook duur inderdaad. Maar vergeleken met Cirkel valt het wel weer mee, en dan heeft Estivant echt de beste kwaliteit.

    Mijn ervaring met Labyrinth is ook slecht overigens. OA vakanties zijn veruit het goedkoopste. En je hebt geen uitgebreid animatieprogramma, dus veel vrijheid en iets kleinschaliger. Het is net waar je voor gaat.
  4. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Een animatieprogramma hoeft van mij eigenlijk niet. Ik wil zelf gewoon makkelijk contact kunnen maken met andere volwassenen.

    Wat dat betreft gaat mijn voorkeur zeker uit naar de OA vakanties, alleen zit daar de combi 'meer-zwembad-bergen-' helaas niet bij...
    Tja.... ik heb nogal wat wensen op mijn lijstje, maar dat hebben we gewoon verdiend :-)
  5. Evonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evonne
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Een animatieprogramma hoeft van mij eigenlijk niet. Ik wil zelf gewoon makkelijk contact kunnen maken met andere volwassenen.

    Wat dat betreft gaat mijn voorkeur zeker uit naar de OA vakanties, alleen zit daar de combi 'meer-zwembad-bergen-' helaas niet bij...
    Tja.... ik heb nogal wat wensen op mijn lijstje, maar dat hebben we gewoon verdiend :-)


    Heb je Pyrenee?n gezien, die hier aangeboden wordt?
    Bergen, meer en rivier en zwembad. Smile
  6. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Evonne


    Heb je Pyrenee?n gezien, die hier aangeboden wordt?
    Bergen, meer en rivier en zwembad. Smile

    Jazeker, die heb ik uitgebreid bekeken. Het ziet er namelijk heel gezellig uit😊
    Helaas geen strand aan het meer en je kunt er niet in zwemmen.
    Zo heeft ieder zn wensen....
  7. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Een animatieprogramma hoeft van mij eigenlijk niet. Ik wil zelf gewoon makkelijk contact kunnen maken met andere volwassenen.


    quote:
    Dit schreef Tamara

    Helaas geen strand aan het meer en je kunt er niet in zwemmen.
    Zo heeft ieder zn wensen....


    Waarom geen gewone camping?
  8. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Margo


    Waarom geen gewone camping?


    Hoi Margo,
    Ik wil graag op een eenouderveldje staan omdat je daar als volwassene gewoon heel makkelijk contact maakt zonder uit te hoeven leggen dat je 'alleen' bent.
    Ik vind het erg gezellig om 's avonds met volwassenen een borrel te drinken en ik vind het een prettig idee dat er altijd andere ouders aanwezig zijn als er iets met mijzelf zou gebeuren.
    Maar eigenlijk vind ik het makkelijke contact het belangrijkste! Als we maar 8 dagen gaan vind ik het wel prettig om 's avonds meteen aan te kunnen schuiven zonder ongemakkelijke gedachten van beide kanten :-)
    Met twee jonge kinderen kom ik eigenlijk te weinig toe aan gewoon lekker kletsen en te lachen met volwassenen, en op vakantie wil ik zelf ook genieten!
  9. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Tamara


    Hoi Margo,
    Ik wil graag op een eenouderveldje staan omdat je daar als volwassene gewoon heel makkelijk contact maakt zonder uit te hoeven leggen dat je 'alleen' bent.
    Ik vind het erg gezellig om 's avonds met volwassenen een borrel te drinken en ik vind het een prettig idee dat er altijd andere ouders aanwezig zijn als er iets met mijzelf zou gebeuren.
    Maar eigenlijk vind ik het makkelijke contact het belangrijkste! Als we maar 8 dagen gaan vind ik het wel prettig om 's avonds meteen aan te kunnen schuiven zonder ongemakkelijke gedachten van beide kanten :-)
    Met twee jonge kinderen kom ik eigenlijk te weinig toe aan gewoon lekker kletsen en te lachen met volwassenen, en op vakantie wil ik zelf ook genieten!


    Dan wordt het een lastige .. denk niet dat al je punten behaald kunnen worden.
    Als je maar 8 dagen gaat, en financiieel niet te ruim zit, kan je ook niet ver weg.

    Google eens op ?Camping met 1 ouder?
  10. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Margo


    Dan wordt het een lastige .. denk niet dat al je punten behaald kunnen worden.
    Als je maar 8 dagen gaat, en financiieel niet te ruim zit, kan je ook niet ver weg.

    Google eens op ?Camping met 1 ouder?


    Dank je. Ik heb wel een mooie reis gevonden met Cirkel naar Sirmione aan het Gardameer, maar; stuk duurder dan OA reizen. Maar inderdaad, ik zal toch een keuze moeten maken :-)
    Nog heel even verder zoeken en tips afwachten ;-)
  11. ahbonus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ahbonus
    Wij zijn vorig jaar met Estivant in de Ardennen geweest en het jaar ervoor met Maris life in Friesland.

    Estivant is echt super goed bevallen en ondanks dat je de hoofdprijs betaald vond ik het dat wel waard.
    Een team dat zorgt voor de kinderen, die in groepjes van leeftijd worden ingedeeld en zo ontstaan er op de eerste dag al clubjes. Ouders hebben ook echt even vrij elke dag als de kinderen met hun groepjes mee gaan en er zijn altijd mensen op wie je kan terug vallen.

    Wat ik begreep hebben ze op elke locatie zo'n team, dus wij kiezen deze zomer weer voor Estivant.
  12. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef ahbonus


    Wat ik begreep hebben ze op elke locatie zo'n team, dus wij kiezen deze zomer weer voor Estivant.


    Bedankt voor je reactie! Alleen maar goede verhalen over Estivant.
Terug naar de lijst