Overige aanbieders eenouderreizen

Overige aanbieders eenouderreizen 

Onderwerp van Tamara

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ooit met estivant naar Creuse Frankrijk geweest. Ik vond t heel slecht voor veel te veel geld. Als kers op de taart kregen de twee buschauffeurs onderweg nog ruzie ook op de terugweg. Hetgeen ook nog gevaarlijk was
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Ooit met estivant naar Creuse Frankrijk geweest. Ik vond t heel slecht voor veel te veel geld. Als kers op de taart kregen de twee buschauffeurs onderweg nog ruzie ook op de terugweg. Hetgeen ook nog gevaarlijk was

    Wat jammer, dat was ??n van mijn meest geweldige vakanties.
  3. mowgli
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mowgli
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Wat jammer, dat was ??n van mijn meest geweldige vakanties.

    Vond ik toen ook geweldig! Al weer lang geleden, 2007, vooral met jonge kinderen. Was toen wij er waren nog van Cirkel
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef mowgli

    Vond ik toen ook geweldig! Al weer lang geleden, 2007, vooral met jonge kinderen. Was toen wij er waren nog van Cirkel

    Dat is waar, toen was het nog Cirkel.
  5. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    ik ontdekte Maris life. ken t niet maar zij bieden ook eenouder vakanties aan
  6. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    Over het algemeen zijn jullie wel positief over de georganiseerde reizen. Z? jammer dat ze zo duur zijn!

    Bij de OA vakanties (die ik bijna dagelijks bekijk ;-) ) ben ik toch bang een groot meer te missen. Hebben jullie dat niet? Lekker op een luchtbed dobberen, varen in een opblaasbootje.

    Ik kom er maar niet uit :-(
  7. Eefje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eefje
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Over het algemeen zijn jullie wel positief over de georganiseerde reizen. Z? jammer dat ze zo duur zijn!

    Bij de OA vakanties (die ik bijna dagelijks bekijk ;-) ) ben ik toch bang een groot meer te missen. Hebben jullie dat niet? Lekker op een luchtbed dobberen, varen in een opblaasbootje.

    Ik kom er maar niet uit :-(


    Ik ben met cirkel naar Creuze geweest, Met estivant naar Itali? en Spanje, met one2gether naar Texel en met Marislife naar Spanje.

    De laatste 2 ga ik waarschijnlijk nooit weer bij boeken. Estivant staat toch op nr 1 bij mij. Altijd alles goed georganiseerd. Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar de Ardennen met mijn 2 pubers
  8. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Over het algemeen zijn jullie wel positief over de georganiseerde reizen. Z? jammer dat ze zo duur zijn!

    Bij de OA vakanties (die ik bijna dagelijks bekijk ;-) ) ben ik toch bang een groot meer te missen. Hebben jullie dat niet? Lekker op een luchtbed dobberen, varen in een opblaasbootje.

    Ik kom er maar niet uit :-(

    Bracciano van Estivant!
  9. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Over het algemeen zijn jullie wel positief over de georganiseerde reizen. Z? jammer dat ze zo duur zijn!

    Bij de OA vakanties (die ik bijna dagelijks bekijk ;-) ) ben ik toch bang een groot meer te missen. Hebben jullie dat niet? Lekker op een luchtbed dobberen, varen in een opblaasbootje.

    Ik kom er maar niet uit :-(


    Het klinkt alsof je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Vakantie kost geld, en hoe meer eisen je hebt, hoe meer het zal kosten. Je kunt ook in een zwembad dobberen op een luchtbed. En hoe meer en beter georganiseerd, hoe duurder. Kwaliteit kost geld, zoals alles in het leven. Ik hoop dat je iets fijns vind voor de zomer en lekker tot rust komt.
  10. Irsa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Irsa
    quote:
    Dit schreef Elisa875
    ik ontdekte Maris life. ken t niet maar zij bieden ook eenouder vakanties aan


    Twee keer met Marislife op vakantie geweest. 1e keer viel tegen, was geen leuke groep mensen in die week en afgelegen accomodatie. De 2e keer was daarentegen hartstikke leuk. Het is jammer dat dit jaar de vakanties nog duurder zijn dan voorgaande jaren anders had ik waarschijnlijk wel weer voor Marislife gekozen.
  11. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Tamara
    Over het algemeen zijn jullie wel positief over de georganiseerde reizen. Z? jammer dat ze zo duur zijn!

    Bij de OA vakanties (die ik bijna dagelijks bekijk ;-) ) ben ik toch bang een groot meer te missen. Hebben jullie dat niet? Lekker op een luchtbed dobberen, varen in een opblaasbootje.

    Ik kom er maar niet uit :-(

    Voor mij zijn de prijzen van OA voldoende aantrekkelijk om daar geen twijfel over te hebben.
    Wat er niet is missen ze bij mij ook niet. Zelf maakt het me niet zoveel uit.

    Mijn kinderen hebben geen behoefte aan de animatie van die andere aanbieders en je betaald er fors voor.
    12 jan '18 - 22:10:00 / 13 jan '18 - 07:52:17
  12. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    quote:
    Dit schreef Piep


    Het klinkt alsof je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.


    Moet dat nou, zo'n opmerking?
Terug naar de lijst