Overige aanbieders eenouderreizen

Overige aanbieders eenouderreizen 

Onderwerp van Tamara

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Andrea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Andrea
    Met Estivant naar de Ardennen geweest, twee zomers terug, dit is de kinderen en mij zo super bevallen dat mijn inmiddels 19 jarige zoon afgelopen zomer als leiding in Italie heeft gewerkt. De tenten zijn ruim en van hoge kwaliteit, je slaapt op comfortabele bedden, niets moet, maar je voelt je onmiddelijk welkom. Aanrader wat ons betreft.
  2. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Piep


    Het klinkt alsof je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Vakantie kost geld, en hoe meer eisen je hebt, hoe meer het zal kosten. Je kunt ook in een zwembad dobberen op een luchtbed. En hoe meer en beter georganiseerd, hoe duurder. Kwaliteit kost geld, zoals alles in het leven. Ik hoop dat je iets fijns vind voor de zomer en lekker tot rust komt.


    Hoi Piep,
    Ik ben me ervan bewust dat kwaliteit geld kost! Sterker nog, daar worstel ik -net als veel andere 1oudergezinnen- elke dag mee.
    Dus als ik dan een groot bedrag uitgeef wil ik graag het allerbeste!
    En nogmaals, het hoeft van mij niet allemaal georganiseerd, maar ik wil graag een meer :-)
    En het zwembad in de Pyrenee?n is niet groot genoeg voor een luchtbed hoor!
    Ik uit mijn twijfels op dit forum omdat ik hoop dat anderen leuke tips of idee?n hebben.
    Dus tips zijn welkom, maar als je je irriteert kun je beter een ander topic gaan lezen ;-)
  3. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Cato

    Voor mij zijn de prijzen van OA voldoende aantrekkelijk om daar geen twijfel over te hebben.
    Wat er niet is missen ze bij mij ook niet. Zelf maakt het me niet zoveel uit.

    Mijn kinderen hebben geen behoefte aan de animatie van die andere aanbieders en je betaald er fors voor.


    Ja, zo is het.... met OA zou ik 2 weken kunnen... makkelijke keuze, zou je denken!
    Gisteren mijn kinderen de foto's laten zien. Zwembad is bij hun prioriteit (8 en 12 jaar) dus straks toch maar weer de site bekijken!
    Bedankt voor je reactie!
  4. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Elisa875

    Bracciano van Estivant!


    Die zie ik niet?

    Op dit moment heb ik Estivant gardameer
    En Cirkel gardameer op mn lijstje staan.

    En de OA vakanties!
  5. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Toen de kinderen jong waren ben ik eens met Cirkel naar Zeeland geweest. Ik was erg tevreden over de uitgebreide animatie voor mijn toen nog jonge kinderen (5 en 7). Voor de jonge kinderen werd dit begeleid door studenten van de PABO en voor de oudere kinderen en de volwassenen door studenten van het CIOS en de ALO.

    Er waren zelfs dagen bij dat ze voor alle kinderen pannekoeken bakten en je gerust als ouder een paar uurtjes naar een dorpje kon gaan of gaan zwemmen. Een nacht mochten alle kinderen in de grote tent slapen met begeleiding en gingen we met alle ouders stappen. Super! Ook met jonge kinderen wist Cirkel de ouders een echt vakantiegevoel te bezorgen.

    Labyrinth zijn mijn (inmiddels veel oudere kinderen) zelf een paar keer mee op vakantie geweest. In Torbole. Wisselende ervaringen. Het laatste jaar was de lokatie overgenomen door een collega-reisorganisatie en was de begeleiding van de outdooractiviteiten deels minder professioneel en deels uitbesteed aan lokale organisaties. De jaren daarvoior was het super, echter wel veel meer op jeugd gericht dan op 1 ouder gezinnen.
  6. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    ook met Cirkel geweest maar we zaten naast samengestelde gezinnen die samen als groep hadden geboekt en als klap op de vuurpeil zat er ook een getrouwd stel bij. ze mochten gewoon mee! waren leuke mensen hoor maar als je een alleenstaande ouderreis boekt verwacht je dat dus ook te krijgen. ik neig dus weer naar Estivant, daar eigenlijk altijd goed gehad. het is wat duurder maar goed. ik mis nog steeds wel Portugal in het aanbod. die heeft OA dan nu wel dus moet keuzes maken in mijn hoofd😃
  7. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Vier keer met Estivant geweest. Zoon heeft daar vorige zomer ook als activiteitenbegeleider gewerkt. Een maand in Cambrils.
    Voor mij zijn de OA vakanties nooit een optie geweest. Enige anonimiteit is voor mij juist prettig op vakantie.
    Helaas kan het dit jaar niet om met dochter op vakantie te gaan door haar zorgvraag maar anders was het Elba geworden.
  8. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara

    quote:
    Dit schreef Caroline

    Voor mij zijn de OA vakanties nooit een optie geweest. Enige anonimiteit is voor mij juist prettig op vakantie.
    .

    Hoi Caroline,
    Wat bedoel je met anonimiteit?
  9. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Wij zijn 2 jaar geleden met OA naar Les Vallee Heureuse (ofzo) geweest. Prima groot meer erbij en een lekker zwembad. Alleszins betaalbaar.

    Vorig jaar 2 keer naar Ibiza geweest met Marislife, uitstekend bevallen en de goedkoopste n? de OA vakantie's. De vraag is alleen nog voor hoe lang.

    Waarschijnlijk gaan we in de meivakantie met Marislife naar Sicili? en de zomervakantie heb ik 2 weken geboekt op 3 Cantons. Heb ook nog bij Estivant gekeken aan de Middellandse Zee maar dat is echt letterlijk 2 keer zo duur als de OA vakantie. Dat heb ik er niet voor over.

    Vind het alleen jammer dat er wat weinig huurtenten zijn en dat alleen de duurste versie (die ook niet zo duur is) echte bedden heeft.

    P.S. met je ogen dicht op een luchtbed kun je het kleinste badje een groot meer laten zijn.
  10. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Tamara

    Hoi Caroline,
    Wat bedoel je met anonimiteit?


    Ik ben een beetje een kluizenaar, ook op vakantie. Meng niet makkelijk met anderen. Ga graag mijn eigen gang. Bij Estivant kan dat, of dat bij OA vakanties kan weet ik niet.
    Kleinschalige uitjes zijn voor mij beter. Ik zie bij de vakanties dezelfde namen hier terug komen, er zijn al groepjes die weer met elkaar op vakantie gaan. En ook al ben ik graag op mezelf, aanhaken is dan in mijn ogen onmogelijk. Dan haak ik al af.
    Is dus puur persoonlijk, geen maatstaf. Maar wel de mijne. Smile
  11. Carla123
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Carla123
    Wij zijn 2 keer met Labyrinth op vakantie geweest. 1 x naar Kroati? zo'n 10 jaar geleden en in 2015 naar St Crepin, Frankrijk. Vorig jaar met een groep van 'Ouder alleen' op vakatie geweest. Het waren allemaal supervakanties. Het is idd wel heel persoonlijk. Ik kies bewust niet voor Estivant of Cirkel, voor mij is dat veel te georganiseerd. Ik wil overdag lekker mijn gang gaan en 's avonds gezellig met een groep volwassenen praten en borrelen. Bij Labyrinth is de begeleiding niet gericht op het bezighouden van de kinderen (ze doen het overigens wel vaak), maar op het organiseren en begeleiden van de outdoor activiteiten. Wij kiezen/boeken per week 2 activiteiten en verder gaan we onze eigen gang. Je bent niet verplicht om activiteiten te boeken. De begeleiding ging ook vaak met de bus over de camping om de kinderen op te halen om naar het zwem meer iets verderop te rijden, er werd ook een voetbaltoernooi georganiseerd en ze gingen met alle kinderen op bivak. Erg leuk allemaal. Vorig jaar met een samengestelde groep van OA op vakantie geweest. Dit was ook een hele leuke vakantie. Overdag je eigen ding, alleen of met een groepje en 's avonds de gezelligheid van de andere volwassenen of niet, als je even geen zin had. Niets moest. Super vakantie gehad.
  12. Theemuts
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Theemuts
    Mijn ervaring met Circel was niet goed. Was een combinatie van te weinig kinderen in de leeftijd van die van mij. Cirkel speelde daar niet goed op in. Uiteindelijk om laten boeken nasr een andere camping en dat was wel ok?. Vorig jaar ben ik nasr een camping van capfun geweest. Dat is zeer goed bevallen. Veel Nederlanders. Stellen maar ook alleenstaanden. Enorm aanbod in Frankrijk en een paar in Belgi? en Itali?. Je kunt op allerlei dingen die je belangrijk vind filteren en zo makkelijk tot een keuze komen. Het is niet specifiek ??n oudervakantie maar als je makkelijk contact maakt is dat geen probleem denk ik. Succes met je keuze.
Terug naar de lijst