Iphone loopt supersnel leeg na ios update

Iphone loopt supersnel leeg na ios update 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef scar
    nee Apple vertraagt apps bij slechte kwaliteit batterij zodat je langer met je batterij doet. .

    Het is maar net hoe je het bekijkt...wat je geloofd.

    Waarom is er zoveel ophef over?
    Gebruikers zijn boos omdat Apple niet heeft gecommuniceerd dat de performance van oudere toestellen verlaagd zou worden.
    Ook zijn gebruikers boos, omdat ze vinden dat Apple de toestellen met opzet trager maakt, zodat je sneller een nieuwe iPhone koopt.

    Apple beweert echter het tegendeel en zegt dat ze de maatregelen heeft genomen om te zorgen dat je toestel juist langer meegaat en minder vaak vastloopt of uitvalt. Apple heeft in een brief aan klanten excuses aangeboden voor de ?misverstanden? die hieromtrent zijn ontstaan.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Inderdaad maar net wie of wat je gelooft.
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Ik ga morgen Leap maar eens even bellen. Daar komt ie oorspronkelijk vandaan maar via marktplaats en ex naar hier. Op hun site bieden ze vervanging batterij voor 29 euro aan ook de 5. Dat is een actie die loopt tot december 2018.

    Was hier even zo'n phone winkel ingelopen, die kan ook zo de batterij vervangen voor de prijs van 29 euro maar die gebruikt een onbekend merk batterij. Die man gaf aan dat die batterij uit china komt en die van apple ook dus volgens hem maakt niks uit welk merk je gebruikt alleen het vermogen moet wel hetzelfde zijn. Klinkt wel logisch volgens mijSmile maar wil ook niet dat de iphone weer andere problemen gaat krijgen door ander merk batterij dus eerst Leap maar eens bellen wat voor merk batterij die erin doen en of dit plotseling leeglopen voor hun een bekend probleem is.
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Evert
    Ik heb bij een iphone 4 en een 6 al eens de accu vervangen. Ik heb mijn 6 nu vier jaar en met een verse batterij doet die het weer prima. Nieuwste update en wel.
    Ik heb de accu zelf vervangen, via een klein beetje geduld totaal zes euro kwijt.

    Wellicht is het een app die erbij is gekomen die zoveel slurpt. Kan een ogenschijnlijk onschuldige zijn maar toch.
    Mocht je hem toch willen vervangen, hier kan je zien hoe.. >>LINK<<


    Dat durf ik echt niet aan om het zelf te gaan doen. Veel te bang dat andere functies het dan opeens niet meer doen enzo Smile Wel een goede site die je doorgaf voor mensen die het zelf willen proberen Smile
  5. samsam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van samsam
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    4 jaar geven ze voor een iPhone, dan is het wel klaar heb ik eens gelezen


    Ik heb de mijne inmiddels zeven jaar en die had ik overgekocht van zoon, die hem ook al 2 jaar had. Werkt nog uitstekend met de oude batterij erin, alleen niet alle nieuwe apps draaien erop. Maar die heb ik ook niet nodig .
  6. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef josien1
    Ik weet niet wat het voor iphone is en wat je dochter er mee doet, maar recent voorziet Apple iphones 5c en ouder niet meer van updates waardoor ze erg onveilig worden. Bij een volgende updateronde zullen ook wel weer lagere ios-en over een poosje niet meer meegenomen worden. Iets om mee te nemen in je overweging om nog wel of niet meer te inesteren in een andere batterij.

    Laat je de batterij wel eens helemaal leeglopen? (Drainen)? Soms helpt dat. Maar als het echt na een ios update is vermoed ik een instelling of een ap die veel verbruikt.


    Er zit nu na update ios 11.3 op dus volgens mij zit dat dan bij deze wel goed. Bedankt voor de info want dat er geen updates voor oudere modellen gegeven worden wist ik niet. Ben daardoor even aan het googlen gegaan en zit nu te lezen wat de 11.3 nu precies inhoud, ook leerzaam Smile

    Zover leeg laten lopen dat hij uitvalt hebben we afgelopen week ook gedaan, maakt niks uit.
  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef samsam


    Ik heb de mijne inmiddels zeven jaar en die had ik overgekocht van zoon, die hem ook al 2 jaar had. Werkt nog uitstekend met de oude batterij erin, alleen niet alle nieuwe apps draaien erop. Maar die heb ik ook niet nodig .


    Haha hier precies hetzelfde Smile. Wat nou batterij gedoe, ik gebruik de iphone 4 van zoon met nog de eerste batterij Smile
  8. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    IOS 12 komt waarschijnlijk dit najaar uit. Er is nog niets zeker, maar verwacht wordt dat vanaf dat moment de iphone 5s niet meer ondersteund wordt.

    IOS 11.3 doet mogelijk iets met le lokatievoorziening. Dat kan je batterijduur verkorten. Ernaar op zoek gaan en uitzetten. Verder zeker checken of bluetooth en hotspot uit staan...
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef josien1
    IOS 12 komt waarschijnlijk dit najaar uit. Er is nog niets zeker, maar verwacht wordt dat vanaf dat moment de iphone 5s niet meer ondersteund wordt.

    IOS 11.3 doet mogelijk iets met le lokatievoorziening. Dat kan je batterijduur verkorten. Ernaar op zoek gaan en uitzetten. Verder zeker checken of bleutooth en hotspot uit staan...


    Ok dat houden we dan even in de gaten.

    Bluetooth en hotspot staan uit. Ik kan zelf niet meer bedenken wat uit te zetten maar er gloort wat hoop. Heb de factuur van Leapp kunnen vinden die de verkoper bij de iphone meegegeven had en het blijkt dat er tot 3 mei dit jaar nog garantie loopt op de batterij bij Leapp Heb een afspraak gemaakt bij een Leap winkel in Rotterdam voor morgen en dan word de batterij getest en eventueel gratis vervangen.Smile

    Volgens de klantenservice van Leapp lost het het eigenlijke probleem niet op maar een nieuwe batterij zal de energieslurpende update veranderingen beter aankunnen. We zullen zien morgen.
  10. Evert
    Be happy and smile

    Toon alleen de berichten van Evert
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Ik ga morgen Leap maar eens even bellen. Daar komt ie oorspronkelijk vandaan maar via marktplaats en ex naar hier. Op hun site bieden ze vervanging batterij voor 29 euro aan ook de 5. Dat is een actie die loopt tot december 2018.

    Was hier even zo'n phone winkel ingelopen, die kan ook zo de batterij vervangen voor de prijs van 29 euro maar die gebruikt een onbekend merk batterij. Die man gaf aan dat die batterij uit china komt en die van apple ook dus volgens hem maakt niks uit welk merk je gebruikt alleen het vermogen moet wel hetzelfde zijn. Klinkt wel logisch volgens mijSmile maar wil ook niet dat de iphone weer andere problemen gaat krijgen door ander merk batterij dus eerst Leap maar eens bellen wat voor merk batterij die erin doen en of dit plotseling leeglopen voor hun een bekend probleem is.



    Als ik mijn telefoon check geeft software op mijn pc aan dat ik 102% capaciteit heb.. Dus het kan gewoon goed gaan. 29 euro is nog best betaalbaar.
    In de laatste nieuwe update zit een beta functie om je batterij te testen. Wellicht als je die erop heb staan dat de test uit wijst dat de batterij nog goed is.
    Smile
  11. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Batterij bij Leapp getest en die is nog goed dus het probleem zit em in iets anders. Morgen gaat mobiel ter reparatie naar Leapp. Nu doet de home knop het ook opeens niet meerSmile Er zit nog garantie op het toestel dus we wachten maar af wat het word.
  12. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Als het goed is krijg ik binnen een week bericht wanneer er een ander toestel opgestuurd gaat worden naar ons. Deze gaan ze niet meer repareren hoorde ik gister. Gelukkig nog net onder garantie.
Terug naar de lijst