Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt?

Heeft iemand ervaring met Picnic online supermarkt? 

Onderwerp van acda

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. monique64
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van monique64
    Ik heb me gisteren aangemeld: nummer 3028 op de wachtlijst!

    Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren Smile Ze geven aan dat het wel even kan duren, maar dat er iedere week nieuwe autootjes en bezorgers bijkomen.
    Wel slim van ze om met een wachtlijst te werken.
  2. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Ik heb me vlak na monique64 aangemeld en was nummer 24xx in de rij. Morgen komt de eerste bestelling al! Ben benieuwd!
  3. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Lallebal
    Geweldig.
    We hebben nu al 4 keer besteld en het is heel goed kan niet anders zeggen.

    Ik mag een code weggeven voor ?5 op je eerste bestelling; LAUR2553


    Ik heb jouw code vandaag gebruikt. Bedankt. Maandagavond komt mijn eerste bestelling. Nu ook in Venlo. Ben benieuwd.
  4. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda

    Uit eindelijk ben ik niet echt onder de indruk van Picnic.
    De bezorging is prima maar ik vind het assortiment niet erg groot.
  5. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    quote:
    Dit schreef acda
    Uit eindelijk ben ik niet echt onder de indruk van Picnic.
    De bezorging is prima maar ik vind het assortiment niet erg groot.

    Je kan dingen aangeven die je graag aan het assortiment toegevoegd zou zien.
    Ik zie het als de basis voor vooral de zware vaste boodschappen.
    Dingen die ik graag zelf uit zoek haal ik gewoon toch zelf maar gewoon met een mandje door de super ipv met een volle kar is toch wel relaxed en kost minder tijd.
  6. Bericht van OAsint is op 07-10-2018 om 11:05:39 uur verwijderd door OAsint.

    Reden: Geen sint

     
  7. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    Nog een code voor ?5 korting: JERO2734
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Hier heb je een kortingscode van 5 euro, kun je het eens uitproberen: >>LINK<<

    Ik heb ook nog een code voor de liefhebber Smile MARTI478
  9. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef acda
    Uit eindelijk ben ik niet echt onder de indruk van Picnic.

    Klopt het dat je alleen via een app kan bestellen, heb namelijk even gekeken maar kom steeds weer op die app uit en wil ik het assortiment zien wat ze hebben moet ik eerst de app installeren(gedaan) en dan moet ik nog inschrijven met al mijn gegevens dat houd mij wel tegen.
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef acda
    (...) ik vind het assortiment niet erg groot.


    Dat komt door hun werkwijze / logistieke keuze's. Er wordt centraal aan orderpickingen gedaan ( Nijkerk d8 ik) en dan per vrachtauto ,in de middag, naar de hub's waar die elektrische karretjes gevuld worden.

    AHonline doet dat deels ook maar heeft ook eigen magazijnen in de regio waar verzameld wordt. (R'dam, Eindhoven, Almere, Nieuwegein en de Meern)
  11. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Ik sta er beetje dubbel in.
    Qua combi, werk/studie/huishouden vind ik wel erg lekker als dit kan, want spaart mij tijd uit, maar in de praktijk kan ik er weinig gebruik van maken.
    Je hebt, hier althans, per dag maar 1 dagdeel als optie.
    Op maandag moet het in de middag, maar werk ik. Op dinsdag moet het in de avond, maar dan ben ik net veel weg, woensdag avond kan ik juist wel, maar bezorgen ze alleen maar overdag en moet ik werken.
    En zo heb ik er vaak helemaal niks aan en ga ik toch weer zelf naar de super.
  12. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Cato
    Ik sta er beetje dubbel in.
    Qua combi, werk/studie/huishouden vind ik wel erg lekker als dit kan, want spaart mij tijd uit, maar in de praktijk kan ik er weinig gebruik van maken.
    Je hebt, hier althans, per dag maar 1 dagdeel als optie.
    Op maandag moet het in de middag, maar werk ik. Op dinsdag moet het in de avond, maar dan ben ik net veel weg, woensdag avond kan ik juist wel, maar bezorgen ze alleen maar overdag en moet ik werken.
    En zo heb ik er vaak helemaal niks aan en ga ik toch weer zelf naar de super.


    Dat kun je aangeven bij hen, misschien hebben ze wel uitbreiding in de planning of krijgen ze meer van dit soort opmerkingen. Best kans dat ze daar dan iets mee doen :)

    Mijn ervaringen zijn prima, al vind ik persoonlijk 's avonds bezorgen tot 22.00 uur ook wel laat. Maar beter dan niets als het even niet lukt om boodschappen te doen.
Terug naar de lijst