Wat oogst jij uit je moestuin?

Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    O leuk, welk tuindraadje dan?




    Deze. >>LINK<<
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Ik vind aardbeien uit eigen tuin sowieso minder lang houdbaar als ze gelpukt zijn. Maar die fase halen ze bij mij echt niet. Veel te lekker mijn kleine bonbonnetjes! Ik neem de aardbeien uit eigen tuin dan toch maar als standaard en wil dan niet weten waarom de aardbeien uit de winkel dan langer goed blijven..


    die zijn daar speciaal op geteeld, maar blijkbaar gaat dat ten koste van de smaak
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Rose_s




    Deze. >>LINK<<


    Oja, die zie ik wel eens voorbij komen. Ik durf alleen geen foto van mijn tuin te sturen , ik zie best wel heel mooie en nette plaatjes voorbij komen. Maar zeker een leuk draadje, ik lees wel mee!
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Tuwa


    die zijn daar speciaal op geteeld, maar blijkbaar gaat dat ten koste van de smaak


    Ja, dat kan ook, tis vaak of het een of het ander. Geef mij maar smaak.

    Zoon wilde vandaag kersen, ik had net mijn bakje van mijn boom op dus toch maar uit de super, zuur man, echt niet lekker...
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Oja, die zie ik wel eens voorbij komen. Ik durf alleen geen foto van mijn tuin te sturen , ik zie best wel heel mooie en nette plaatjes voorbij komen. Maar zeker een leuk draadje, ik lees wel mee!



    Juist wel doen, ik heb ook niet zo een strak gestylde tuin, ik heb ook geen lampjes en ook geen loungeset
  6. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Juist wel doen, ik heb ook niet zo een strak gestylde tuin, ik heb ook geen lampjes en ook geen loungeset


    Straks, als mijn weidebloemen in bloei staan, als het gelukt is tenminste!

    Ik heb wel lampjes, dat vind ik gezellig maar die hangen strategisch zeg maar. En mijn lounge set staat in een aantal delen in de tuin. Ben er nog niet uit waar hij komt.... en een deel staat er in het caviahok, dochter vond het zo gezellig haar schoolwerk met de cavias te maken. Da's nu de caviastoel geworden. Daar mag op geknuffeld worden. Mijn zoon bleek heel erg allergisch te zijn voor cavias, dus we moeten zorgen dat die haartjes niet op alle kussens zitten.
  7. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Straks, als mijn weidebloemen in bloei staan, als het gelukt is tenminste!

    Ik heb wel lampjes, dat vind ik gezellig maar die hangen strategisch zeg maar. En mijn lounge set staat in een aantal delen in de tuin. Ben er nog niet uit waar hij komt.... en een deel staat er in het caviahok, dochter vond het zo gezellig haar schoolwerk met de cavias te maken. Da's nu de caviastoel geworden. Daar mag op geknuffeld worden. Mijn zoon bleek heel erg allergisch te zijn voor cavias, dus we moeten zorgen dat die haartjes niet op alle kussens zitten.


    Je hebt volgens mij wel een heel landelijke tuin, dat lijkt me echt heerlijk.
    Al heb ik er dan weer geen knol verstand van.
    ik ben zelf dol op verwilderde tuinen, ook inderdaad vanuit het principe dat je inheemse planten (inclusief 'onkruid') moet koesteren.
  8. peter62
    ik-ben-ut!

    Toon alleen de berichten van peter62
    vandaag is ook aardbei nummer 2 gesneuveld.....
    heeft zelfs de fotosessie niet gehaald, zoals mijn dochter zou zeggen:
    het moest van mijn mond.....
  9. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef peter62
    vandaag is ook aardbei nummer 2 gesneuveld.....
    heeft zelfs de fotosessie niet gehaald, zoals mijn dochter zou zeggen:
    het moest van mijn mond.....


    Als ie maar gesmaakt heeft Peter!
  10. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Je hebt volgens mij wel een heel landelijke tuin, dat lijkt me echt heerlijk.
    Al heb ik er dan weer geen knol verstand van.
    ik ben zelf dol op verwilderde tuinen, ook inderdaad vanuit het principe dat je inheemse planten (inclusief 'onkruid') moet koesteren.


    Dat valt wel mee, best een aardig stukje grond maar eigenlijk best onhandig bebouwd met bijgebouwen. Daarom heb ik allerlei hoekjes. Ik ben nog aan het ervaren waar ik wat wil. Straks als de kinderen het huis uit zijn dan wil ik inderdaad zo'n landelijk gelegen ieniemieniehuisje met flinke tuin. Nu woon ik trouwens ook best landelijk hoor, middenin een klein dorpje in de kempen.
  11. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Net geoogst!
    Plaatje
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Je hebt volgens mij wel een heel landelijke tuin, dat lijkt me echt heerlijk.
    Al heb ik er dan weer geen knol verstand van.
    ik ben zelf dol op verwilderde tuinen, ook inderdaad vanuit het principe dat je inheemse planten (inclusief 'onkruid') moet koesteren.


    Zolang je geen zevenblad, kweek of pispotten hebt gaat dat ook prima. Ik heb dat wel gehad.
    En wil je echt wilde bloemen dan moet je eigenlijk elke twee jaar de grond omspitten en weer opnieuw zaaien. Dan heb je het het mooist
Terug naar de lijst