.

Onderwerp van EmC

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef malva
    Veel beter als met mijn mobiel in mijn huis.......(wat een ramp is datSmile)


    Zit je ook bij T-mobile? Smile
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Robin mobile of Tele2 voor mobiel: kun je voor 20 euro onbeperkt bellen, sms en internet en dan daarnaast een vast belpakket van tele2, afhankelijk van hoeveel je belt.. ben je voor 25 of 30 euro klaar en kun je alles..

    >>LINK<<
  3. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Alhoewel... niet alles, want Robin Mobile en Tele2 staan niet toe dat je van je tel een hotspot maakt, dus je hebt geen internet meer voor laptop of pc dan. En geen wifi voor de kinderen.
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Mikky
    Alhoewel... niet alles, want Robin Mobile en Tele2 staan niet toe dat je van je tel een hotspot maakt, dus je hebt geen internet meer voor laptop of pc dan. En geen wifi voor de kinderen.


    Huh?
    Oke! Dus je hebt dan gewoon helemaal geen vaste internet aansluiting meer in je meterkast?
  5. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef EmC


    Zit je ook bij T-mobile? Smile


    Ook bij telfort
    Het is sinds ik dit toestel heb......nadat ik een nieuwe simkaart gekocht heb(met de oude gegevens er weer op) gaat het af en toe beter/goed. Maar vaak is het zeer slecht, vooral in huis. Ik woon blijkbaar net op een punt waar de masten elkaar niet overlappen.

    Ik de prijzenoorlog(heel lang geleden) heb ik een mobiel abon. afgesloten voor 5 euro p.m incl. belkosten.........ik ga dus nog lang niet weg bij telfortSmile Tenzij ze wel ernstige prijswijzigingen gaan doorvoeren.
  6. Darlette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Darlette
    Vodavone mobiel bellen is wel goed in bereik dacht ik.
  7. Eni
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eni
    Ik heb jaren lang alles los gehad. Telefoon van KPN, internet van tele 2 en tv van Ziggo. Dus kan wel.
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Eni
    Ik heb jaren lang alles los gehad. Telefoon van KPN, internet van tele 2 en tv van Ziggo. Dus kan wel.


    Dat lijkt me een kostbare constructie.
    Vaak wordt er verhoudingsgewijs meer gevraagd voor 1 dienst.
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ik heb ook heel lang apart vast gebeld,,
    Totdat Ziggo met een leuk totaalpakket kwam,,

    Gisteren weer gebeld en ze hebben mij weer een mooie aanbieding kunnen doen,,Smile
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn dochter heeft 6 mnd alles in 1 van T-mobile gehad voor 29 euro. Bellen deed ze niet. Na de 6 maanden kun je bij t-mobile alles opzeggen, behalve internet. Dus nu heeft ze alleen internet voor 29 euro.

    Als je een vaste lijn wilt, zou je een bellen over internet provider kunnen zoeken, zoals bijvoorbeeld Budgetphone >>LINK<<
  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Dayenne


    Als je een vaste lijn wilt, zou je een bellen over internet provider kunnen zoeken, zoals bijvoorbeeld Budgetphone >>LINK<<


    Dan ben je in totaal duurder uit denk ik.
    Want in mijn geval zou er dan 12,50 per maand bijkomen.
    De andere abbo's zijn betaald bellen.

    Mijn T mobile loopt pas af in November.
    Zo'n echt alles in 1 pakket ziet er wel voordelig uit maar dan zou ik nog 6 maanden moeten wachten.
  12. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik heb nog wel een voip toestel liggen.... sluit deze aan op je netwerk, voip accountje bij een telefoonprovider en bellen maar......

    als je een toestel wil hebben, geef maar een gil......
Terug naar de lijst