Oa-kerstpakkettenactie

Oa-kerstpakkettenactie 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Helemaal geweldig, Kerstvrouwen, jullie zijn echt toppertjes. Als ik iets kan doen, dan hoor ik het graag. SmileSmileSmile
  2. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Wat een lieve en enthousiaste reacties Smile

  3. Even weer onder de aandacht.

    We hebben al vele mooie nominatie"s/donatie's en helpers.

    Maar onze inbox is nog lang niet volSmile


    Dus kom maar op Smile
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Wat fijn dat ook dit jaar weer mensen verrast gaan worden die het wel kunnen gebruiken!

    De actie valt op OA nog niet zo op als de Sintactie die bovenaan op de homepage staat. Misschien kan de zichtbaarheid nog wat verbeteren? Ook op de homepage naast de Sintactie?
  5. quote:
    Dit schreef Suzette
    Wat fijn dat ook dit jaar weer mensen verrast gaan worden die het wel kunnen gebruiken!

    De actie valt op OA nog niet zo op als de Sintactie die bovenaan op de homepage staat. Misschien kan de zichtbaarheid nog wat verbeteren? Ook op de homepage naast de Sintactie?



    Komt meestal na de Sint-actie.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Sanseveria



    Komt meestal na de Sint-actie.


    De Sintactie loopt tot... euh...5 december? Geen idee hoe het logistiek gaat, wanneer de Sintkadootjes bezorgd gaan worden. Als de kerstactie pas daarna de zichtbaarheid vergroot, dan is dat best laat. Om alles voor de kerst bezorgd te krijgen moeten de kerstelfjes al op tijd pakketjes gaan maken,
    rond gaan rijden etc. Wel handig als de kerstvrouwen eerder weten wat/waar/hoe? Misschien lukt het zat qua planning hoor, geen idee. Ik probeerde alleen maar mee te denken Smile

    Ik vind het hoe dan ook elk jaar weer een topactie Smile
  7. quote:
    Dit schreef Suzette


    De Sintactie loopt tot... euh...5 december? Geen idee hoe het logistiek gaat, wanneer de Sintkadootjes bezorgd gaan worden. Als de kerstactie pas daarna de zichtbaarheid vergroot, dan is dat best laat. Om alles voor de kerst bezorgd te krijgen moeten de kerstelfjes al op tijd pakketjes gaan maken,
    rond gaan rijden etc. Wel handig als de kerstvrouwen eerder weten wat/waar/hoe? Misschien lukt het zat qua planning hoor, geen idee. Ik probeerde alleen maar mee te denken Smile

    Ik vind het hoe dan ook elk jaar weer een topactie Smile


    De veiling loopt morgen avond af.
    Meestal wordt t vlot daarna geregeld.
    Maar er bestaat al jaren ervaring mee. Waarom die twijfel? Smile

    Smile
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Sanseveria


    De veiling loopt morgen avond af.
    Meestal wordt t vlot daarna geregeld.
    Maar er bestaat al jaren ervaring mee. Waarom die twijfel? Smile

    Smile


    Geen twijfel, sorry als dat zo overkomt! Ik probeerde via een veel te ingewikkelde manier te zeggen dat als er nog een boel aanmeldingen bij kunnen, de zichtbaarheid vergroten een tip zou kunnen zijn.
    Soms verdwaal ik een beetje in mijn eigen woorden Smile
  9. quote:
    Dit schreef Suzette


    Geen twijfel, sorry als dat zo overkomt! Ik probeerde via een veel te ingewikkelde manier te zeggen dat als er nog een boel aanmeldingen bij kunnen, de zichtbaarheid vergroten een tip zou kunnen zijn.
    Soms verdwaal ik een beetje in mijn eigen woorden Smile



    Smile

    Je bent lief.
    Ik plaag je. Smile
  10. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Sanseveria



    Smile

    Je bent lief.
    Ik plaag je. Smile


    Smile

    Smile SmileSmile

  11. Komt allemaal goed...Smile
  12. Nobody
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nobody
    Ik doe nog een 3de donatie, priv? bericht is is onderweg.
    Alhoewel ik zelf nu tijdelijk nu in een niet zo gelukkige situatie verkeer wil ik graag een OAer blij maken.
Terug naar de lijst