Oa-kerstpakkettenactie

Oa-kerstpakkettenactie 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Wat een heerlijk draadje is dit toch! Daar wordt ik nou blij van Smile
  2. Renske_N
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Renske_N
    Vanmiddag kwam Mariette een heel mooi pakket brengen, het was even heel gezellig!
    Het voelt heel speciaal dat een nomineerder, pakketbouwer en een bezorger voor ons bezig zijn geweest, een oprecht warm bad!
    Speciale dank aan de kerstvrouwen die deze actie mogenlijk maken, mijn dochter en ik zullen door het thema licht niet in het donker zitten deze winterSmileSmile
    Plaatje
  3. Inge1977
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Inge1977
    Gisteravond zo?n leuk pakket gekregen van de kerstvrouwen.
    Zo fijn dat iemand me hiervoor genomineerd heeft en iemand een pakket samengesteld heeft en natuurlijk degene die hem bezorgde allemaal super dank je wel!
    Plaatje
  4. Bericht van Suzanne-S is op 21-12-2018 om 16:13:15 uur verwijderd door Suzanne-S.

    Reden: ik denk dat mijn reactie iets te persoonlijk was...

     
  5. Suzanne-S
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Suzanne-S
    Opnieuw...


    Zojuist een prachtig kerstpakket gekregen!

    De inhoud is zo lief en zorgvuldig uitgezocht, lekker eten, een heerlijk dekentje, een hammam set en zelfs iets met veertjes... Ik ben er helemaal stil van.

    Heel erg bedankt lieve OA elfjes, mijn zoon en ik zijn er heel erg blij mee, zo bijzonder dit...Smile
  6. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Wat was ik verrast toen ik hoorde dat ik genomineerd was voor een kerstpakket! Gisteren werd ?ie gebracht. Wat een feestje om het pakket samen met mijn dochter uit te pakken. En wat een lief kaartje zat erbij. Zoals de kerstvrouwen het zo mooi schreven: een lichtpuntje in een jaar met donkere dagen!

    Thnx iedereen die hieraan heeft meegewerkt!

    Plaatje
  7. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Ontzettend bedankt, lieve kerstvrouwen, jullie wisten precies wat ik nodig heb! Smile

    Een lekker Rituals-setje om heerlijk te relaxen, om daarna lekker ruikend onder een warm dekentje van een kop chocolademelk met kerstchocola te genieten!

    Jullie zijn liefffff!SmileSmile

    ?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=0cc41187076f91baa645abb4f6810710&oe=5CA22C55[/IMG]
  8. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Wat een superlief kerstpakket heb ik gekregen!

    Heel erg geraakt doordat ik genomineerd was, leuk om Hed + dochter weer te zien en te knuffelen (geholpen door Ziva) en wat een prachtig en persoonlijk pakket hadden ze namens de OA-kerstvrouwen meegenomen! Veel te gek, maar z? gaaf!!
    Deze grijns gaat vandaag niet meer van mijn gezicht. Heel erg bedankt, echt geweldig! Smile
  9. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Lieve schatten van OA, ook ik werd vanmiddag door TukkerPeet verrrast met een mooi ingepakt kerstpakket. Zoals altijd als ik zomaar een kadootje krijg, weet ik niet goed wat te zeggen want word er een beetje verlegen van. Geen idee wie mij heeft voorgedragen ook, waarvoor ook mijn dank. En tjeempie, het was iemand met veel ruimtelijk inzicht die het pakket samenstelde want wat kan er veel in zo'n doosSmile
    Dochter en ik gaan er de komende dagen flink van genieten, heel lief, dank julliewelSmile
    Plaatje
  10. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    Lieve Kerstvrouwen en nominateur, dank voor het fantastische kerstpakket dat ik vandaag via Ilona heb ontvangen. (Ilona moest speciaal naar mijn vrijwilligers-job in hartje Hilversum uitwijken - niet zo makkelijk parkeren - om het te bezorgen, maar aldaar hebben we gelukkig nog wel even kunnen kennismaken/kletsen/theedrinken voordat zij verder moest naar haar volgende adres.)
    Eenmaal thuis heb ik het samen met middelste uitgepakt en ik werd er zo blij van! De inhoud is een schot in de roos, naar sommige dingen had ik stiekem al staan kijken in de winkel, maar ja, ff geen pecunia... Dit is echt een hart onder de riem voor mij. Zo lief dit. DANK !
    K2 & kids
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Wat fijn dat jullie een mooi hart onder de riem gestoken is
  12. Annik
    Ik ben wie ik ben....

    Toon alleen de berichten van Annik
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Wat fijn dat jullie een mooi hart onder de riem gestoken is


    Ook ik heb een heel mooi pakket mogen ontvangen!
    Tnxs TukkerPetra voor het bezorgen!
    Zelfs tot in zh!
    Smile
    Plaatje
Terug naar de lijst