Oa-kerstpakkettenactie

Oa-kerstpakkettenactie 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Heerlijk om te lezen,,Smile

    Geniet ervan..Smile
  2. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie
    Ook ik ben blij verrast dat ik vanmiddag een kerstpakket kreeg. Die lieve Ilona nam de moeite om van Deventer, via Hilversum naar Veenendaal te komen. Lieve kerstvrouwen inpakkers, degene die mij genomineerd heeft en Ilona, heel erg bedankt! Iedereen hele fijne feestdagen en een heel mooi, gelukkig en liefdevol 2019!
    Plaatje
  3. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Wat een heerlijk draadje is dit!!
  4. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Ik word er zo blij van....het is iedereen om verschillende redenen zo ontzettend gegund!
  5. TukkerPeet
    Feel the love!

    Toon alleen de berichten van TukkerPeet
    quote:
    Dit schreef Annik


    Ook ik heb een heel mooi pakket mogen ontvangen!
    Tnxs TukkerPetra voor het bezorgen!
    Zelfs tot in zh!
    Smile


    Heel graag gedaan Annik!!! ♡
  6. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    TukkerPeet heeft zo te zien een drukke dag gehad, want ook bij mij heeft ze zo'n mooi pakket gebracht. Toen ze aanbelde, was ik net een uurtje thuis voor mijn eerste weekendverlof en omdat ik de afgelopen maanden fulltime in een revalidatiecentrum heb doorgebracht, was er bij mij in huis nog weinig kerstsfeer te proeven. En gezien het feit dat alle versierselen op zolder liggen en ik toch nog wel een uitdaging heb met traplopen (zeker als ik spullen in mijn handen heb), was ik niet van plan daar veel verandering in aan te brengen.

    Tot ik de doos openmaakte, want iemand met een voorziene blik had een tafelkleedje en nog wat andere dingen erin gestopt waarmee ik met niet al teveel inspannig toch wat sfeer in huis kon toveren. In ??n woord: geweldig!

    Iedereen die hierbij betrokken is geweest: hartelijk dank!
  7. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Wat mooi!

    Superactie dit zeg, ik doe volgend jaar ook weer mee!
  8. TukkerPeet
    Feel the love!

    Toon alleen de berichten van TukkerPeet
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Wat mooi!

    Superactie dit zeg, ik doe volgend jaar ook weer mee!


    Ik ook absoluut. Wat word ik hier blij van zeg!!
  9. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Heerlijk he? Ik doe volgend jaar ook weer mee

  10. Lieve allemaal,

    De kerstpakettenactie 2018 is weer ten einde gekomen. Ook dit jaar zijn veel mensen blij gemaakt met een kerstpakket.

    Opnieuw werden wij geroerd door zoveel warmte en mooie gebaren, van OA-leden voor OA-leden.
    We werden warm van zoveel betrokkenheid, van het meedenken, van alle aanbiedingen om mee te helpen aan deze anonieme actie.

    Onze dank gaat uit naar iedereen die op zijn/haar manier belangenloos heeft bijgedragen aan deze actie:

    - de mensen die iemand hebben genomineerd
    - de donateurs
    - de mensen die een pakket hebben gemaakt
    - de mensen die vaak vele kilometers hebben afgelegd om ??n of meerdere pakketten te bezorgen
    - de mensen die op een andere manier betrokken zijn geweest
    - en last but not least: Bart, die de actie voor ons promootte

    Zonder jullie hulp was deze actie niet mogelijk geweest Smile

    Wij gaan als team volgend jaar opnieuw ons best doen om deze mooie actie te co?rdineren.

    Wij hebben er veel plezier aan beleefd en zo te lezen jullie ook, wij hopen jullie dan ook volgend jaar weer te zien bij de Kerstpakkettenactie 2019!

    Voor nu wensen wij iedereen nog een fijne avond en voor het komende jaar heel veel liefde, geluk en gezondheid! Smile

    Hartelijke groet van de Kerstvrouwen SmileSmileSmileSmile
  11. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Maar bovenal, lieve kerstvrouwen, gaat de meeste dank naar jullie! Zonder jullie was er geen kerstpakket bedacht, gemaakt of bezorgd!
    Dank dank dank voor dit prachtige initiatief, volgend jaar ben ik weer beschikbaar!

    SmileSmileSmile
  12. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Naast alle anderen die al genoemd zijn wil ik ook graag jullie, lieve kerstvrouwen, bedanken voor jullie co?rdinatie! Jullie zijn toppers!
Terug naar de lijst