Energie overstap, van Nuon naar..?

Energie overstap, van Nuon naar..? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Zo dan, ik zit bij Essent, als ik overstap betaal ik max 125,00 per product aan productboete, gas en stroom, dus 250,00. En nu krijg ik van de mevrouw aan de telefoon de vraag hoe ik het zou vinden om 5x per jaar een klein kadootje van Essent te krijgen? Dat krijg je blijkbaar alleen dat aanbod als je dreigt op te zeggen. Nee, zo moest ik dat beslist niet zien van die mevrouwSmile.
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef BeBritty
    Zo dan, ik zit bij Essent, als ik overstap betaal ik max 125,00 per product aan productboete, gas en stroom, dus 250,00. En nu krijg ik van de mevrouw aan de telefoon de vraag hoe ik het zou vinden om 5x per jaar een klein kadootje van Essent te krijgen? Dat krijg je blijkbaar alleen dat aanbod als je dreigt op te zeggen. Nee, zo moest ik dat beslist niet zien van die mevrouwSmile.



    Waarom een boete dan??
    Dan stap je eerder over dan je contract is afgelopen,,Toch?

    Ja paaien kunnen ze dan wel,,Smile
  3. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Waarom een boete dan??
    Dan stap je eerder over dan je contract is afgelopen,,Toch?

    Ja paaien kunnen ze dan wel,,Smile

    Boete omdat ik eerder overstap dan contract is afgelopen. Maar net Nuon gebeld, zij betalen die boete. Drie jaar vastzetten is mogelijk. Ik denk dat de energieprijzen alleen maar gaan stijgen komende jaren. Nuon zou voor mij het voordeligste zijn. Maar scoren weer niet zo hoog op groene stroom. Even doorpuzzelen nog.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Er zijn meer maatschappijen die de boete vergoeden denk ik?
  5. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Ik ga nu ook overstappen. Dank zij dit draadje.
    Ik was lui, maar ik ga het echt doen nu!
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Boete omdat ik eerder overstap dan contract is afgelopen. Maar net Nuon gebeld, zij betalen die boete. Drie jaar vastzetten is mogelijk. Ik denk dat de energieprijzen alleen maar gaan stijgen komende jaren. Nuon zou voor mij het voordeligste zijn. Maar scoren weer niet zo hoog op groene stroom. Even doorpuzzelen nog.



    Ja dat zei die man ook die ik vorige week sprak,,
    3 Jaar vast zetten is niet erg de meeste betalen de boete clausule,,
    Mocht je eerder weg willen,,Smile
  7. AvW
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van AvW
    Ik kijk ieder jaar via gaslucht.com wat voor mij het meest aantrekkelijk is. Ik zat bij engie en heb nu de overstap gemaakt naar Energiedirect, als het goed is is deze week de overstap. Het is even uitzoeken maar loont wel.
  8. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Ja dat zei die man ook die ik vorige week sprak,,
    3 Jaar vast zetten is niet erg de meeste betalen de boete clausule,,
    Mocht je eerder weg willen,,Smile

    Nah, ik heb na heel veel uurtjes besteed te hebben aan puzzelen en bellen, besloten te blijven zitten waar ik zit. Niet alleen omdat ik er gek van werd, want zo simpel als men het online doet voorkomen is het niet. Heeft u een enkele of dubbele meter, heeft u enkeltarief of dubbeltarief? Nee, ik heb een slimme meter! Heeft u een enkele of dubbele slimme meter? Pff, en nog wat van die vragen. Bovendien kreeg ik 3 keer verschillende info van 3 verschillende medewerkers van hetzelfde bedrijf.
    Twee jaar geleden sloot ik bij Essent vast contract voor groene stroom af voor 5 jaar, dat is achteraf gezien een slimme zet geweest want de prijzen mogen twee keer per jaar omhoog en dat gebeurt ook. Bovendien heb ik sinds kort zonnepanelen, dus zou ik flink goedkoper uit moeten zijn.
    En die lokkertjes? Ach, dat zal ook wel ergens opgehoest moeten worden toch?
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik zit al eeuwen bij Nuon. Iemand enig idee of je bij je eigen leverancier ook een nieuw contract kunt afsluiten voor bijv. 3 jaar tegen vast tarief?
    De site in vooral gericht op nieuwe klanten.....Smile
  10. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Ja dat kan want daar heb ik bij nuon specifiek naar gevraagd.
  11. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    Ik doe mee aan de Collectieve inkoop energie van Vereniging Eigen Huis.
    Ze komen uiterlijk 11 dec met een aanbod.
    Dat aanbod ga ik dan vergelijken met deals die ik zelf kan vinden.

    Doet er nog meer iemand mee met VEH?
  12. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    quote:
    Dit schreef Pluk
    Ik doe mee aan de Collectieve inkoop energie van Vereniging Eigen Huis.
    Ze komen uiterlijk 11 dec met een aanbod.
    Dat aanbod ga ik dan vergelijken met deals die ik zelf kan vinden.

    Doet er nog meer iemand mee met VEH?


    Ik overweeg het, ik ga dat eeven afwachten!
Terug naar de lijst