Kerst.

Kerst. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Wat gaan jullie maken?
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Geen idee nog. Ik krijg 15 man. Ik denk als hoofdgerecht Boeuf Bourgignonne en een vegastoofschotel. Kan ik mooi van tevoren klaarmaken.

    Weet jij het al?
  3. Een buffet.
    Plaatje
  4. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    De kids komen hier 2e kerstdag en ik dacht aan zuurkool met ananas en rookworst.... maar dat vond de jongste maar helemaal niks..
  5. Patricia
    Volg je hart 💕 dat klopt

    Toon alleen de berichten van Patricia
    Ik ben al bij het voorgerecht.
    Bl i ni's met zalm forellen fruit.
    Gerechten voor 2- 74 jaar.zin in
  6. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Oja, ik ben ook al druk bezig met bedenken. Ik kook op twee dagen het kerstdiner helemaal zelf voor 6 personen en tweede kerstdag mag ik aanschuiven en maak ik alleen het toetje. Meestal maak ik 2e kerstdag het voorpaginagerecht van de allerhande. Dit jaar is het een nagerecht, een soort bombe met gezouten karamelsnippers. Nou word ik van die gezouten Karamel wel heel erg blij maar van de vulling van de bombe niet echt. Weet dus niet of ik een traditie ga breken dit jaar...

    Je draadje zet mij wel aan om mijn menuutjes nu eens concreet te gaan vullen. Ik lees graag mee ter inspiratie en als ik mijn menu's rond heb zal ik het ook plaatsen.

    H?, nu loop ik weer de hele dag aan eten te denken....
  7. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    I don't care. Afgelopen jaren meestal op de dag zelf naar de super, wat aanbiedingen mee. Andere dag met wat vrienden en wijn en snacks.
    Het liefst ging ik helpen in de kerstherberg maar dat vinden de kinderen nog niet zo'n goed idee.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Kerstavond hapjes
    1 e kerst gourmetten
    2e kerst hapjes opmaken of boerenkool met worst
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Kerstavond hapjes
    1 e kerst gourmetten
    2e kerst hapjes opmaken of boerenkool met worst

    Hier hetzelfde.
  10. quote:
    Dit schreef Singa
    I don't care. Afgelopen jaren meestal op de dag zelf naar de super, wat aanbiedingen mee. Andere dag met wat vrienden en wijn en snacks.
    Het liefst ging ik helpen in de kerstherberg maar dat vinden de kinderen nog niet zo'n goed idee.



    Ohhhh wat ben jij relaxed. Smile
  11. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Eerste kerstdag komen de kinderen bij mij en komt traditioneel de grillplaat op tafel. Tweede kerstdag bij mijn moeder, dan hebben we waarschijnlijk een salade.
  12. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Sanseveria



    Ohhhh wat ben jij relaxed. Smile

    Ja, johSmile
    Maak me hier geen seconde druk om.
    Kerstavond vind ik belangrijk, de sfeer etc. Sinds ik (al best lang) niet meer onregelmatig werk, de overige twee dagen gewoon een lekker, extra weekend.
Terug naar de lijst