Kerst.

Kerst. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Singa

    Ja, johSmile
    Maak me hier geen seconde druk om.
    Kerstavond vind ik belangrijk, de sfeer etc. Sinds ik (al best lang) niet meer onregelmatig werk, de overige twee dagen gewoon een lekker, extra weekend.



    Heerlijk. Zeker als je dan omringd wordt door " gelijkgestemden". Mijn kinderen krijgen nu al hoofdpijn van de planning omdat ze rekening willen houden met gescheiden ouders, partners met (gescheiden) ouders en oma's en opa's die daar weer omheen hangen.
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Sanseveria



    Heerlijk. Zeker als je dan omringd wordt door " gelijkgestemden". Mijn kinderen krijgen nu al hoofdpijn van de planning omdat ze rekening willen houden met gescheiden ouders, partners met (gescheiden) ouders en oma's en opa's die daar weer omheen hangen.


    Daarom willen wij de kinderen niet ?verplichten? om met kerst langs te komen, maar nu hebben ze zelf besloten dat ze alle 5 eerste kerstdag bij ons komen.
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Sanseveria



    Heerlijk. Zeker als je dan omringd wordt door " gelijkgestemden". Mijn kinderen krijgen nu al hoofdpijn van de planning omdat ze rekening willen houden met gescheiden ouders, partners met (gescheiden) ouders en oma's en opa's die daar weer omheen hangen.

    Ja, dat snap ik hoor. Inderdaad nooit zo?n ?last? van gehad.
    Het is soms al een heel gedoe iedereen in te krijgen voor een avond- of nachtmis (of dienst) en afsluitend warme chocomelk in een kroegSmile
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef maartje


    Daarom willen wij de kinderen niet ?verplichten? om met kerst langs te komen, maar nu hebben ze zelf besloten dat ze alle 5 eerste kerstdag bij ons komen.

    Denk je nu al na over het eten?
    Je bent nu wel geoefend qua grotere groepen, toch?Smile
  5. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    het menu zal niet veel anders zijn dan normale zondagen in t jaar. alleen dan net ff netter op tafel met wat meer sfeer.

    kerst is voor mij samen met me kids zijn,niet t menu of de massa mensen aan tafel
  6. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    Ik ben met Kerst het land uit, zie daar wel wat de pot schaft Smile
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Singa
    I don't care. Afgelopen jaren meestal op de dag zelf naar de super, wat aanbiedingen mee. Andere dag met wat vrienden en wijn en snacks.
    Het liefst ging ik helpen in de kerstherberg maar dat vinden de kinderen nog niet zo'n goed idee.


    Wat leuk zo 'n kersthetberg, ik wist niet van het bestaan af.. Prachtig inuatieg en dat al zoveel jaar!
  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Nog nooit enige aandacht aan besteed.
    Bij mijn ouders was het steevast boerenkool met worst. Heerlijk.

    Dit jaar zijn we op reis.
  9. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Wat leuk zo 'n kersthetberg, ik wist niet van het bestaan af.. Prachtig inuatieg en dat al zoveel jaar!

    Is geweldig!

    En op reis zijn ook..
  10. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Geen idee
    Wrs een keer gourmetten en een kalkoen of rollade of zo.

    Rollade met aardappels uit de oven met stoofpeertjes en spruitjes, zelfgemaakte chocolademousse toe is ??n van mijn kerstklassiekers. Iedereen vindt dat lekker, we krijgen nooit eters dus geen culinaire hoogstandjes. Simpel houden!
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Taste and flavor kookt voor ons 🍽️🥂
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Singa
    I don't care. Afgelopen jaren meestal op de dag zelf naar de super, wat aanbiedingen mee. Andere dag met wat vrienden en wijn en snacks.
    Het liefst ging ik helpen in de kerstherberg maar dat vinden de kinderen nog niet zo'n goed idee.


    Hier soortgelijk.
    Ik heb werkelijk nog geen idee. Misschien vraag ik mijn ouders en/of een vriend van zoon om te komen gourmetten. 2e kerstdag moet zoon werken. Kijk dan wel ik zelf ga doen en wat er nog is.
Terug naar de lijst