WhatsApp uitzetten

WhatsApp uitzetten 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef roely
    En toch ga je kijken ook al hoor en zie je niets op je scherm dan open ik het toch.
    Je ziet wel de Whatsapp icoon in het scherm ......
    Net zoiets als steek geen sigaret op als je wilt stoppen enz enz
    En we weten allemaal dat het verslavend en tijd rovend is wil me beter leren consentreren / focussen.
    En ik sta daar niet alleen in als je om je heen kijkt hoeveel mensen zijn niet heel veel bezig met hun telefoon op hun mobiel. mobiel.
    Vandaar was helemaal uitzetten voor mij een betere oplossing.
    Maar ik ben er uit
    Ik heb Whatsapp verwijderd zie het icoontje ook niet meer in mijn scherm 1 keer per dag ga ik het weer downloaden ( moet ook voor mijn werk ).
    Ik gebruik nu de backup van mijn iCloud weet niet of dit gaat werken en of het werken maar voor mij op dit moment de oplossing.
    Mijn kinderen kunnen mij altijd nog een sms sturen.


    Je kan ook jezelf uitdagen door wat zelfdiscipline te gaan ontwikkelen. Leg je telefoon gewoon een paar uur aan de kant..
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Aha, je werkt met een iPhone...

    Als ik via de hoofd instellingen op mijn Android meldingen WhatsApp uitzet, zie ik alleen het WhatsApp icoon, maar niet het bolletje met de hoeveelheid berichten. Ik kan er voor kiezen WhatsApp alleen te zien in de applijst en niet op de hoofdpagina.

    Ik vind het verwijderen en downloaden wel erg omslachtig. Daarbij loop je het risico dat je telefoon vast loopt bij het downloaden van zoveel berichten. Bovendien moet je je voor de groepen telkens opnieuw aanmelden omdat je wordt afgemeld. Je kunt de berichten in het verleden dan niet meer lezen.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Apps zullen geen aan/uit knop hebben en ook nooit krijgen.

    Je hebt bij iphone de optie om mappen op je hoofdscherm te maken? Zet daar whatsapp en andere programma's in en zet die op een aparte pagina (weet niet of je zelf kan indelen welke app op welke pagina staat). Dan met je normale telefoongebruik zie je de app niet direct. Je zal er dan actief naar toe moeten scrollen.

    Met android is het nog iets makkelijker: je haalt de app niet naar je hoofdscherm. Ge?nstalleerde apps worden in een applijst gezet. Deze kun je kopieren naar je hoofdsxhermen. Als je dat niet doet, zie je whatsapp niet totdat je naar de applijst gaat.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Precies.
  5. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef roely

    Ik heb Whatsapp verwijderd zie het icoontje ook niet meer in mijn scherm 1 keer per dag ga ik het weer downloaden ( moet ook voor mijn werk ).

    Wow....als je Whatsapp verwijderd hebt heeft het ook geen zin om het 1 keer per dag te downloaden voor je werk...je zult namelijk niets ontvangen...wantjehebtgeenwhatsapp😂 Dus....sta je ook niet in de lijst met contactpersonen.

    Gevolg...ze gaan je allemaal sms-en🤣

    Wat Piep al zei....als het je stoort, gewoon wegleggen.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik denk dat de werk appgroep niet gaat sms-en. Afhankelijk van de aard van de groep, zou je zelfs verplicht kunnen gesteld worden om WhatsApp weer te installeren. Zo niet, dan mis je in elk geval alles wat er voorheen geschreven is.
  7. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Als er zoveel via een appgroep komt, schiet de groep het doel meestal voorbij. meestal is het doel van een groep niet nagedacht. Heb je al geprobeerd richtlijnen af te spreken wat via de app gaat en wat bijv via de mail kan.
  8. Dolfijn2801
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dolfijn2801
    Je kunt je iPhone ook op 'niet storen' zetten en al de mensen die je wel mogen storen in je VIP-lijst plaatsen.

    Is dat wat?
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Met android is het nog iets makkelijker: je haalt de app niet naar je hoofdscherm. Ge?nstalleerde apps worden in een applijst gezet. Deze kun je kopieren naar je hoofdsxhermen. Als je dat niet doet, zie je whatsapp niet totdat je naar de applijst gaat.
    kan in Apple ook.
  10. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely

    Hou jullie op de hoogte hoe het bevalt.
    Maar herkennen jullie het ook dat je vindt dat je te veel op je scherm zit te turen en dat het zo een half uur later is.
    Heb Facebook ook uitgezet.
    Zeker een heleboel nadelen maar ga het uit proberen.
    Niet verkeerd om iedere jaar wat zaken tegen het licht te houden.
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef scar
    kan in Apple ook.


    Dat wist ik niet. Goede tip dan. Dus wel whatsapp installeren, alle meldingen uitschakelen en niet op je hoofdscherm plaatsen, maar in de lijst met geinstalleerde apps houden. Dan moet je actief naar whatsapp toe en word je dus niet verleid om stiekem toch te kijken.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef roely
    Hou jullie op de hoogte hoe het bevalt.
    Maar herkennen jullie het ook dat je vindt dat je te veel op je scherm zit te turen en dat het zo een half uur later is.
    Heb Facebook ook uitgezet.
    Zeker een heleboel nadelen maar ga het uit proberen.
    Niet verkeerd om iedere jaar wat zaken tegen het licht te houden.

    Ik ben benieuwd.
Terug naar de lijst