WhatsApp uitzetten

WhatsApp uitzetten 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Dat wist ik niet. Goede tip dan. Dus wel whatsapp installeren, alle meldingen uitschakelen en niet op je hoofdscherm plaatsen, maar in de lijst met geinstalleerde apps houden. Dan moet je actief naar whatsapp toe en word je dus niet verleid om stiekem toch te kijken.


    Dat herken ik zeker. Daarom had ik me ook aangemeld voor een challenge om minder online te zijn. Deze is 1 januari begonnen. Ik heb er nog niks mee gedaan Smile

    Ook wel een beetje apart, want alles gaat online met die challenge: mailtjes, podcasts, Instagram, FB Smile
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef roely
    Hou jullie op de hoogte hoe het bevalt.
    Maar herkennen jullie het ook dat je vindt dat je te veel op je scherm zit te turen en dat het zo een half uur later is.
    Heb Facebook ook uitgezet.
    Zeker een heleboel nadelen maar ga het uit proberen.
    Niet verkeerd om iedere jaar wat zaken tegen het licht te houden.


    Dat herken ik zeker
    Procrastination is my middle name
    Op mijn werk wordt veel informatie uitgewisseld via Whatsapp groepen, en ik heb veel contact met mijn broer en zus via een Whatsapp groep. Zou niet zonder kunnen. Maar verleiding is groot idd, als ik niet oppas dan gaat er wel veel tijd verloren
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef roely

    Maar herkennen jullie het ook dat je vindt dat je te veel op je scherm zit te turen en dat het zo een half uur later is.
    Heb Facebook ook uitgezet.


    Als je zelf vindt dat je teveel op je scherm zit te turen en allerlei apps uit gaat zetten of verwijderen is het dam niet simpeler om gewoon je internet uit te zetten voor een bepaald aantal uren per dag.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Nu ik niet werk herken ik dat zeker. In de winter ben ik meer online dan in de zomer.

    Het komt vast weer goed. Ooit.
  5. Denise
    Brabo-Queen

    Toon alleen de berichten van Denise
    bij instellingen aangeven dat je alleen berichten binnen wil krijgen op wifi en niet op je bundel. Wifi kun je uitzetten dus al het andere internet verkeer kan dan gewoon doorgaan. Je kan per app aangeven of je die via je bundel binnen wil krijgen.
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
  7. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely

    Internet uitzetten gaat niet inverband met thuis werken.
    Ik wil graag meer invloed hebben van contacten van buiten af die op mij afkomen het gevoel te worden omsingeld gewoon kunnen uitschakelen.
    Er zijn tips bedankt ga er naar kijken maar nu was de makkelijkste oplossing uitschakelen en alleen s?avonds even aan zetten.
    En de groeps apps zijn het ergst....
    Hebben jullie dat ook ik heb appjes en foto?s binnen krijgt met het gevoel van wat moet ik er mee.
    Het heeft mij niets opgeleverd het afgelopen jaar.
    Notificatie is misschien ook wal wat dank je voor je tip.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Dan meld je je af van de groepen die je niks brengen? Niks is verplicht he, zelfs werk apps niet.
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef roely
    (..)
    Hebben jullie dat ook ik heb appjes en foto?s binnen krijgt met het gevoel van wat moet ik er mee.
    Het heeft mij niets opgeleverd het afgelopen jaar.
    (..).



    Herkenbaar,,, en het kost je nog tijd ook om die 'meuk' te verwijderen uit de W'app gallerij in je telefoongeheugen..Smile

    Ik druk in een paar chats er alleen op zodat de meldingen (dat rondje met het getal van het aantal nieuwe berichten) verdwijnt.. en gelijk weer 'backspace' doen zodat je het niet hoeft te lezen.
  10. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef SFR


    Ik druk in een paar chats er alleen op zodat de meldingen (dat rondje met het getal van het aantal nieuwe berichten) verdwijnt.. en gelijk weer 'backspace' doen zodat je het niet hoeft te lezen.


    Als je ze helemaal niet leest is het niet handig om gewoon uit de groepsapp te gaan, doe ik namelijk wel.
  11. erikpeter
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erikpeter
    zo te zien is ze helemaal gestopt
  12. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Hij denk ik, profiel niet gevondenSmile
Terug naar de lijst