Nieuwe matras kopen

Nieuwe matras kopen 

Onderwerp van La-Loba

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Skip
    Kunstenmaker

    Toon alleen de berichten van Skip
    Ik lees mee.

    Ik lees echt goeie dingen over Emma of Matt, maar ik heb het snachts doorgaans erg warm.
    Zijn het geen broei matrassen? (Zoals latex wel is)
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Absoluut geen last v (Emma matras)
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Skip
    Ik lees mee.

    Ik lees echt goeie dingen over Emma of Matt, maar ik heb het snachts doorgaans erg warm.
    Zijn het geen broei matrassen? (Zoals latex wel is)

    Nope, geen last van bij Matt en door het Adie Syndroom heb ik enorm last van zweetaanvallen, maar geen broerig gevoel.
  5. Skip
    Kunstenmaker

    Toon alleen de berichten van Skip
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Nope, geen last van bij Matt en door het Adie Syndroom heb ik enorm last van zweetaanvallen, maar geen broerig gevoel.

    Ik heb nog meer gelezen over Matt en ben om hoor. Duurzaam en een bedrijf van eigen bodem. Aanpasbaar. Goed ventilerend, maar de doorslag gaf de toplaag van tencel.
    Ben ook aan t kijken voor een tencel dekbed (ivm mijn zweetaanvallen ;)) en dat lijkt me fijner dan het polyester van Emma en vrijwel elk ander vergelijkbaar matras.

    Ik slaap er nog een nachtje over, maar ik ga vrijwel zeker van de week bestellen.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ben benieuwd. Ik slaap er echt heerlijk op, zo ontzettend blij mee!
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Skip
    (..)

    Ik slaap er nog een nachtje over, maar ik ga vrijwel zeker van de week bestellen.


    E?n nachtje is voldoende, denk ik?
    Want dan heb je nog weekendkorting. (2 persoons, 1 persoons is de helft).Smile

    >>LINK<<

    Enfin.. men schrijft inderdaad iets over Matt's second life.. dat er een nieuwe eigenaar gezocht wordt enzo. maar niet dat dit dan kosteloos is.. Smile

    In 2017 was het trouwens nog 100 dagen uitproberen.
    >>LINK<<
  8. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Ja idd met korting vandaag, alleen even kijken of ik de bezorgdatum kan kiezen. Mijn 13e maand is dan op 🙃
    Ik vind het zo?n leuke site.
    13 jan '19 - 10:25:34 / 13 jan '19 - 10:42:10
  9. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik vind het maar een lastige keuze.. zo'n Matt is nog best duur, ook met 75 euro korting.

    en die stevige die ik onlangs heb gekocht kan ik niet meer retourneren want uit de verpakking blabla. Iemand nog een als nieuw stevig matras nodig? Smile

    twijfel twijfel
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Je kunt die Matt in drie keer betalen zonder bijkomende kosten. En zoals je met je oude matras ziet; goedkoop is duurkoop.
  11. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Je kunt die Matt in drie keer betalen zonder bijkomende kosten. En zoals je met je oude matras ziet; goedkoop is duurkoop.


    besteld
    komt helaas pas 5/2
    kan niet wachten, word echt tikje sjachie van zo brak opstaan...
  12. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Je kunt die Matt in drie keer betalen zonder bijkomende kosten. En zoals je met je oude matras ziet; goedkoop is duurkoop.


    Besteld en in ga t in 3 x betalen. Matt komt op 7/2. Dus nog ff geduld hebben.
Terug naar de lijst