Nieuwe matras kopen

Nieuwe matras kopen 

Onderwerp van La-Loba

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik heb 2 nachten op 'medium' geslapen en ik heb 'm nu 1 standje harder gedraaid, zeg maar. Dat vond ik denk ik prettiger maar dat ga ik de komende tijd uitproberen.
    Nog 1 week en dan heb ik vakantie en kan ik lekker uitslapen. Da's pas de echte test Smile
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Smile

    Wel knap hoe ze zo?n matras in een doos krijgen.....


    Ik ben even heel benieuwd hoe zo 'n matras wordt ingepakt.
    Ik wil nl ook een ander matras, maar zo graag nu een 2 persoons, zonder spleet in het midden.
    Echter het trapgat naar boven (slaapkamer) is best smal. Vandaar dat eerder voor 1 persoons matrassen gekozen is.
    Voor dochters matrassen gekocht die opgerold (vacu?m) gekocht werden (bij ikea). Want opgerold lukt het nog wel om naar boven te krijgen
    Kortom ik ben heel benieuwd hoe bv zo 'n pocket veringsmatras wat afgeleverd.
    Ik denk qua budget aan een ikea matras.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Ik ben even heel benieuwd hoe zo 'n matras wordt ingepakt.
    Ik wil nl ook een ander matras, maar zo graag nu een 2 persoons, zonder spleet in het midden.
    Echter het trapgat naar boven (slaapkamer) is best smal. Vandaar dat eerder voor 1 persoons matrassen gekozen is.
    Voor dochters matrassen gekocht die opgerold (vacu?m) gekocht werden (bij ikea). Want opgerold lukt het nog wel om naar boven te krijgen
    Kortom ik ben heel benieuwd hoe bv zo 'n pocket veringsmatras wat afgeleverd.
    Ik denk qua budget aan een ikea matras.


    En als ie ooit het huis weer uit moet....aan stukken? Smile
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef kaatje


    En als ie ooit het huis weer uit moet....aan stukken? Smile


    Ja dan is 't niet andets, maar dan is ook op.
    Ik blijf hier zeker nog 20jaar wonen !
  5. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Ik ben even heel benieuwd hoe zo 'n matras wordt ingepakt.
    Ik wil nl ook een ander matras, maar zo graag nu een 2 persoons, zonder spleet in het midden.
    Echter het trapgat naar boven (slaapkamer) is best smal. Vandaar dat eerder voor 1 persoons matrassen gekozen is.
    Voor dochters matrassen gekocht die opgerold (vacu?m) gekocht werden (bij ikea). Want opgerold lukt het nog wel om naar boven te krijgen
    Kortom ik ben heel benieuwd hoe bv zo 'n pocket veringsmatras wat afgeleverd.
    Ik denk qua budget aan een ikea matras.


    De doos is best smal voor een 2 persoonsmatras, zat stevig opgerold in de folie. Ik kreeg de doos door t zoldergat en die is ook smal.
  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ah dank je... En is het ook een pocketveringsmatras?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Matt is geen pocketvering matras. Maar ik weet dat de pocketvering matrassen van ikea ook opgerold zitten.

    Deze bijv >>LINK<<
    Is 171x42 diagonaal. Matras van 160 breed. Matras van 180=191 breed zelfde diameter.

    De duurdere ikea matrassen trouwens niet Smile
  8. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Dank je Dayenne...
    Ik ga gewoon binnenkort weer eens bij Ikea op wat bedden liggen. Even proberen hoe dat ligt.
  9. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    ik heb 2 nachten op 'medium' geslapen en ik heb 'm nu 1 standje harder gedraaid, zeg maar. Dat vond ik denk ik prettiger maar dat ga ik de komende tijd uitproberen.
    Nog 1 week en dan heb ik vakantie en kan ik lekker uitslapen. Da's pas de echte test Smile


    Ik heb nog steeds pijn in mijn rug. Ik heb een 2 persoonsmatras en als ik hem nog zachter wil dan moet de topping onderop liggen en dat vind ik maar gek.
    En dan heeft mijn vriend er ?niks aan? die wil graag wat harder liggen.
    Dus misschien had ik beter voor 2 losse matrassen kunnen kiezen maar dan heb je weer die spleet in het midden.

    Ik heb ze al gebeld en ze zei, we willen de matras liever niet terug want die is dan afgeschreven....ik kijk t nog een paar weken aan en anders gaat die toch terug...anders moeten ze er niet mee adverteren.
  10. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik denk dat je het dan niet begrijpt. De topping blijft bovenop.
    Je hebt vervolgens 2 lagen, die elk bestaan uit 2 lagen.. die kun je dus in verschillende manieren leggen. Goed de lagen en het filmpje bekijken op de site.
  11. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Jawel hoor, in het laatste stukje leggen ze de topping onderop, ik heb hier ook nog over gebeld.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Jawel hoor, in het laatste stukje leggen ze de topping onderop, ik heb hier ook nog over gebeld.

    Er zijn 6 manieren. E?n manier is de dikke kern draaien zonder de topping. Dat is wat je in je begin ziet. Aan het eind zie je ??n van de andere opties. Hierbij wordt idd de topping ook gedraaid. Heb je de eerste optie al geprobeerd?

    Ik zie een configurator op de website staan. Bij grote afwijking in hardheid en gewicht, adviseren ze wel twee eenpersoonsmatrassen.

    >>LINK<<
Terug naar de lijst